haha grappig. Nee ik werk bij de politie. Normaal op de straat maar sinds ik zwanger ben bij een rechercheafdeling.. Jij in de zorg?
hey meiden vanmorgen voor een echo geweest Alles was goed! Jippie! Het hartje klopte Het was heel ienieminie.... ben paar dagen korter dus ga zo even mn banner aanpassen. Ze deed gewoon een uitwendige echo. Had verwacht niets daarop te zien, maar zoals jullie kunnen zien in mn album was er wel iets te zien. Zelfs het vruchtzakje was zichtbaar, zie dat eigenlijk bij niemand anders... Wanneer verdwijnt die? Wij hebben trouwens wel besloten om nog bij een echo bureau een echo te laten maken met 11/12 weken. Wij zijn helemaal blij
Leuk zeg al die echo's!Wij mogen maandag!Nog 4 dagen..Vind het wel spannend,ondanks dat ik me echt zwanger voel,moe misselijk ,heb ik toch zoiets van:wat als er niks zit?Gek he? Haha!Ben soms een muts! Liefs Yvette
Goedenavond meiden, Toppie, weer goede echo's vandaag! Gefeliciteerd en geniet ervan en ook welkom aan alle nieuwe meiden. Vandaag echo bureau gebeld en ik mag 26 nov weer op echo Dan krijg ik een termijnecho en dan weet ik eindelijk precies wanneer de echte datum zal zijn. Sta nu op 7 juni, maar volgens mij is het een paar dagen later. Vorige week bij de echo kwam ze ook niet uit op ruim 8 weken, maar op net 8 weken. Maakt natuurlijk niet uit, als het maar gezond is! Weet nog niet in hoeverre ik daarna nog echo's krijg. Zal het wel vragen aan de vk als ik weer heen moet. Liefs Annemiek
Lieve meiden, Ik ga jullie verlaten. Niet omdat het mis is gegaan hoor! Maar ik voel me hier gewoon niet thuis. Als ik wat geschreven heb komt er (bijna) geen antwoord op en dat zou ik wel prettig gevonden hebben. Er zijn al weet ik hoeveel pagina's geschreven en geen enkele reactie. Dat hoeft natuurlijk ook niet, dat bepaalt iedereen voor zich, maar ik voel me een beetje remi en dat gevoel vind ik niet fijn. Ik wil graag dingen delen, maar als er geen reactie komt, dan is dat prima, maar ga ik ergens anders naar toe. Heel veel succes allemaal met jullie zwangerschappen, ik hoop dat jullie allemaal de mooiste baby in je armen mogen sluiten over een maand of 7. Liefs Merel
jammer Merel, hoop dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat, en geniet er van he! misschien tot later nog
He Merel, Volgens mij gebeurt het vaker..heb ik ook maar komt omdat er zoveel gekletst wordt haha! Een fijne zwangerschap! Vandaag hard gewerkt...ben kapot haha. Morgen nog van 8 tot 13 en dan vakantie...heerlijk! Ochtendmisselijkheid is weer wat minder aan t worden gelukkig! Pixie: Wat een leuke echo zeg! Liefs Deb
Hai Stephanie, Dat is www.juni2009.hyves.nl en het antwoord op de vraag is marb. Leuk dat je je aanmeld! Gezellig! Kus dootje
marloes veel succes morgen merel. wat jammer dat je zo voel maar snap het. ik reageer idd niet op iedereen en schreef veel ego berichten zelf. misschien aandachtspuntje voor mezelf ook. maar ik heb echt jou bericht nu deze keer over het hoofd gezien. Je hebt gewoon een uitstekend mooi echo gehad en niemand heeft je gefeliciteerd. spijt me.. alsnog gefeliciteerd en hoop dat je toch nog het in je kan vinden hier terug te komen. groetjes en knuffel Pixie
@merel; jammer maar wel begrijpelijk hoor! er zijn hier gewoon zoveel meiden, het is gewoon onmogelijk om overal op te reageren. ik heb het zelf ook wel eens,een paar dagen geleden vroeg wie er de combinatietest gaat doen en daar kreeg ik ook geen reactie op maar ja.. misschien is het over het hoofd gezien. maar het blijft wel leuk vind ik om alle ervaringen van andere junimama's te lezen. @sanne; zit je nog steeds in onzekerheid! wat balen zeg.
Ik snap het wel hoor meis! Ik ben zelf ook niet zo goed in echte gesprekken voeren op een forum. Kom elke dag even bijlezen en de dingen die ik nog weet vermeld ik ff en doe een stukje eigen verhaal. Maar straks zal het toch wel minder druk worden denk ik! Misschien dat je over een paar weekjes weer mee komt kletsen? Jij ook een heeeeeeeeeeeele fijne zwangerschap Kus dootje
De gesprekken gaan hier ook zo snel ! Ik ben ook pas nieuw hier en het is dan lastig om al mee te kletsen over dingen
Merel, jammer dat je stopt. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook wel eens aan denk... Ik kan op mijn werk niet inloggen en kan dus alleen 's ochtends en 's avonds even kijken - en dat is vaak niet genoeg om alles echt te volgen en op iedereen te reageren. En juist dat is zo leuk. Maar aan de andere kant is het hier ook wel erg gezellig, met al die meiden die in dezelfde maand zijn uitgerekend . Marloes, succes met je echo morgen.
hallo ben ik ook weer even, ben ook nieuw hier maar ben er weinig want ben zooooo moe haha ik heb woensdag mijn echo vind het zo spannend liefs km