we begonnen uitwendig, was goed te zien, maar niet zo duidelijk. toen nog inwendig en toen was echt alles haarscherp te zien. maagje, ruggewervel, ribben, 2 oogkasjes... de vorige keer was de echo onduidelijk en hebben ze de vruchtzak opgemeten ipv het kindje... nu kindje van hoofd tot kontje... was 4, 4 cm lang...
Inger,Ik heb hetzelfde als Anne en Meris schrijven, toen ik 8 weken en 3 dgn was, was mijn kindje 1,88. Wat vreemd dat dat zo verschilt! Gelukkig was je echo goed kun je gaan genieten! De combinatietest gaan wij niet doen, hebben er over nagedacht maar we hebben zoiets van...als het kindje een verhoogde kans zou hebben zou dat niets veranderen.En gaan we er nog steeds helemaal voor! Hoe dat zit met zwangerschapsverlof weet ik ook niet, ze zijn er wel hard mee bezig.Maar of dat nog bij ons gaat lukken...ik betwijfel het haha. Ik hen gelukkig ook nog 3 weken vakantie en die plak ik eraan vast. En mannetje wilt meteen na bevalling 4 weken opnemen Dus das ook al mooi hihi! Welkom Gabester! Hopen dat alles goed is!Had je al een echo gehad dan? Wow Marloes wat een mooie echo, al een heel mensje!Nu echt gaan genieten hoor! Ik mag over 2 weken weer zal dan wel weer flink gegroeid zijn..want dan ben ik 11 weken en 2 dgn. Week erna nog ene Ja idd pixie ook al mei haha! Nou dames is ga ff lekker liggen! ben net thuis van werk heb van 8 tot 13 gewerkt en nu heb ik lekker vakantie! Ga ik lekker van genieten...en vooral uitrusten haha! Liefs Deb
Wat zag ik een prachtige echo voorbij komen! Een echte beebie al! Even wat anders. Ook ik voel me hier wel thuis. Reageer ook niet veel op anderen omdat dat bijna onmogelijk is Maar je kan lekker je ei kwijt en verhalen lezen van de andere juni mama's. Nu moet ik snel gaan anders kom ik nog te laat op m'n werk! (eerst even rennies in m'n zak doen, maagzuur!) Fijne dag allemaal! Liefsss
Mooie echo! Ik heb de 12e mijn tweede echo, ben benieuwd! er zat namelijk nog een ander dingetje in de vruchtzak... ze gaan dan kijken of het is meegegroeid. ik hoop niks ernstigs. fotos in mijn album van de vorige keer.
hopelijk is het gewoon goed! ziet er wel groot uit op de echo, maar dat zal vaak vergroot zijn. andere echo's zijn ook mooi!
Gabster welkom, hopenlijk heb je dinsdag een goede echo! Wow marloes wat een mooie echo, het is al een echt mensje zo he. Echt leuk om te zien! Ik vind het ook niet erg dat sommigen al veel verder zijn dan ik, nu kan ik in ieder geval vast lezen wat me straks allemaal nog te wachten staat. Hier vandaag even een mindere dag, ik ben erg misselijk en ook heeel moe. Ik heb eigenlijk de hele dag ook nog niks gedaan. Maar ach, dat is voor 1 keer ook niet zo erg, lekker uitrusten. Groetjes Guusje
YEAHHH: De echo was super en we hebben het hartje gehoord Het kindje groeit heel goed en we zagen het ook bewegen Nog bedankt voor het meeleven meiden. Hoop in ieder geval dat jullie niet zo ziek worden, zoals ik afgelopen 3 dagen ben geweest. @Marloes, wat een mooie echo heb jij zeg! Ben blij dat je bij de juni mama's blijft @Meris, het kindje kwam nu volgens de berekening uit op 9 wkn en 5 dagen, terwijl volgens de vorige echo bij hetzelfde bureau ik 3 dagen minder ver zou zijn. Het schijnt dat het in het begin altijd 3 tot 7 dagen kan verschillen. Ben trouwens ook vergeten te vragen hoeveel centimeter het kindje nu is @Inger, nog bedankt voor je lieve PB'tje! En nu ga ik zeker genieten Liefs Anna
Hi meiden, kom ook weer even om de hoek kijken. Vrijdags is mijn wekelijkse verlofdag, heerlijk.. alleen vandaag niet. heb vanochtend de hele ochtend in het politieburo gezeten met mijn schoonmoeder om aangifte te doen.. er is bij hun thuis ingebroken.. al haar sieraden zijn weg.. echt zo sneu! Het was het enige van waarde wat ze hadden.. Anyway terug naar babytalk.. ik had de afgelopen nacht een soort van hele lichte krampjes. kon het echt niet thuisbrengen... zo raar... Ga ik me meteen weer zorgen maken... Morgen voor mijn echo.. ben nu al doooodnerveus! En dan heb ik de echo ook pas om 15.15 u. arrghhh.. leuk nieuws is wel dat ik vandaag van mijn schoonzusje heb gehoord dat zij ook in verwachting is.. 4 maanden.. dus ze is iets langer maar zooo leuk als we samen lekker zwanger kunnen zijn. Tot zover mijn nieuws.. Marloes prachtige echo! Ik vind iedereens echo's steeds zo mooi maar op mijn echo zie ik het nooit zo duidelijk.. hopelijk morgen wel..
goedemiddag dames, hier heerlijk op de hei gewandeld, lekker uitgewaaid en de hond heeft lekker kunnen uitrazen. @gabestje welkom. Ik vindt het juist leuk om ook dingen van dames te lezen die een paar weekjes verder zijn, weet je wat je te wachten staat en hoe je echo eruit zou kunnen zien. Hier voel ik me qua misselijkheid steeds beter. nog af en toe misselijk maar niet zo erg meer als eerst (afkloppen). Nog wel erg moe. Straks ff 4 uurtjes werken en dan heb ik alweer 5 dagen gewerkt van de 8. pfff nog ff volhouden. en dan 2 dagen vrij. xxx