Nou... Hier het woordje 'zwanger' in beeld gezien... Dus vanaf nu kom ik er ook legaal bij Pixie of Marloes, zet me er maar bij: 2e kindje, thuisbevalling, borstvoeding en wat betreft MVM... de vorige keer netjes 10 weken gedaan, maar nu wil ik niet zo snel... over een paar weken zie ik wel weer... dus zet nog maar even een vraagteken...
Marb van harte gefeliciteerd. Pixie ik had voor ik wist dat ik zwangerschap ook al een baby droom. Geloof het of niet ik had een kindje met Gerard Joling. Volgens Patty Brard had hij nog nooit zo gestraalt. Pffff maf he hahahaha. lekker geslapen allemaal. Ik wel alleen pijn in mijn (.)(.) Ik had achteraf wel signalen maar er niet bij nagedacht omdat ik het niet verwacht had. Kreeg trek in een frikandel. Eet al 12 jaar geen vlees meer. Vroeger paste ik op de kinderen van mijn baas ( hij is sinds dit jaar pas mijn baas) en die kids zijn nu 11 en 13. Zegt de jongste zaterdag ineens. Wanneer gaan jullie nou een jongetje maken ? Hij wist nog nergens van Zijn ouders wel.
wat goed demi en marb! nog een felicitatie dan heeft nog niet doorgezet bij mij, maandverbandje is nog spierwit, maar met afvegen zag ik wel iets meer als een sliertje maar nog steeds geen bloed, meer gekleurd slijm. ooh en terwijl ik dit neerzet voel ik en kramp opkomen dus vrees einde oefening deze maand..
goedemorgen! pfff slecht geslapen zeg, lig altijd op mijn buik maar op een of andere manier ligt dat nu niet meer zo lekker, dus de hele nacht liggen draaien. Meisje moed houden hoor! Gaat goed komen! Pixie fijn dat je geen last meer hebt, je lichaam doet rare dingen met je he. Demi en Marb van harte gefeliciteerd!
Meisje, ik duim heel hard voor je dat je erbij kunt komen zitten! Hier volgens mij echt zwanger... Heb net een halve spinazietaart op Maar nog steeds honger Ga zo maar s aan de boterhammen met pindakaas. Hier staat tegenover dat ik 's avonds steeds ab-so-luut geen trek heb (vind je t gek als je de hele dag loopt te kanen... ), wel vaag hoor.... Verder vandaag een beetje een trekkerig gevoel in m'n liezen/onderbuik. Ach, t hoort er vast allemaal bij. Ik herken t iig voor geen meter van hoe ik me normaal voel
Oh! Dat heb ik ook steeds... Ik weet ook niet waarom t niet lekker ligt, of dat nou door m'n buik of door m'n borsten komt, maar t ligt idd niet lekker!
Ellendig he als je dat dan zo gewend bent, niets anders ligt gewoon lekker. Maar t is voor een goed doel! Euhhh Marb een spinazietaart, wordt al misselijk als ik eraan denk, ik moet echt eten naar binnen douwen hoor. Maar gelukkig nog geen echte misselijkheid gehad
haha spinazietaart, zo vroeg? Moet er niet aan denken. Ik wacht het even af maar normaal gesproken zet t sochtends flink door dus als ik vanmiddag nog enkel gekleurd slijm heb test ik wel. En als t doorzet ga ik met ovulatietesten beginnen, via ebay 50 voor een tientje. Mn vriend zegt dat ik me niet zo druk moet maken maar na de vmk vorige maand is de wens alleen maar groter geworden. Zegt ie droog, maar het kan lang duren hoor, mijn collega is al 3 jaar bezig.
Ik lag eerst ook altijd op mijn buik en dat gaat nu ook niet meer zo goed op 1 of andere manier. Ik slaap gelukkig wel weer lekker. EHm is dat vreemd ik hbe eignelijk nog helemaal geen last van mijn borsten, kan dat? Demi en Marb gefeliciflapstaart. Meisje ik zou gewoon testen anders zit je hier ook maar wat te koekeloeren als je dadelijk toch ongi zou worden, dan ben je tenminste van die onzekerheid af. Succes. xxx Joyce
Mja sorry jongens... Had echt zo'n knagende honger... Dat van eten naar binnen moeten douwen herken ik ook wel. Dat heb ik voornamelijk 's avonds. Echt bizar...
Jent volgens mij kan dat wel hoor, de een heeft sneller last van iets dan de ander. Dus zou me er geen zorgen over maken.
Tuurlijk kan dat! Echt élke zwangerschap is anders. Zelfs twee zwangerschappen van dezelfde vrouw kunnen nog enorm verschillen. Zolang je een positieve test hebt en niet ongesteld wordt kun je ervan uitgaan dat het goed zit hoor!
Overdag heb ik niet echt last van mn borsten. 's Avonds heb ik gigantische grote en harde tepels, terwijl ik normaal gesproken bijna nooit harde tepels heb, tenzijn het vriest buiten. En 's nachts zijn ze zeer gevoelig als ik op mn buik lig. Als ik wakker word is er weer niks aan de hand. @meisje Mannen kunnen soms echt opbeurende opmerkingen hebben, ahum. De mijne kwam ook een keer met een verhaal van 7 jaar aanzetten. Toen gaf ik gelijk de moed op en wist "zeker" dat dat bij ons ook zo ging gaan. En toen, was ik ineens zwanger. Zo graag als ik het wilde, toch niet gepland, want ik zou deze maand nog onder narcose (tandarts) moeten, dat gaat nu dus even niet door. Ik hoop zo voor je dat de test positief is. Dan is dat roze gewoon van gesprongen adertjes. Weet je wanneer je eisprong geweest is, heb je die gevoeld? Mocht het toch misgaat, wat ik echt niet hoop, misschien kan je dan theunisbloemolie(kruidvat) slikken. Schijnt dat je sneller zwanger wordt, bij mij heeft het geholpen(denk ik). Zodra je zwanger bent, moet je ermee stoppen.
Goedemorgen meiden, hebben jullie ook zo'n rode wangen? Ik keek in de spiegel gisteravond toen ik de makeup eraf had gehaald en ik heb echt allemaal rode dunne aders daar. Overigens ook op mn boobs maar verder heb ik daar helemaal geen last van, idd alleen wat vaker stijve tepels, verder niks. En nu heb ik echt buikkramp. Ik moet ook zeker 3-4 keer per dag naar de wc. Haha als het er maar allemaal bij hoort toch?
zo, net de vk gebeld. Ik mag 17 okt al langs komen voor een intake gesprek! lekker snel al! pixie,loes: zetten jullie mijn afspraak in de agenda? thnx
Zo, ik kom me ook weer melden. Ben weer uitgeslapen. Nou ja, eigenlijk nooit maar goed. Vannacht toch weer een paar keer wakker. 1 keer voor Hannah dr speen en verder lag ik weer te dromen. Dan slaap je toch niet zo vast als normaal, jammer hoor! Hier weer druk dagje vandaag. 5 oppaskids. 1 wordt vanmiddag al opgehaald dus dat scheelt al gauw. Maar ivm dat pokkeweer heb ik ze allemaal binnen op een dag dat het stormt wíl je dat gewoon niet. Lekker druk enzoo.... Dusse, wie weet zien jullie me heel vaak en ander helemaal niet (lig ik onder de bank met mijn oren dicht )