Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    @meris

Ik heb inderdaad ook wel eerder pijn gehad, omdat ik teveel op mijn linkerbeen stond. Maar nu heb ik het al een week en veel erger dan voor mijn zwangerschap. Het voelt inderdaad alsof er iets bekneld zit.
    Denk dat ik maar op zoek ga naar zwangerschaps mensendieck. Ik heb in ieder geval gelezen dat het wel met je zwangerschap te maken heeft. Je kan het ook hebben buiten je zwangerschap, maar minder erg.

2. McGyver

McGyver Niet meer actief

fijn weer een goede echo.

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy marloes an anna gefeliciteerd met jullie mooie echo!prachtig zeg!

basmallah wat sneu voor je schoonouders zeg, pff kunnen de mensen nou nooit van andermans spullen afblijven!
    maar wat leuk dat je zus ook zwnager is, lekker samen zwangeren leuk hoor!
    ik heb morgen ook me echo!

over de combinatietest, ik heb gister de afspraak ervoor gemaakt, 9dec krijg ik de echo ervoor.
    ik hoorde hier iemand dat t 200 euro kost, maar t is toch 130 euro ofzo?dacht ik teminste...

morgen de 2e echo, brrrrrr, gelukkig al wel om 8.45, heb ik t meteen maar gehad.
    nou ben benieuwd hoe dat gaat bij zo'n echobureau, ben wel zeker zo nerveus als bijd e eerste echo....zal door vorige keer komen.

oja ik had net weer beetje bruinige afscheiding, meer hier die dat hebben?tis dus niet dat er bruin bloed uitkomt ofzo maar echt alleen de afscheiding is lichtbruinig....

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    breda, inger... mag jij daar ook?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    anna, super, jij ook een mooie echo.

basmallah; balen van de diefstal. bah bah.
    Wel goed nieuws van je schoonzus, ook zwanger. Hebben ze het nu pas bekend gemaakt?

6. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Anna gefeliciteerd met je super echo. Er is al veel te zien he rond de 10 weken? Zet je je foto in je album?

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

idd een inbraak is altijd balen, hadden wij vorig jaar ook in ons oude huis, vreselijk is dat, niet alleen spullen weg, maar de psychische schade had ik het meest last van.

Leuk zeg samen met je schoonzus zwanger!

ik las iets over combinatietest,
    laten wij niet doen, want na de uitslag zou er niets veranderen.
    maar snap ook wel als mensen het wel laten doen

bruinige afscheiding, hier geen last van, maar volgens mij niet iets om je zorgen om te maken, lees wel van meerdere
    hier dat ze er soms last van hebben.

xxx

8. McGyver

McGyver Niet meer actief

ik moet snel afsluiten anders kom ik nog te laat op mn werk, hoezo verslavend hier....

9. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Haihai,

Denk kom ook weer eens even kijken! Is 2 dagen geleden ofzo! Tjee wat een hoop geschreven weer! ;)
    Zag mooie echo voorbij komen, leuk hoor! :)

Verder ben ik heel erg moe en maak ik me een klein beetje zorgen! Een mens kan zichzelf natuurlijk erg gek maken maar moet het toch even kwijt en hoop dat mensen me toch gerust kunnen stellen:

Ik had afgelopen dinsdag mn 1e afspraak en echo! Allemaal heel leuk en spannend natuurlijk!
    De echo was opzich goed! Hartje klopte en kindje bewoog ook gewoon! :)

Nu zag ze alleen dat het kindje 6 dagen kleiner was dan dat ik eigenlijk ben zeg maar!
    Ze heeft nog een paar keer van een andere kant gemeten maar bleef toch echt op 5 a 6 dagen korter zitten..... :(
    Ze zei dat het (nog) geen reden was om mn bevallingsdatum aan te passen en dat alles er wel goed uitzag verder en toch maak ikme er de laatste dagen zorgen om..... :(

Stom he! :oops:
    Vraag me af of t geen kwaad kan?
    Nu heb ik de laatste 2 weken best wat stress in privesfeer gehad! Kan dit er denken jullie mee te maken hebben dat mn kindje nu minder ver is dan het hoort te zijn? Wat denken jullie?

Zijn er meer dames die dit hebben? Wat is er tegen hun gezegd? Hoeven jullie ook geen zorgen te maken?

Vind t best stom van mezelf dat ik me toch wat zorgen maak.....ze hebben gezegd dat het er goed uitzag verder....waarom doe ik dat dan toch?
    *zucht*

xxx

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    ja echt ontzettend balen.. je denkt dan van een kale kip gaan ze niet plukken, maar nee hoor.. het laatste veertje wat er nog op zit hebben ze weggehaald. schandalig!

Samen met mijn schoonzusje is zoooo leuk.. ze vroeg me er om anders had ik het misschien nog niet verteld...
    Toen ik het er trouwens met mijn schoonmoeder over had vroeg ze ook wanneer wij over een kindje nadachten... uhmm... Als God het wil was mijn antwoord.. wilde tegen haar nog niets zeggen voordat we de echo hebben gehad... aaarrghhh was het maar morgen 16.00 u...
    @ marloes. nee mijn schoonmoeder wist het al wel. en ik zie mijn schoonzusje niet wekelijks.. daarom heeft ze het nog even uitgesteld denk ik... het ging ook een beetje moeizaam bij haar in begin vertelde ze...

@ anoniempjuh
    lastig hoor bruine afscheiding. als het afscheiding is dan zou ik me er niet te veel zorgen over maken.. Hooguit kun je bij de ha laten checken of je geen vaginale infectie hebt... dat is erg vaak voorkomend tijdens zwangerschap ivm hormonenwisseling.. (heb ik ook gehad)

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Ik ben gisteren in Etten-leur geweest, das vlak bij ;)

12. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    @ Mooiii,

of het iets te maken heeft met je stress zou ik niet weten eerlijk gezegd.. wel kan ik me voorstellen dat je je zorgen maakt.. volgens mij nergens voor nodig hoor.. (wordt het alleen maar erger van haha). Ik had na mijn 1e echo ook een beetje een raar gevoel. Ik was toen 7 weken maar toen ze het kindje probeerde op te meten zag ik in het beeldscherm staan 6.1 week. nu heeft ze dat niet als officiele meting meegegeven.. en zei ze dat het moelijk was om een termijn te bepalen... heb er toen niet over doorgevraagd maar achteraf maakte ik me zorgen.. toch heb ik het van me af proberen te zetten.. ga er vanuit dat ze tijdens een echo eerlijk vertellen wat er is.. ook al is het niet goed..
    Morgen weet ik zeker of het nou goed was of niet...

13. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Weet dat als ik me nu hier druk over ga maken het alleen nog maar erger wordt...wil dat ook niet maar kan het ook niet helemaal uit mn hoofd zetten dus vandaar toch de vraag hier in de hoop mensen me wat gerust kunnen stellen....
    Ik baal achteraf ook wel dat ik niet heb doorgevraagd dinsdag...nu maak ik me er maar zorgen om! Maar dat heb ik meestal, dat ik achteraf pas na gaat denken en dus met de vragen zit!
    Ik hoop voor jou dat de echo morgen goed is meid!
    Ben benieuwd!

xxx

14. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    De foto's van de echo staan in mijn album!
    Vindt ze nog wel onduidelijk :(
    Het kindje ligt een beetje gebogen en met de kin op de borst.
    Het hoofdje ligt overigens links.

@mmooii en Basmalah, ik heb ergens gelezen (weet helaas niet meer waar) dat er behoorlijk verschil kan zitten met het meten van het kindje.
    Als ze je kindje meten in week 4 t/m 7 dan zit er vaak 3 tot 10 dagen verschil tussen. tussen 8 / 12 weken is het meestal 3 tot 5 dagen.
    Maak je niet te druk, want is nergens voor nodig!
    Vorige keer bij het echo bureau zou ik 3 dagen korter zwanger zijn volgens mijn eigen berekening en vandaag bij de echo was ik weer 1 dag langer zwanger dan mijn eigen berekening. Dus PLEASE DON'T WORRY!

@Inger, ...Etten-Leur?! Kom jij ook uit Etten-Leur dan?

@Basmalah, wat gaaf dat je samen met je schoonzus zwanger bent. Mijn zus is nu 17.4 wkn zwanger en mijn schoonzus 15.5 wkn. Wordt dus een drukke boel :)

Ga weer gauw met het eten aan de slag, lekker ouderwets draadjes vlees =P~ had ik ineens zin in :)

Liefs Anna

15. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    @anna83:
    Bedankt voor je lieve reactie! ben er zeker meer door gerustgesteld! Thanks!
    Tijd om me nu maar eens ECHT minder druk te gaan maken en te gaan genieten!
    Vind zelf wel dat ik dat nu een beetje verdient heb!

Nogmaals dankje wel!
    Ga maar eens kijken wat we zo gaan eten hier!
    Misschien ben ik hier vanavond nog wel te vinden! Anders fijn weekend vast iedereen!

xxx

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hallo dames,

Wel gekletst hier :) Ben ff een paar dagen hier niet geweest, manlief was 4 dagen weg en ik was bij mijn ouders wezen logeren. lekker verzorgd worden :)

Nog steeds zoooo misselijk en nog veel overgeven. Zit weer met ondervoeding is gisteren gebleken bij de huisarts, en nu een antibiotica gehad en wellicht helpt dat wel een beetje.. Voor de rest lekker aan het rusten..

Zijn er nog bijzondere dingen gebeurd? Nog wat van Dizzy gehoord?

17. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Het zit je niet mee he, qua misselijkheid :(
    Hoop dat de misselijkheid snel ophoudt, maar wel fijn dat het nog steeds super gaat met die mooie beeb in je buik!

Hieronder quote van berichtje van Dizzy:
    Sorry als ik jullie ongerust heb gemaakt
    Met mij gaat het weer redelijk goed... heb een echo gehad en het hartje klopte maar die mevrouw zei dat het er toch wat vreemd uitzag...
    Ik wist dus echt niet wat ik ervan moest denken. Ik weet het nog steeds niet maar ik kan alleen maar afwachten. Ik kreeg in ieder geval op mijn kop dat ik me veel te druk maakte en dat de baby mijn stress zou 'proeven' dus ik besloot om een beetje afstand te doen. Ik heb op 27 november een nekplooimeting en morgen heb ik mijn intake bij de vk, ik neem mn foto's wel mee, kijken wat zij ervan zegt.

Liefs, Dizzy

Doe rustig aan Smiley en zodra het kan, laat je verzorgen ;)

Liefs Anna

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    ja ik word zooo gek van die misselijkheid, en het erge is dat het gewoon de hele dag door aanwezig is :(

Met de beebje gaat echt gelukkig allemaal goed, ik heb vandaag zelf het hartje gehoord met de Angelsound. Beebje is inmiddels 2,3 cm en volgens de gyn. loopt het zelf voor op schema qua grootte, lachend zei hij dat ik moet oppassen dat we geen baby krijgen van 5 kg :)

Hopen dat het in ieder geval bij Dizzy goed gaat.

19. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik dacht bij de eerste echo 8.1 te zijn, maar volgens de echo 7,4. Ook bij de 2e echo klopte de berekening van de eerste echo en was de kleine prima gegroeid. Ik heb me er niet echt druk om gemaakt eigenlijk.

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy basmallah okeej ja ik denk zelf dat er misschien in me een 5tal druppels oud bloed zitten ofzo en iedere keer vermengt er n beetje met de afscheiding ofzo, klinkt volgens mij lekker wazig, maar denk dat t zoiets is haha.

mooiii als het verschil minder dan een week is maakt het niet uit volgens mijn gyn, pas als het meer dan een week is, krijg je eventuel nog een echo om te kijken hoe of wat, maar kan me voorstellen dat je je even zorgen maakt.
    hoop dat t bij mij morgen ook gewoon goed op groei is haha.

smiley wat vervelend dat het nog steeds niet lekker met je gaat.heb je nog wel echo's gehad?

xxx

Deel Deze Pagina