Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Veel plezier vanavond Girafje/Annemiek!

2. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Liefffff van je!
    Ik beloof me er niet meer zo druk om te blijven maken oke!
    Ben in ieder geval al een heel eind gerustgesteld!
    Dankje!

En ja die echo van jou is super! :D Die wil ik ook over een aantal weken zien bij mijn! ;)

xxx

3. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Girafje, leuk is dat he om het goede nieuws te delen :D
    Wordt er zelf ook elke keer super blij van als we het weer iemand vertellen :)
    Ben wel heel erg benieuwd naar hun reactie!

Liefs Anna

4. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Wil iedereen een fijn weekend wensen! Ik ga zo lekker douche en lekker niks meer doen! :D

xxx

5. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Yes, yes, yes, yes, yes, dames, weer een dag met GOED nieuws! Hele mooie echo's!
    Dit houden we vast met zijn allen he!

Voor de meiden morgen heel veel succes en plezier! Ik ga ervan uit dat we ook dan weer goed nieuws krijgen hoor!

Maagzuur: ja, heb ik ook best veel last van. Ik probeer geen rennies of wat dan ook te nemen, maar soms (vooral 's nachts) moet er gewoon een rennie in.....bleh hoop dat het toch een keer wegtrekt.

Tandvlees: zijn er nog meer meiden die meer last hebben van hun gebit? Ik heb een verstandskies die half door is (al 2 jaar ofzo). Ik heb hier nog nooit last van gehad en moest hem wel laten wegsnijden, maar dit altijd uitgesteld. Ik merk dat mijn tandvlees sinds twee weken wel erg gevoelig wordt en die verstandskies begint nu pijn te doen. Balen.........mag je een verdoving en ibroprufen als je zwanger bent? Want dan ga ik hem toch maar weg laten halen. Maar ja, als verdoving en medicijnen slecht zijn voor ons frummeltje, dan maar pijn lijden. Pfffff.....ervaringen zijn welkom!

kus dootje

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

dag lieve dames,

hier uit mn werk, erg moe en weinig puf om op iedereen te antwoorden, want de helft alweer vergeten

ik moet het hele weekend werken dus zal geen tijd hebben om hier rond te neuzen,
    misschien ook wel een keer goed om 2 dagen hier niet te zijn, ff relaxen.

fijn weekend allen

xxx

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik had het ook hoor, dat ik een paar dagen eerder was dan ik zelf had uitgerekend.
    Ik had op 30 sept een positieve otest. Mag ik jullie vragen waar jullie dan op komen? Meestal is je eisprong dan binnen 2 dagen. Ik zou dus op 2 okt een eisprong gehad hebben (uiterlijk) Dan kom ik zelf op 7 weken en 1 of 2 dagen. Ligt eraan of ik de dag van de eisprong meetel als eerste dag of de dag na de eisprong als eerste dag.
    Ik moet me denk ik ook niet druk gaan maken om 1 of 2 dagen, maar goed toch haal ik weer dingen in mn hoofd (erg herkenbaar mooiii)

8. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    fijn weekend allemaal
    xx minnie

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    grappig... mijn verstandskies zit ook al half uit 2 jaar en besluit nu door te komen.. doet zo pijn. en tandvlees omheen is helemaal opgezwollen.
    je mag nu even niets doen bij tandarts.. het is nog de cruciele tijd... pas in de laatste maanden mag je weer verdoving ...(GEEN IBUPROFEN NU..ook later niet) Ik moet in april komen voor controle weer en tandarts zei dat ie dan weer naar de verstandskies kijkt of ie getrokken moet worden.

10. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    O thanks Pixie......dan maar even doorzetten.
    Ik ga mijn mannetje er maar even op uit sturen morgen om goede tandpasta en spoelmiddeltje te halen.
    Nog een tip: spoelen met kamillethee, is ook anti-bacterie.
    Jij nog tips?

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
  12. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    O fijn, gaan we die ff halen!
    Hopen dat het snel een beetje wegtrekt!
    Heb je al lang pijn? Of wordt het al minder bij jou?

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou pas vanavond weer toevallig.. darom vond ik zo grappig dat je ermee kwam
    de verstandskies in iedergeval. maar de gevoelig tandvlees heb ik sinds zwangerschap.. maar tandarts zei.. toch eerder door kalkopbouw.. mm fijn

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Weet je wat ook toevallig is... Ik heb vandaag bericht gekregen dat ik een paar honderd euro terug moet betalen aan de belastingdienst. Leuk he Pix grrrrr.

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

verveldn zeg jullie tandvlees problemen, heb er gelukkig geen last van.

ik hoor veel over draadloos internetten enzo, nou mijn laptop staat hier altijd op de bank, met draadloos internet ,en staat eigenlijk na me werk heel de dag aan, dus erg makkelijk om hier vaker per dag even te kijken en schrijven haha.

nou morgen ochtend me echo brrrr vind t echt spannend!ga daarna naar me ouders tot zondag dus t zal ff duren voor ik er ben.denk morgenmiddag ofzo..

basmallah jij ook veel suc6!

en girafje wat vonden ze er van?

xxx

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    jij ook ...pfff... hoeveel honderd euros? Ik 18! is toch te gek voor woorden.

17. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hier ook nog een tip voor ontstoken tandvlees

Ik gebruikte bij me 1e zwangerschap Bocason mond spoeling en dat hielp wel bij mij ik had toen last van onstoken tandvlees.

(Gebruik in de zwangerschap
    Dit geneesmiddel kan, voor zover bekend, zonder gevaar voor de vrucht, overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt in de zwangerschap.)

18. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    thanks!

19. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    o ja, wilde ik nog aan jou vragen....jij zit toch ook bij het CWZ? Ik ben na vorige keer weer teruggestuurd naar de vk. Ga nu naar verloskundigepraktijk St Anna op de Heiweg. Maar ik ben erg tevreden over het CWZ en wil daar graag bevallen in zo'n kraamsuite. Ervaring mee?

En grappig, ik woon ook haast om de hoek bij het ziekenhuis. Woon op de treubstraat (hatert), die loopt paralel aan de hatertseweg.Wij winnen tegenover de basisschool, lekker dicht bij de winkels!

20. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    o haha, winnen=wonen

Deel Deze Pagina