Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    jij ook heel veel succes! En genietse :) Ik heb pas laat mijn echo dus kan niet meteen laten weten hoe het gegaan is.. eind van de avond pas denk ik (gaan na de echo op bezoek )

Iedereen: duimen of bidden jullie voor me voor morgen?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    op de valreep

de weekend agenda

Anoniempjuh 2e echo

Basmalah, 2e echo, 14.30

3. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

hej ja heb vanmiddag me gegevens naar pixie gepb`t :D

Anoniempjuh en Basmalah heeeeel erg veel suc6 en plezier morgen met jullie echo! het zal vast allemaal goed zijn en jullie zullen vast een mooi kindje zien!

zijn er trouwens ook juni mama`s uit de omgeving van rotterdam?
    ik woon zelf in berkel en rodenrijs dat ligt tussen delft en rotterdam in :D

4. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Pix bij mij is het "maar" 350 ivm teveel gekregen zorgverlof. Snap er niks van, maar zal maandag eens ff bellen. Maar bij jou 1800? Dat mag je toch wel in een heeeeleboel termijnen betalen? Die 350 kan al in 17 termijnen namelijk.
    Maar t komt allemaal goed meis!

Succes met de echo's, ik zal wachten (op de bank haha) op heel mooi nieuws.

Kom niet uit Berkel en Rodenrijs, ken het wel, heb er dit jaar een kat gehaald.

Maar het lijkt me nog steeds sterk dat er tussen de 80 meiden niet nog eentje uit Zeeland zit. Zou k wek gezellig vinden!

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hoi dames,

Ben een paar dagen niet online geweest, en nu ook weer weinig tijd (moet over 2 min weg). Maar wilde even zeggen dat t goed gaat hier. ;)

Gisteren 9 weken! Vond ik wel een heel fijne mijlpaal, ook omdat het vorige keer misging met 8w6d :)

Maandag naar vk, heb ik wel zin in.
    We hebben gisteren nog met de angelsound geprobeerd te luisteren naar het hartje, maar we hoorden nog niks. Jammer, maar het komt wel.

Fijn weekend!

6. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    goeiemorgen
    meiden met echo: succes!

vraagje: weten jullie wat de beste tijd is voor een termijn bepaling. Ben nu met 6 weken en 6 dagen geweest, maar lees dat tussen 10 en 14 weken het meest betrouwbaar is. Kan er dus nog van die eerste termijn bepaling afgeweken worden?
    Ga 6 dec voor een 2e echo. Vraag me echt af of die van van de week nauwkeurig is geweest, omdat het toch een paar dagen scheelde......

7. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen meiden!

Anoniempjuh en Basmalah veel plezier en succes bij de echo!

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Sorry het ligt misschien aan mij maar ik heb het idee dat je je wel heel erg druk maakt.. Probeer het los te laten meis. Je hebt al gelezen van meiden hier dat het normaal is en veel voorkomt en van de vk op deze site ook. Ik denk dat je constante gepieker erger is dan die paar dagen verschil in berekening.

9. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    zooo meiden, heb weeer heel wat bij moeten lezen. Er zijn weer mooie echos gemaakt zag ik, dat horen we graag he.

Marloes heb je me verlaten, jammer hoor, dus niet met zn 2en op de kamer. Heb je die echo in het ziekenhuis laten maken? is erg mooi hoor, de mijne is echt niet zo duidelijk maar die is uitwendig gemaakt.

Hoorde iemand zeggen (sorry naam kwijt) dat ze last had van dr bil alsof er iets in de knel zat, heb ik ook last van, lijkt alsof er een spiertje in de knel zit, maar dat hoor er dus blijkbaar bij.

Er zijn trouwens ook heel wat dames uit breda.e.o zag ik gezellig hoor!

Anoniempjuh en basmallah heel veel succes vandaag!

10. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden,

Gisteravond het leuke nieuws verteld aan mijn ouders en schoonouders en 't was geweldig.
    Vooral mijn moeder was heel enthousiast en super blij voor me. Na een poosje drong het ook tot haar door dat mijn kleine en de kleine van mijn zus speelkameraadjes zullen worden en dat vond ze vooral heel leuk.
    Dit komt doordat alle andere 4 kleinkinderen ook ongeveer even oud zijn (2 van 6 met twee maanden verschil en 2 van 3 met ruim 4 maanden verschil.)
    We gaan vanavond waarschijnlijk naar mijn broer, onder het mom van ziekenbezoek voor mijn neefje die gelukkig weer uit het ziekenhuis is. Zodra de kinderen in bed liggen zullen wij het leuke nieuws vertellen.
    Morgen gaan we naar mijn zus en gaan we heen onder het mom van kraamvisite en daar vertellen we het nieuws ook als de kinderen in bed liggen.
    Wacht expres nog met het nieuws te vertellen aan de kinderen, wil de termijn echo nog even afwachten en het duurt nog zo lang voor hun.
    We gaan Sinterklaas met zijn allen vieren en dan zal ik het ook aan de kleintjes vertellen.
    Voor de rest vertellen we het enkel nog aan goede vrienden die ook bezig zijn. De rest van de club mag het horen na de termijnecho!

Ga nu lekker genieten van een vrije ochtend. Vanmiddag druk bezig met voorbereiden van rapportgesprekken (een nadeel van het onderwijs :( )

anoniempje en basmalah: veel plezier met de echo’s!

Liefs Annemiek

11. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ja je hebt gelijk, maar me er beetje druk om. Ander stemmetje in mn hoofd zegt: doe normaal! Maar toch blijf ik in mn hoofd denken: hoe kan het nou dat er verschil in zit, ik weet precies wanneer mn eisprong was...... En daarom ook mn vraag hoe het zit met de nauwkeurigheid.
    Sorry :(

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Goedemorgen dames,

@Anoniempjuh & Basmalah: heel veel succes met de echo's. Laten jullie ons weten hoe het is gegaan?

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik dus te veel zorg en huur toeslag eigen schuld wel..achteraf gezien .. :oops: 15 maanden om het af te betalen.

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hoe gaat het hier met iedereen?
    Lekker weekend :)
    @ Pixie:Ik zag nu je berichtje pas.
    Ik werk niet meer :(
    Mijn contract loopt 3 december af en tot die tijd neem ik vrij, ga mijn uren op maken.
    Ik voel me toch erg misselijk overdag, dus kwam mij eigenlijk wel goed uit.
    Ga ondertussen wel op zoek naar ander werk.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    van de eerste beviel ik ook te laat.. ;)

nee deze is in het echo centrum gemaakt. (naast de bloedbank)

16. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Hey hallo allemaal,

Ben sinds woensdag niet online geweest. Ik heb dus heel veel bijgelezen. Ik zag heel veel mooie echo's voorbij komen. Gefeliciteerd met de mooie echo's! Genieten nu, hoor!

Ik las ook dat het bij Ellen1983 niet goed zat. Balen meid. Veel sterkte. Hopenlijk ben je snel opnieuw zwanger! Dikke knuffel.

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @girafje leuk dat je ouders zo leuk reageer. word toch echt een leuk sinterklaas he.. hier ook.. schoonzus is ook zwanger.. maar uitgerekend voor de feest maand.. dus dat word toch wel spannende tijden.
    @tamtam oh goed zo meid dat je je tijd heb gepakt. tja.. dat moet je zeker doen als je je vakantie dagen niet hebt gebruikt.
    hoop echt dat je snel wat vind.. heb je je al ingeschrijven bij CWI?

18. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0

Hoi Dootje24

Nee ik loop niet bij een zh ,ik heb zelf dus geen ervaring met een kraamsuite.

Maar ik kan je wel zeggen wil je een suite wees er snel bij.

Toen ik zwanger was van me dochtertje hoorde ik namelijk van sommige moeders van zwangerschapsgym dat de suite's allemaal vol zaten. :confused:

Ik loop bij de vk Donna op de St. Annastraat ,ik heb er ook gelopen bij me dochtertje en het beviel me hartstikke goed bij Donna! :D :baby:

Ik las dat jij naar de vk praktijk St Anna op de Heiweg gaat , hoe bevalt die vk praktijk je?

-Hatert daar woond me neef ook Blankenborgstraat.

Wel fijn dat je tegenover de basischool woond en dicht bij winkels! ;)

Ik woon gelegen bij de muntweg , basisscholen zijn hier in overvloed wel fijn voor straks! ;)

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal

Jippie, vandaag 10 weken !

Ben alleen al 2 dagen thuis van mijn werk... naast dat ik misselijk ben en moet overgeven heb ik last van migraine en mag ik mijn medicijnen daarvoor niet slikken :(

Nog meer mensen last van migraine? het is wel veel minder vaak dan voor mijn zwangerschap maar toch niet helemaal weg ..

20. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    *ego bericht*

Joepie ik ben al meer dan 8 weken zwanger!
    Maar blijf toch onzeker. De ene keer heb ik wat kleine klachtjes....en dan denk ik JOEPIE het zit wel goed.....en even later zijn die klachtjes weer weg.....of zit het toch niet goed....

Ik word er echt gek van. Aankomende donderdag heb ik intake bij de VK, toch even vragen of mijn echo wat naar voren kan......pfoe, wat een onzekerheid toch..

*einde ego bericht*

Deel Deze Pagina