Hallo lieve meiden, Wat vind ik het heerlijk om steeds meer roze wolken verhaaltjes te lezen hier. Je kan al echt merken dat iedereen wat verder in de zwangerschap komt Wilde alleen nog even zeggen: Fijn weekend allemaal!!
wat leuk anoniempjuh dat je een dvd heb gekregen. en dat ie bewoog en hartje hoorde enz enz.. echt .. super voor je.. geniet er maar van om over en over na de dvd te kijken
Jippie, moet het toch even kwijt: ik heb het hartje van de baby gevonden met de doppler. Ik kreeg hem gister binnen en ik kon het niet laten om m toch even te proberen... Maar helaas ik kon alleen mn eigen hartslag vinden. Ik heb het nu net toch weer even geprobeerd, want stiekem baalde ik toch een beetje (ook al weet je dat het heel normaal is als je het nog niet hoort). En jahoor: een heel snel locomotiefje! Oh wat is dit fijn zeg, ben helemaal happy! Vanavond als M. thuiskomt van de voetbal kan ik het laten horen, jeej!
anoniempjuh gefeli met je mooie goed echo! en nu lekker op je roze wolk verder zweven Meris wat gaaf dat je het gevonden en gehoord heb!ik heb niet z`n ding denk dat ik mezelf gek maak ermee
Leuk hoor Meris, had gisteren ook gezocht naar het hartje met de Angelsound en ja hoor ik had het ook gevonden Ahh helemaal in de wolken. Vond het zelf wel aan de vroege kant, maar zo zie je maar het kan idd zo vroeg. je mannetje zal vast ook heeeeeel blij zijn als ie het gehoord heeft. Vinden mannen altijd wel heel bijzonder
Ja ik denk dat ik wel een afspraak met mezelf moet gaan maken, van max. 1 keer in de week ofzo haha. Ik ken mezelf wel een beetje, en zeker na de missed abortion ben ik echt een muts geworden. Maar om nu die laatste week tot de 12 door te komen is wel heel prettig! Stom he maar ben zo blij, dat ik steeds bang ben dat het alsnog misgaat. Voor mijn geruststelling is het wel heel prettig!
Ik zie dat jij ook wel kan meepraten over de angst dat je droom weer in duigen valt.. 4 keer? Dan is het je zeker dubbel en dwars gegund dit kleine wonder! Luister jij zoveel je wilt of niet?
@Girafje, fijn dat je ouders en schoonouders zo leuk reageerden. @Anoniempjuh, wat leuk dat je een dvd hebt ervan! Kan je elke keer weer van dat mooie moment genieten. Ben nu wel een beetje jaloers @Meris, wat gaaf dat je het hartje nu al gevonden hebt! Kan me goed voorstellen dat je af en toe wilt luisteren. Als je het bij 1x per week kan houden, vindt ik het knap! @Berenbotje, is een echobureau anders geen oplossing? Zelf ben ik nu twee keer geweest om ff te checken of het hartje wel klopt en alles goed zit en dit kost maar 35 EUR inclusief foto's! Het zou inderdaad zonde zijn om je termijn echo vroeg te laten uitvoeren, want het is dan echt nog heel klein en een beetje vaag (zie mijn album maar). Vandaag zijn mannetje en ik de aktie baby, kidsfactory, prenetal en baby planet afgestruind ter orientatie. Ben helemaal kapot en heb nu last van mijn rechterheup (altijd al gehad ) We hebben veel prijslijsten en brochures meegenomen en NIETS gekocht We hadden allebei zoiets van we weten nog niet wat het wordt, dus wachten we maar. Het is namelijk helemaal niet leuk om neutrale dingen te kopen (onze mening). Nog 7 a 8 weken en dan kopen we alles wat los en vast zit Ga nu even rusten! Liefs Anna
Hé Anna83; Jij ook woensdag jarig?! Wat een mooie datum Vandaag druk met de huiskamer schilderen, pfff, wat een werk, nog lang niet klaar! Gister op visite geweest bij een stel die de hele avond binnen hebben gerookt Alles rook vies, zelfs mijn jas die op de gang hing
Hoi meiden; Even een kort berichtje van mij. Heb gisteren een goede echo gehad. Baby groeit mooi op schema en heeft het prima naar z'n zin in mijn buik. Helaas moest ik in het ziekenhuis blijven . In ieder geval een paar dagen aan het infuus. Uitdrogingsverschijnselen. Het ziet er vandaag goed uit. Misschien mag het infuus er morgen uit en dan gaan ze kijken hoe ik het doe. Mocht het toch helemaal de verkeerde kant op gaan, moet ik aan de sonde. Vriendlief heeft internet voor me geregeld op de laptop, dus kan in ieder geval even met jullie kletsen. Er is hier niet veel te beleven...
He Roxanne wat vervelend.. Gelukkig wordt er nu goed voor je gezorgd en gaat het met de baby allemaal prima. Beterschap meis!
Hallo allemaal! Meris: wij hebben gisteravond ook het hartje gehoord met de Angelsound. Eerst hoorde ik steeds alleen maar mn eigen hart, en ineens een supersnel locomotiefje! Echt heerlijk om te horen. Ik ga er niet te vaak naar luisteren, want volgens mij vorige vk was het niet goed voor de baby om te vaak te doen (iets met geluidsgolven ofzo? geen idee hoor)
mooi dat je echo goed was Roxanne, wel balen dat je moest blijven. Sterk maar snel aan, dan mag je vast snel naar huis
dat klopt.. Gisteren tijdens mijn echo vroeg ik of ze nu ook het hartje kon laten horen, dat kon, maar deed ze niet. want ze moeten dan extra veel radiogolven (meer dan voor de echo) naar de baby sturen en daar kan de temperatuur van de baby van omhoog gaan... en dat is niet goed... maar de angelsound werkte toch anders?
Ja volgens mij werkt de Angelsound ook anders hoor.. maarja... liever voor de zekerheid toch maar niet te vaak...
jeetje roxane heel veel beterschap! hoop dat je snel weer naar huis toe mag! maar gelukkig wel een goede echo! ik heb het hartje tijdens wel al gehoord ze liet hem uitzich zelf gewoon horen en we hebben een paar minuten heerlijk liggen luisteren... ze had er niks over gezegd dat het niet zo goed zou zijn hihihi maarja zo zegt elke gyn er weer wat anders over ik gaat zo ff lekker koken we eten spaghetti vanavond lekker met een salade erbij hmm gaan jullie verder nog wat leuks doen?