Ik heb inderdaad 3 weken lang heel veel overgegeven en weinig gegeten. De laaste paar dagen zelfs niets binnen kunnen houden, ook drinken niet. Het is te zwaar geweest voor mijn lichaam... Moest gisteren wel even een traantje wegpinken... Ben er best van geschrokken.
@ roxanne: jeetje, heftig zeg. Sterkt en beterschap! @ meiden die het hartje al gehoord hebben met angelsound: Ik heb het gisteren ook weer geprobeerd, maar niks... Vraag me af of ik t misschien verkeerd doe... Waar zoek je precies? Ik weet dat ik nog erg vroeg ben, hoor... Maak me ook geen zorgen ofzo! @ all: fijn weekend nog!
Dat is logisch dat je geschrokken bent en de tranen komen nu ook sneller.... veel sterkte en ik hoop dat je snel weer aansterkt!
Brul maar even lekker hoor Rox.. Dit is natuurlijk niet hoe je je zwangerschap voorgesteld had. Laten we maar hopen dat het na de 12 weken helemaal over is! Marb ik vond het ook even een heel gepuzzel hoor. Je hoort het ook niet zo hard en duidelijk als je eigen hartslag en ik ben nog wel een stukje verder. Ik hoor mijn eigen hartslag links en rechts van het midden, meer richting de liezen. Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik het apparaatje een stukje te laag hield, ik dacht t zit nog zo diep. Maar blijkbaar is dat niet nodig. Ik heb het gevonden tussen navel en vagina. Bij mij net onder mijn (beetje) vetrol. Ben niet echt dik, heb altijd juist een platte buik gehad, maar nu is er wel een bolling van mn buik te zien en die eindigt ongeveer 10 cm onder mn navel. Daar heb ik m ontdekt en het klinkt echt als een snel rijdend locomotiefje. Je kan het ook proberen met een volle blaas, dan ligt je beeb wat hoger. Het kan ook helpen om je buik wat in te houden. Good luck, maar maak je geen zorgen als het niet lukt he?
Nou ik moet je zeggen dat ik wel 2-3 keer per dag luister ja na 4 miskramen ben je altijd bang dat het toch mis kan gaan. En aangezien ik nu wekelijks een echo heb ga ik ook echt met lood in m'n schoenen naar het ziekenhuis. Altijd bang om toch teleurgesteld te worden. Maar godzijdank gaat het nu allemaal wel goed, en gaan we ervan uit dat we over een 7 maanden een kleine in onze armen mogen nemen. Maar soms moet je ook wel een knop omzetten en toch proberen van de zwangerschap te genieten, anders ben je alleen gefocust op het misgaan.
jeetje Roxanne, hier precies hetzelfde geval Ik wens je in ieder geval heeeeeeel veel sterkte en beterschap. Hopelijk knap je gauw op. In het ziekenhuis ben je in goede handen dus het moet vast wel goed komen. Ik heb ook 3 dagen in het ziekenhuis gelegen i.v.m. ondervoeding toen lag ik ook 36 uur aan een infuus en mocht ik de 3e dag gewoon naar huis. Dus sterkte meid!
Hi meiden! Hier gaat alles weer helemaal goed.. ben van mijn onzekerheid af.. we hebben vanmiddag een prachtig kindje gezien. Was zo ontzettend opgelucht! Ben wel 4 dagen teruggezet... ben nu 12 juni uitgerekend ipv 8 juni maar dat maakt allemaal niets uit.. ze zei dat ze een prachtig kindje zag.. Over 3 weken mag ik voor mijn 12 weken echo. Durf ook eindelijk op mijn wolkje te gaan zitten.. Zostraks meteen aan mijn schoonouders verteld. helemaal blij natuurlijk! Morgen mijn ouders... kan al niet wachten. Ik zal de echo's morgen bij mijn ouders proberen in te scannen.
heyy meiden bedankt voor kjullie lieve reacties! heb alles gelezen, maar kan niet op alles reageren want ben bij me ouders en die hebben een heeeeele trage pc, dus durf niet een pagina terug te klikken want ben bang dat ie dan vsstloopt ofzo hahaha. maaruhh ja dat het bewoog is echt gaaf zeker omdat ze 1minuut ervoor dus vertlede dat het nog niet kon bewegen....je moet ook wel goed kijken maar hij knikt echt 3 keer met ze hoofdje...echt zo van:wat klets je nou met je NIET bewegen, ik kan WEL bewegen.. haha ja en die dvd moest ik natuurlijk wle betalen he, maja vond t hartje zo mooi om te horen, dat wou ik gewoon thuis terug kunnen zien. over dat hartje luisteren een doppler is idd heel wat anders als een angelsound, bij de echo zei ze ook ik doe t maar even want dit is een doppler, en dat is idd met die golven, een angelsound is gewoon een soort geluidsversterker. die ga ik volgende week ook maar weer s porberen! nou vrijdag al lekker me 3e echo in t ziekenhuis, en over 2,5 week ga ik lekker weer naar dat bureau voor een echo, is echt leuk, tja en dan 2weken later de nekplooimeting, ben voorlopig dus gelukkig even voorzien van echo's hahaha. sorry voor mijn egobericht maar ben ff lekker happy! basmallah en roxanne ook gefeliciteerd met jullie echo!
Basmalah en anoniempjuh lekker genieten nu he?! Roxanne fijn dat je beeb ondanks je eigen slechte gesteldheid toch zo goed groeit! Hopelijk knap je zelf ook weer snel op en kan je ook eindelijk lekker op je roze wolk klimmen... Nog een beetje leuk gezelschap op je kamer?
och meid toch wat een domper dat je moet blijven ben je zo aan het spuugen dan? hopelijk voel je je snel goed en mag je weer lekker naar huis! annoniempje gefeliciteerd met je mooie echo! en de rest die een echo of een hartje hebben gehoord ook heerlijk genieten daarvan! ik mag maandag!
anoniempjuh en basmalah.. gefeliciteerd meiden .. lekker genieten nu roxanne.. ik zou wel hetzelfde willen zeggen, maar tja in het zkh liggen is niet echt genieten.. snel opsterken en weer naar huis. vind echt vreselijk voor jullie meiden die niets binnen kunnen houden.. hier vanavond verjaardag van schoonvader.. verteld aan vriend zijn tante.. is leuk zoiets vertellen.. echt super.. ook mijn echo laten zien.. tja dan ben ik zo trots op ons kindje al dat ie zo prachtig is al haha.. nou.. ik ben eigenlijk wel op en helaas beetje verkouden (nog).. blijft een beetje hangen en dan weer omhoog komen. nou hopelijk doet slapen wat goeds ervoor.
pff. ik ben niet goed bezig geweest haha... heb afspraken van maandag al geplaatst... moet even wachten daarmee is nog weekend.. wil je een afspraak in de agenda stuur een pb naar marloes80 of naar mij.
even ego bericht heb toch echt erg last van die stomme verstandskies en tandvlees omheen. auw auw auw!
basmallah super dat je echo goed was Ik heb me toch ineens sinds 2 dagen een opgezette harde buik..... lijk wel 3 maanden ahhaha. Best leuk eigenijk, maar zijn tot nu toe alleen de darmen waarschijnlijk, howel ik daar geen last van heb. Verder ontzettende kriebelhoest, al een week.Kan er snachts niet van slapen, en manlief wordt ook gek ervan haha. Gister was ik het zat, ik belde de huisarts, met de vraag wat ik mocht innemen. NIKS! , maar ze had een grootmoeders recept: grote uit in 4 plakken snijden, dan tussen de plakken bruine basterdsuiker en dan even een uurtje laten staan in een schaaltje. Dan komt er bruinige drap vanaf. En dat innemen..... Bleh! heel smerig, heel het huis ruikt hier naar ui, maar...... het helpt wel aardig Heb het net weer op, ben benieuwd of ik een nachtje door kan slapen. Manlief is een nachtje doorzakken met vrienden, dus die heeft geen last van me groetjes jolan welterusten!
Basmalah en Roxanne, gefeliciteerd met jullie goede echo's! Roxanne, wel een heftig verhaal zeg. Hopelijk knap je snel weer wat op. Pixie, sterkte met je verstandskies. Klinkt inderdaad pijnlijk. Jolan, en, heb je nog wat kunnen slapen? Ik ga maar weer eens richting het werk. Hopelijk hoef ik vandaag niet over te geven... Spreek jullie later!
Hallo allemaal, Ben weer vroeg wakker vandaag Hey weer een aantal meiden (anoniempjuh, Basmalah en Roxanne) met een goede echo, gefeliciteerd en nou wel genieten geblazen! Roxanne wat vervelend die ziekenhuisopname, maar je bent daar wel het beste op je plek gelukkig doet je beebje het goed Hopelijk hou je hierna ook beter alles binnen. Simoon, weet je al iets meer van die vreemde buikpijn? Girafje leuk dat iedereen zo enthousiast reageerd! Nu even over mezelf: Ik voel me nog steeds goed, op mijn werk loopt alles prima. Goede beoordeling gehad, bij ons schrikken ze echt niet van zwangere dames, maar ja de heren zijn in de kinderopvang ook echt in de minderheid Heb niet meer zo'n last van kwaaltjes en ben minder moe... Alleen mijn zoontje heeft oorpijn en dat gaat mij echt aan het hart (zo zielig). Hij wordt nu net wakker, ben naar hem toe... Liefs Jacqueline
Pfff ik ben ook weer vroeg wakker.. Het wordt echt een gewoonte. Zou de natuur dat express doen om je alvast te laten wennen? Ik probeer dan echt nog even te slapen, maar na 10 keer heen en weer draaien geef ik de hoop op. De katten vinden het alleen maar super: jeej eten! Ik ben echt een zwangere muts aan het worden zeg.. Gisteravond weer eens "de liefde bedreven" (ben ik de enige die daar eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan heeft?) en ik zat steeds te denken: oeh niet te wild! En vanmorgen moest ik gewoon even het hartje beluisteren om er zeker van te zijn dat hij/zij er niks aan over heeft gehouden. Slaat totaal nergens op haha, ik weet het. Maar ben er tijdens de daad en erna toch mee bezig... Ik weet niet meer of ik jullie al gefeliciteerd heb gister, dus voor de zekerheid: Ano en Bas gefeliciteerd! Laten jullie het even weten als de foto's erop staan?
Goedemorgen meiden! Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik heb een lekkere nacht gehad. Lig helemaal alleen op een kamer, het is hier vrij luxe moet ik zeggen... Alles erop en eraan! Het gaat in ieder geval al een stuk beter, ik hoef niet meer zo vaak te braken en kan weer wat binnen houden. Bloed en urine zagen er goed uit, dus misschien mag ik van het infuus af om te zien hoe het gaat vandaag Ik hoop dat ik dan snel naar huis mag, mis mijn mannetje heel erg. Is toch even wennen om apart van elkaar te zijn s'nachts. Als het goed is krijgen we vandaag het hartje te horen! . Een stukje motivatie zodat ik wist waar ik het allemaal voor deed. Ik lees nu dat er al meiden zijn die thuis kunnen luisteren. Heb alleen niet helemaal gevolgd hoe jullie dat doen. Angelsound? Is dat een duur apparaat en waar koop je die? Heb gisteren veel bezoek gehad... Moet zeggen dat dat behoorlijk vermoeiend is, vandaag dus een bezoek stop. Ben alleen nog erg duizelig en lang blijven staan werkt dan ook niet in mijn voordeel. Moet maar eens gaan kijken hoe ik dat straks doe met werk , mischien toch een paar dagen thuis blijven... Heb wel gezelschap, een vriendin van ons ligt een paar kamers verderop, gisteren opgenomen mag waarschijnlijk vandaag al naar huis. Zo was weer een lekker lang ego berichtje. Hoop dat ik net als jullie snel op die roze wolk mag klimmen!