Maar ja wat is niet te vaak, ik heb tot nu toe ook iedere week een echo gehad, dus 1x per week moet minimaal kunnen.
Ik zal eens kijken of ik er wat info over kan vinden. Ik ben iig blij dat ik m kan horen want het is super. Denk dat ik me aan 1 keer in de week hou.. pfff dat wordt moeilijk deze week!
Ik heb die gel niet...dus doe met babyolie...weet niet of dat verschil maakt. Is het proberen waard, toch?Haha. En 9 weken is vroeg ja,ik had geluk,maar er zijn er meerdere die het pas veel later gaan horen. Dus geen zorgen maken!
Hmmm... baby-olie is ook wel een optie dan... Maar goed, eerst maar eens morgen de vk afwachten. En dan willen we t woensdag ofzo nog eens proberen. Als ik dan niks hoor ga ik wel baby-olie halen, denk ik... Ik maak me ook helemaal geen zorgen hoor! Vind t gewoon jammer. Zeker als ik lees dat er mensen zijn die t met 9 weken al horen. Dan wil ik ook Maar wel lief dat je me zo geruststelt.
Ow spannend zeg, krijg je morgen ook een echo? Misschien gaan ze dan morgen ook proberen om het hartje te luisteren! Veel succes morgen bij VK... ik moet weer ff wachten voor ik mag gaan haha...duurt me alweer te lang!
Nee, mijn vk heeft geen echo-apparaat Moet nog tot de 26e wachten tot ik weer een echo heb... Maar ik hoop idd dat ze naar het hartje gaat proberen te luisteren, maar ben bang dat ze t nog te vroeg vindt...
Dat is jammer!Gelukkig die van mij wel dat scheelt. Ben benieuwd dan morgen. Is dit de eerste keer dat je naar VK moet?
Deze zwangerschap wel ja. Vorige keer had ik de dag na m'n miskraam een afspraak voor een intake. Ik ben toen nog wel geweest (op haar aanraden), maar was dus niet meer zwanger. Dit wordt dus de eerste keer dat ik zwanger naar de vk ga Vind t wel spannend
Goedemorgen, Geniet iedereen een beetje van z'n weekend? Ik heb gisteren vooral op bed doorgebracht Ben gisterenmorgen eruit gegaan, maar ik werd tegen 12 uur zo misselijk dat ik op de bank ben gaan liggen en om half 2 maar weer naar boven. Daar heb ik tot half 5 gelegen. Niet echt gezellig voor mijn man, maar ja... Gisteravond knapte het weer iets op, maar nu is het weer aanwezig. Denk dat ik toch maar naar de dokter ga voor iets tegen de misselijkheid, voel me er ook heel slapjes door. Ik eet voldoende, maar zoals warm eten krijg ik niet weg, eet wel iets maar niet van harte. 's Ochtends om half 6 heb ik honger en dan maakt mijn man crackers als ik die op heb val ik weer in slaap. Misschien nog andere tips?
Nee, sorry tamtam, nog nooit meegemaakt. Zo heb ik ook geen verstandskiezen en ga ze (gelukkig) ook niet krijgen. maar weet van mijn man dat het erg veel pijn kan doen. Sterkte. Hihi, vandaag 10 weken... Debke en inger we lopen gelijk! Is weer een mijlpaal voor mij, vorige keer met 9wkn en 2 dgn mis! Gelukkig was ons zoontje vanochtend zonder oorpijn wakker geworden! Mama weer blij Over dat luisteren, ik denk dat ik mezelf er wel gek mee zou krijgen, de VK heeft nog geeneens geluisterd, was aan de vroege kant en vorige zwangerschap hoorde we ook niets..... Dus de 25e zal ik het pas voor het eerst horen. Groetjes Jacqueline
@zeana ja bij mij schrikken ze ook niet. zijn wel mannen maar ook in de minderheid. bij mij waren ze zo van 'het hoort erbij.. een zwangere op locatie' @meris jij ook vroeg wakker. ik was ook alweer om 5.00 wakker.. broodje eten, darmen even laten onspannen (bwhaha) en dan weer naar bed. (ben dan op DAT moment wel erg misselijk.. enige moment van de dag. maar gebeurt niet dagelijks) misschien is dat idd alvvast wennen aan meerdere keren per nacht uit je bed en dan ook nog vroeg wakker en gewoon opgeven en je dag beginnen. het opgeven is mij nog niet zo ver. kan nog heerlijk mijn bedje induiken. nou denk dat het per persoon verschild met sex.. ik heb er geen probleem mee moet wel samen lachen over het idee.. een earthqauke voor de kleine haha.. @roxanne fijn dat je goed hebt geslapen. kan voorstellen dat bezoek is even niet waar je op zit te wachten. @angelsound. vind echt cool voor jullie die het al kunnen horen. ik moet helaas tot de 26e wachten om het dan een keer te horen.. @debke.. gefeli met 10 weken bereikt. ikke 11 @girafje gaaf dat je zoveel spulletjes van je zus krijgt. we hebben gisteren de tante van mijn vriend verteld. en die kwam ook aan met dat we spulletjes mogen 'lenen'van ze.. het belangrijkst ...de box.. daar ben ik echt heel blij mee @lautje.. heb je ervaring met darmkrampen? want kan voorstellen als je dat niet hebt dat het vreemd voelt voor je opeens. even vies vraagje, maar als je een boodschap of windje hebt gelaten.. lucht dat op een beetje? ik hoop dat het dan toch wel aan je darm ligt. @tamtam ik ben ook sochtends misselijk en neem een snijtje geroosterd brood.met margerine en marmite. maar denk ook dat mijn misselijkheid komt door moeheid en darmklachtjes.. even ego.. ik vind eigenlijk bizar dat ik hier een van de langst zwanger zijn en dat ik achter sta met bepaalde dingen.. zoals de 1e echo, zoals wchten om baby hart te horen.. is toch soms even slikken.... dacht dat ik door bij juni mamas dat minder zou hebben maar heb het toch nog.
Ik heb trouwens de laatste 2/3 dagen best last van m'n baarmoeder. Volgens mij is ie aan t groeien Hebben meer meiden daar last van?
emme en girafje, heb wat beter geslapen. Een hoop minder gehoest dus het heeft geholpen. meris, ik heb ook niet echt zin in vrijen hoor..... Nee eigenlijk helemaal niet Hoop dat dat weer komt, maar nu hoeft het voor mij niet.
Dit stond trouwens op de site van de vk: Bij deze eerste controle kunnen we nog niet naar het hartje van de baby luisteren. Dit is pas mogelijk vanaf de 12e week van je zwangerschap. Hmm...
Je hebt idd lang moeten wachten op je echo Pix, maar wij hebben nu al wel een heel mooi klein mensje gezien! Daar moet de rest dan nog een tijdje op wachten. Het hartje zou ik eigenlijk de 21e pas bij de vk gaan horen, maar deze Ram kan niet wachten en heeft zelf zo'n ding aangeschaft. Daarmee loop je toch ook niet echt achter toch?
he pix, heb er inderdaad ervaring mee, spastische darm maar normaal speelt ie 2 dagen op en is het daarna weer weg en ben ik dan ontzettend aan de race, nu komt er 1x in de 3 dagen een grote boodschap zeg maar. Dat lucht dan wel even op maar met een uur begint de pijn weer.... Hoe is het met jou?
ja dat klopt marb.. heeft mijn vk ook verteld.. toen was ik 8 weken.. ze zei dat bij de volgende afspraak dat dan kon.. dan ben ik 13 weken