Fijn he, zwanger zijn. Ben blij als de eerste maanden voorbij zijn. Zit nu al een half uur moed te verzamelen om op te staan... Zit alleen maar te gapen en ben net 3 uur wakker nadat ik volledig klokje rond heb geslapen. Schaam me kapot!
Poeh het is wat he zwanger zijn, het doet wat met je lijf zeg... Ik mag echt in mijn handjes knijpen als ik al jullie verhalen zo lees. Heel veel sterkte en beterschap dames. Ik heb gewoon nergens last van. Zijn er nog meer dames of niet? Ik ben de eerste weken moe geweest maar dat is nu ook al wel voor een groot deel over. Het valt me ook mee dat ik nog niet ziek ben geweest. Je weerstand schijnt toch minder te zijn nu.. en dat terwijl ik op een kdv werk. Ach misschien krijg ik mijn portie nog wel, al hoop ik natuurlijk van niet!
Misschien heb je wel geluk dat je nergens last van hebt! Ik mag ook niet klagen als ik sommige verhalen hier lees! Alleen steeds zo moe zijn is zo vervelend. Alleen al omdat je niet wil dat andere mensen denken dat je je aansteld. Ach, nog een paar weekjes en dan is dat allemaal over! Er gaan trouwens al heel wat mama's richting de 12 weken zie ik
Dat moe zijn is idd vreselijk...ik hang lekker op de bank, bellen mn schoonouders net...dat ze gezellig een bakkie komen doen... was nou niet echt mijn idee van een zondagje chillen... ik als een speer opruimen net....
@ simoon; Sterkte meid, gelukkig is alles goed met je ukkie, nu jij nog! @Meris misschien is het juist wel omdat je op een kdv werkt, je hebt al erg veel weerstand opgebouwd. En mijn ervaring is dat het ziekworden pas kwam nadat ik gestopt was met de BV......Zo zie je de ha nooit en toen zat ik er 4x in 6wkn.... @ mamavan Brittje; had je het vorige week nog verteld op je werk? en hoe reageerden ze? Liefs Jacqueline
Haha, wat herkenbaar......en wij maar denken "gezellig? wat nou gezellig". Ik voel me ook niet zo gezellig, doe op het moment echt alleen waar ik zin in heb en voel me errrug egoistisch! Ach ja, normaal cijfer ik mezelf helemaal weg dus ze moeten er maar tegen kunnen!
Meris: hier nog iemand die nergens last van heeft....en ow wat maakt me dat onzeker zeg...terwijl het natuurlijk helemaal niets betekent. Ik moet nog 2,5 week wachten tot mn 1e echo, a.s. woendag wel een intake...maar ik wil een echo!
nou een week geleden had ik nergens last van en nu opeens wel.. maar mogelijk omdat ik dus idd ook gewoon 'verkouden' voel.. ook gebroken nacht.. even kopje koffie met mannetje drinken..
Sterkte Pixie. Nu zou ik willen dat de kwaaltjes zouden komen, maar als ze er zijn mogen ze vast ookw eer snel weg
hopelijk ben ik gewoon verkouden en dat het daardoor komt..maar wat me wel opgevallen is is zuurstof tekort.. hebben jullie dat wel? dat je sneller uitgeput bent ook na het praten?
Ja, gek is dat he! Was afgelopen week kotsmisselijk (letterlijk) en vandaag ging het redelijk goed. Is heel fijn, maar word er ook meteen weer onzeker van...
Ik heb gelezen hier dat een aantal ook last hebben van moeheid , ook ik was vandaag weer erg moe gister ook en heb dus ook vanmiddag weer een heerlijk dutje gedaan met dochtertje! Effe dus weer wat energie op gedaan! Kan ik er effe weer tegen aan. Zo ben nu ook bezig met eten , we eten broccoli schotel en wat eten jullie? O'ja ik merk nu ook dat ik beter ga ruiken ,want ik vroeg aan me man ruik je ook iets ,maar hij ruikte niks -Het is zo dat je beter ruikt en meer proeft als je zwanger bent Herkennen jullie dat ook? Oke ik ga nu eten opscheppen!
zo weer 'even' bijgelezen op zondag... simoon; goed weer van je te horen. Gelukkig met baby alles goed. Nu de bloedwaardes nog.. hopelijk zijn ze goed meid.
He Marloes ben jij met je vorige echo een paar dagen naar voren gezet? Eerst dacht ik dat we 4 dagen verschilde en nu meer als een week. Woow wat goed eigenlijk he jij bent al bijna bij de 12 weekjes. xxx Joyce
Hallo meiden, daar ben ik weer even! Ik heb op deze site even een vraag aan de vk gevraagd over de doppler. Ben nu toch wel benieuwd wat ze zeggen. Ook heb ik gevraagd of de angelsound nou echt een ander apparaat is. Op hun site nl staat vermeld dat de angelsound een doppler is... Ik dacht voor de zekerheid even vragen, alles voor het welzijn van "Fritsje" haha. Als ik een antwoord heb zal ik m wel even plaatsen hier. Fijne avond allemaal! Vanavond lekker Expeditie Robinson kijken!