Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

simoon veel beterschap zeg, hoop dat het snel weer wat beter word!

maaruh hoorde jullie laatst over de stoelgang, nou woensdag was mijn laatste keer, en toen was het ook 3 dagen geleden, en toen eerst met veel moeite '' iets' en savonds liep ik leeg zeg maar, maar nu dus al 4 dagen niks, pfff gaat lekker!

meris ben benieuwd, want volgens mij is een doppler idd wat anders....

2. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ik ben toch even in t ziekenhuis geweest, buik deed zoooo zeer, het is een fikse verstopping, heb een klysma gehad, maar kwam niet zoveel uit, woensdag verder overleggen over hoe rest weg te krijgen en hoe de rest van de zwangerschap mijn darmen rustig te houden..

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja 5 dagen! de vorige keer konden ze het vruchtje niet goed meten en toen heeft ze de vruchtzak gemeten, nu kon ze het wel heel goed meten en kwam ze op 29 mei

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    verstandig meid! hopelijk kunnen ze toch iets vinden, waardoor je minder buikpijn hebt hoor

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    lautjuh jeetje wal goed dat je bent gegaan!
    hoop dat ze een manier vinden dat je er minder last van hebt!veel sterkte ermee

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    oja meiden, t is nog een beetje vroeg maaruhhhh

www.buikbanden.com

staan een heleboel leuke en grappige banden op!

kan niet wachtennn

o je kan daar zelf de kleuren en teksten kiezen leuk joh

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden,
    pfff heb echt last van hormomen geloof ik.
    net even hart in aktie gekeken (had het opgenomen). Man heb toch een partij lopen janken, das niet normaal hoor! Kon gewoon niet meer stoppen.

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    erg leuk idd :D

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oeh, die buikbanden site is echt gaaf! :D

10. Rimimi

Rimimi Actief lid

24 okt 2008
    185
    0
    0
    Ja leuk die buikbanden. Kan ook niet wachten!

Heb ook nog een vraagje; heeft iemand ervaring met zwangerschaps granules van VSM. Ben iedere ochtend zo misselijk. Bij Mijn dochter had ik daar ook last van maar dan moest ik overgeven en dan was het weg. Nu loop ik de hele ochtend te kokhalsen en komt er niets.
    Als ik thuis ben dan vindt ik dat nog niet zo erg (leuk is anders), maar als ik vrijdags en zaterdag de hele ochtend op mijn werk niet kan opschieten dan vind ik dat wel vervelend.
    Nou hopelijk helpen die tabletjes.

Groetjes

11. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    ik gebruik de zwangerschapsvitaminen van vsm puur mama, bedoel je die?

12. Rimimi

Rimimi Actief lid

24 okt 2008
    185
    0
    0
    nee die gebruik ik ook al, maar je hebt van vsm ook van die tabletjes voor de ochtend ongemakken.

13. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    hmmm dan moet ik toch eens goed zoeken in de winkel, zijn die ook van puur mama? Zag bij ons alleen deze en visoliecapsules.

(ik ben trouwens vooral s avonds misselijk)

14. Rimimi

Rimimi Actief lid

24 okt 2008
    185
    0
    0
    tja had het van een vriendin gehoord, en op de site van VSM staan ze ook wel. Denk dat het dan ook wel iets voor jou is, al ben je s'avond dan misselijk.
    Misselijk is misselijk na mijn idee.

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @marloes: wat een moooooooooie echo :thumup: SUPER! kan niet wachten tot ik over 2,5 week weer één heb!

@Pixie: dat zuurstof tekort heb ik ook...voel me soms net een oud wijf...loop ik te hijgen als ik alleen even boven iets gepakt heb! vreselijk!
    Was vandaag na het stofzuigen helemaal buiten adem!

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Simoon: Sterkte! De hele tijd plat liggen... heftig. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
    @ Tamtam: Balen dat je zo misselijk bent. ‘k hoop dat je ha iets heeft voor je.
    @ Zeana: Ben vandaag ook 10 weken! we lopen dus met zijn 4en gelijk :p
    @ Pixie: Balen zeg dat je nog geen echo hebt gehad. Ik heb zelf het hartje nog niet gehoord, enkel gezien, dus ik weet een klein beetje hoe je je voelt.
    En wat betreft het zuurstof te kort: heel herkenbaar! Moet voor mijn werk steeds 2 flinke trappen op en dat wordt soms al erg zwaar.
    @ vetje: Welkom en veel succes.
    @ kimmetjuh: Balen zeg, bloedverlies. Ik duim voor je dat het goed zit woensdag.
    @ Rianne: beterschap
    @ Meris: Heb nu ook weinig klachten hoor! Enkel wat meer vermoeid, maar ben dat al gewend (door pfeiffer vorig jaar). Ik weet dat het onderwijs 1 van de smerigste beroepen is wat betreft bacteriën die de kinderen meenemen! Volgens mij is het op een kdv net zo!
    We hebben gewoon een goede weerstand opgebouwd!
    @ Lautjuh: goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan! Hopelijk voel je je snel beter!

Ga vanavond maar weer eens vroeg naar bed. De komende week rapportgesprekken op school en dat hakt er altijd erg in qua moeheid!

Knuffel girafje.

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    girafje, jij ook voor de klas :D leuk, ik ook! Wat voor klas heb je? Wij hebben over 2 weken rapporten, succes van de week!

18. Vinnies

Vinnies Bekend lid

20 okt 2008
    674
    1
    18
    Zoetermeer
    @jolan25 ik moest vorige week ook huilen om hart in actie, hormonen he hihi. Aankomende woensdag komt mijn man in hart in actie! Hij is bouwvakker en moest een aanbouw maken. Dus dat zal ook weer huilen worden.

Ik heb die lollies besteld voor de misselijkheid ze moeten morgen denk binnenkomen. Ben benieuwd of ze helpen, hier zei iemand van wel, weet ff niet meer wie.

Leuke site die buikenbanden site. Was gister bij Miss etam en daar hadden ze leuke met strass steentjes maar daar moet je wel van houden natuurlijk. Kom er normaal nooit maar me broeken paste niet meer dicht en daar hadden ze broeken met rek in de bovenkant.

Marloes: mooie echo!

Nou iedereen beterschap die ziek is! En de rest fijne avond!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij ook over 2 weken geloof ik... :(

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    thanks dames... ik vind mijn echo ook zoooo mooi.. hihi...
    zwijmel zwijmel

Deel Deze Pagina