Ik heb t zelf ook al aangevraagd, moet alleen in januari nog eens bellen voor het kraampakket. Al 11 weken...zitten jullie al in de 12de week Gaat toch best snel he! Vanavond weer ff snel geluisterd met angelsoundhihi mannetje wilde graag ook luisteren!
hoi meiden, ik moet steeds zoveel bijlezen en ik wil op iedereen reageren maar weet het gewoon niet meer. @pixie ik heb het ook dat ik soms helemaal buiten adem ben. leuke buikbanden! ik heb er nog een paar liggen en ga ze zeker weer gebruiken. iemand had een klisma gehad succes! en wat betreft hormonen daar heb ik ook last van, ik vat alles verkeerd op wat mijn man zegt. ik kn echt niets van hem hebben, het is gewoon zielig! ik ga lekker werken en wil iedereen met een echo of afspraak veel plezier wensen!
Ow ik voel me echt zo bang! Ik heb gister avond helder rood bloed verloren, daarna niets meer. Soms lees je wel dat dit kan na het vrijen of zo maar dat hebben we niet gedaan! Ga nu echt elke 5 minuten naar de wc. Straks de verloskundige bellen want ik maak me erg zorgen ook al was vorige week op de echo alles goed! Jullie horen het nog wel! Ik ben nu op mijn werk
goedemorgen allen, @alien, sterkte meis. hier liggen mn darmen behoorlijk overhoop, mijn buik is zo opgezet dat ik wel 2 maanden langer zwanger lijkt dan dat ik ben. Pff al ruim 4 dagen niet fatsoenlijk naar het toilet geweest. Huisarts maar gebeld of ik iets mag hebben, die belt straks terug. ben benieuwd. zo nu werken. Dag 8 en dan lekker 2 dagen vrij! xxx Ps iedereen met afspraken vandaag veel succes
@ alien, he nee, da's effe schrikken, hoop dat er niets is, je bent al zo ver......... Ook ik heb opgezwollen darmen, vooral last van mijn ondergoed, heb zojuist mijn positie onderbroeken gezocht en uitgewassen..... Zo'n klisma tja, als het helpt prima maar wat moet je nu? Ik moet nu echt aan de positiekleding, zo snel heb ik dat nog nooit gehad maar ik ben nu ook wel wat zwaarder dan bij mijn vorige zwangerschappen. Ga aan het werk. Groetjes Jacqueline
Alien ik kan met niet vorstellen dat het niet goed zit bij jou. misschien dat het een adertje of iets is geweest. En anders idd vk bellen misschien krijg je dan wel een echo. Heel veel geluk meid. xxx joyce
Zeana: heb het nog niet verteld op mijn werk, want ben al de hele tijd ziek Ik werk altijd in het weekend, en ben nu al sinds ik een positieve test deed zo ontzettend beroerd en ziek dat ik bijna de hele dag in bed lig. Vandaar dat ik er nog niet aan ben toegekomen. Meiden met echo's e.d. vandaag veel succes! Nrg gefeliciteerd met je verjaardag! Ik duik weer terug mijn bed in ale:
@ alien: ik hoop dat t gewoon goed zit. Ga voor je duimen! @ mamavanbrittje: wat irritant dat je nog steeds zo misselijk bent... @ all: ben net terug van de verloskundige. Niet veel bijzonders... Gaf duidelijk aan dat ik alles al wist, maar ze ging toch alles herhalen. *zucht* Moet nu bloed gaan laten prikken, maar dat vind ik eng
@ mamavanbrittje: vervelend he die misselijkheid Ik weet er ook alles van. Het hele weekend op bed of op de bank gehangen. Ga zo naar de dokter vragen of hij er iets voor heeft. Heb ook nergens zin in, alles is teveel... Sterkte ermee. @ marb:Bloed prikken is idd niet echt leuk, maar als het moet gebeuren, sterkte ermee.
net echo gehad.....hartje horen kloppen en het was flink gegroeid ....met andere woorden alles was perfect in orde..over 4 weken weer vervolg afspraak en dan krijg ik gewoon weer een echo hihihi.....had zelf gedacht dat ik geen echo meer zou krijgen totaan de 20 weken omdat ik er nu al twee heb gehad...maar wel dus Yippie
Wat gaan jullie weer allemaal snel hier... Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor Ik heb om 11.45 uur een afspraak bij de Gyn. Dit i.v.m. bloedverlies wat ik sinds vrijdagavond heb... Sinds gisteren zitten er ook kleine stolseltjes in Ben heel er bang... Ik hoop dan ook dat het snel 11.45 uur is en dat ik iets te weten kom... Onzekerheid is vreselijk... Liefs Desiree Sorry voor het ego bericht
Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Heel veel sterkte ermee, hoop dat het allemaal goed is. @debsje1977: Gefeliciteerd met je mooie echo, geniet ervan!
@ Desiree: oei, dat is ook eng... Heel veel sterkte en ik hoop dat het niks is! @ Debsje: fijn zo'n goede echo! En heeeeel fijn dat je er nog eentje krijgt
@alien jeetje wat eng meis! maar onthou dat het niet persee mis hoeft te zijn he! ik heb ook bloed verlies gehad en mijn ukkie dobbert er ook nog! misschien is het wel gewoon een gesprongen adertje! @mac wat klote is dat he als je zo slecht naar het toilet kan! iemand had mij de tip gegeven om een glas lauw/warm water te drinken.. heb het trouwens nog niet geprobeerd hoor hahahaha @zeana ik heb ook me positiekleding al aan want ik ben nu bijna 9 weken en heb al een behoorlijke buik (kijk maar in album) @mamavbrittje lastig he je zo beroerd voellen.... ik heb het ook ben zoooo misselijk en hou al vanaf zaterdag geen moer meer binnen .. alles komt eruit na 15 minuten :S hoop dat jij je snel eens stukkie beter voelt! @marb fijn dat alles goed was bij de vkmaar irritant he dat ze dan alles nog een keer gaan vertellen... en kom op het bloedprikken valt wel mee! gewoon de andere kant op kijken en het is zo voorbij(zegt de held op sokken hahahaha) @tamtam78 er zijn zetpillen voor de misselijkheid die ze geven met zwangeren alleen moeten ze wel werken hihihi @debsje wat fijn dat je echo weer mooi en goed was! en helemaal super dat je er over 4 weken nog 1 krijgt! nog een keer genieten dus @desireeK jeetje meissi dat is ff flink schrikken....ik hoop voor je dat het niets is maar heb je ook buikpijn ofniet? ik ga een kaarsje branden voor je zodat je toch een mooi kindje ziet dalijk op de echo! hier gaat het verder niet zo.. erg misselijk en alles maar ja hoort erbij Ik had vanmorgen zelfs dat ik onwijs duizelig werd terwijl ik nog in bed lag niet leukmeer maarja het hoort er even bij he zeggen ze hahahahaa verder lekker thuis op de bank want zit nog steeds in de ziektewet ivm bloedingen die ik heb gehad en soms nog heb maar ja morgen weer lekker genieten van mijn echo! heerlijk weer naar ons ukkie kijken! en iedereen die nog afspraken hebben staan vandaag heel veel plezier en suc6 en hopen op goed nieuws allemaal o en de jarige job (ben ff je naam kwijt sorry ) VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!
Goedemorgen allemaal, @debsje; gefeliciteerd met de mooie echo Alle anderen die vandaag een echo hebben: heel veel succes/plezier. @de jarige: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat betreft kraamzorg; die heb ik ook meteen na onze 1e echo aangevraagd. ja je kan er maar beter vroeg bij zijn. Ik zal over die VSM granules, ik zal die maar eens vandaag bij de drogist halen. Want van mijn misselijkheid word ik zooooo gek. De hele dag door misselijk, overgeven & kokhalzen. Ik krijg er echt flinke buikpijn van. vandaag afspraak in het ziekenhuis i.v.m. controle ondervoeding. Dus ben benieuwd wat ze nu zullen zeggen.
jeetje Desiree, das schrikken. Ik hoop voor je dat het niks ernstigs is. Ik zal voor je duimen dat je een mooie echo te zien krijgt. Succes!
@Gabester: Nee ik heb geen buikpijn of krampen... Soms wel een beetje een verkrampt gevoel zeg maar.. maar het is niet pijnlijk... Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes...