@Desiree: och, meisje toch... Wat erg... Heel veel sterkte... @ dib: wat fijn dat je een goede echo had en dat je een stukje vooruit gezet bent
Ik heb heel veel aan jullie lieve berichtjes... Dank jullie wel allemaal... ik blijf dit topic wel lezen en af en toe berichtjes plaatsen.. vind het leuk om te zien en lezen hoe jullie ukkies groeien... Veel geluk allemaal
Desiree, dacht en ze toch dat het wel van zelf zou schoonmaken of moet je afkijken en mogelijk een curretage hebben?
Omdat mijn lichaam nu eigenlijk al bezig is met de miskraam wachten we het af tot 21 nov. Dan zou ik mijn eerste afspraak hebben met de Gyn. Nu moet ik er gewoon de 21e heen ook al is het vruchtje er al afgekomen. Ze kijken dan gelijk of er niets is achter gebleven. Is het er dan nog niet af gekomen dan word ik gecurreteerd... Ik hoop dat dat niet nodig is....
Ik hoop voor je dat je lichaam zijn werk goed doet dan en dat je de 21e helemaal schoon ben zodat je weer kan proberen zwnger te worden..
Desiree, heeeeeel veel sterkte meis. Denk aan jezelf he. Lekker rustig aan met een dekentje op de bank en paracetamolletjes werken goed. Ik denk aan je, dikke knuffel dootje
he, wat een rot nieuws Desiree.... dikke knuffel voor jou meid. Hoop dat, als je er klaar voor bent, snel weer bij een clubje mama's mag aansluiten!
************************** Agenda voor morgen Nic1, echo Dootje, intake vk en echo gabester, 3e echo, 15.00 dib, intake vk 10.15 **************************
Heel erg veel sterkte Desiree! Dit lijkt me zo rot om mee te maken! Ik hoop dat het verder makkelijk verloopt voor je!
@ Desireek: Echt heel veel sterkte meid! Ik kan morgen naar de vk voor een echo om te kijken of alles nog goed gaat met de uk! Wel zei ze dat ik me niet te veel zorgen moest maken. Ik laat het jullie morgen nog wel even weten, de echo is pas aan het eind van de dag dus....
Hoihoi! Sorry,heb geen tijd om alles terug te lezen maar ik heb vandaag de echo gehad..Alles goed.Hartje gehoord,heel duidelijk en kindje gezien,ook heel duidelijk.Ik ben 8 weken en 3 dagen zwanger dus het klopt wel!Wat was dat mooi zeg....Ben nog na aan het genieten..3 december nieuwe afspraak,12 weken echo. Ik blijf trouwens gewoon in het ziekenhuis,niet omdat er iets is maar omdat ik de dokter die ik nu al een paar keer heb gehad gewoon aardig vind en met ons meeleeft.Ik wil ook in het ziekenhuis bevallen dus dat is goed.. Ik lees snel weer bij!En iedereen succes met de zwangerschap! Liefs Yvette
@alien heel veel succes morgen ik hoop dat alles in orde is! ik voel me opzich wel goed ben alleen erg moe en heb last van mijn darmen zoals velen van ons hier. super weer voor de mooie echo's! en voor de jarige gefeliciteerd!