mijn dochter is trouwens ziek, echt zielig! ze heeft 38,7 koorts en had zich vanmiddag helemaal onder gespuugt, ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Desiree heel veel sterkte Wat een rotnieuws zeg. De meiden met een goede echo gefeliciteerd! Er wordt hier echt teveel geschreven om het bij te kunnen houden, heb zelf meestal alleen de avonden om te forummen. Maar heb globaal wel bij kunnen lezen. De 4 die morgen naar de vk moeten, heel veel suc6 en hopelijk mooie echo's te zien!
DesireeK ik wil je heel veel succes wensen de komende tijd... probeer het straks een plekje te geven... Hopelijk mag ook jij snel van een goede roze wolk genieten *knuf* Alle meiden met een goed echo vandaag: TOPPIE! lekker genieten nu he! Alien heel veel succes morgen, mijn duimen draaien voor je... De andere dames morgen: toi toi toi...
ff snel poging gewaagd alles te lezen. @ jolan, marloes, demi: ik zal aan jullie denken over twee weken als ik geniet van de vrije tijd! vanavond het eerste deel gehad, woensdagmiddag en donderdagavond de rest. Heb trouwens groep 5! @ Desiree: wat erg voor je meid. Veel sterkte de komende tijd. @ alle meiden met een goede echo: gefeliciteerd! Duik nu meteen met bedje in en nog ff tv kijken. Na rapportgesprekken lijk ik altijd wel te bruisen van energie! Liefs Annemiek
Wat een juffen hier Ook nog mensen uit de gezondheidszorg aanwezig? Ben zelf persoonlijk begeleider van ambulante cliënten met een psychiatrische achtergrond.
Wat gaan die berichtjes hard zeg was nog bij pag 418 niet alles gelezen dus. @iedereen met een goede echo gefeliciteerd! Zijn jullie ook zo moe? Halverwege de dag ben ik echt kapot. Groetjes
Ow wat leuk! Ik ook voor een beschermde woonvorm, maar we hebben ook veel ambulante cliënten met een eigen woning. Van mijn cliënten zitten er veel bij die laatste groep. Uhm ik stuur je wel een PB, want ben nu wel benieuwd welke organisatie je zit, aangezien we niet zover bij elkaar vandaan wonen
Wij bestaan nog maar veel korter hehe. Jullie moeten van de regio Utrecht afblijven Ik ga slapen, weltruste allemaal!
@tamtam: ik heb de eerste echo al met 6 wk 5 dg gehad maar ik krijg volgende week de termijnecho. eigenlijk was het gewoon de intake maar hier hebben ze de gewoonte om dan ook even te kijken met de echo, beter! hierdoor ben ik een stuk minder onzeker omdat we het hartje hebben zien kloppen duurt nog lang zeg, de 25ste! pff wat een geduld moet je hebben! @DesireeK: dat meen je niet meis! veel sterkte.. doen jullie nog aan sport? ik heb een abo op de sportschool waar ik altijd braaf 2x per week heen ging maar nu al weken niet meer geweest.. zit er echt over te denken om op te zeggen, dit is ook zonde van het geld zo.. heb er echt geen puf meer voor (en geen zin in)
Ik moet nog 5 weken gaan ze bij jullie niet tot en met 16 weken? Ik begin er nu echt tegenaan te hikken,heb er geen zin meer in,mis het ontspannen plassen Nou ja nog 5 weken