Pff.... ik krijg (na vandaag) nog 5 keer nieuwe flessen... Ben het ook behoorlijk zat hoor. Mis idd het 'normale' plassen. Bovendien vind ik die flessen erg stinken...
dames die vandaag een echo hebben heel veel succes.. Gisteren ben ik in het ziekenhuis geweest i.v.m. controle ondervoeding, en uit urineonderzoek is gebleken dat het nu wel goed is en ook meteen een echo gehad en met ons beebje is ook alles in orde. Behoorlijk beweeglijk
hallo allemaal, ik zou graag eens een meting doen in de loop van de tijd eens een meting te doen met de mama's die ook in juni 2009 zijn uitgerekend. wat denken jullie hiervan. ik hoop snel van jullie te horen liefs joanita
Ik heb ook veel moeite met die MVM flessen. Vooral nu dat ik net uit het ziekenhuis kom staat die geur me erg tegen, want ik doe er natuurlijk alles aan om niet over mijn nek te gaan, Ik zat er zelfs al aan te denken om ze op te bellen, of misschien moet vriendlief het maar in de flessen gooien, dat is natuurlijk ook een oplossing. Het gaat hier goed, vanochtend misselijk opgestaan, merk dat het wel belangrijk is dat ik eerst wat eet voordat ik opsta. We hebben een soort van minibar koelkastje, dus ik denk dat ik die maar naast mijn bed neer ga zetten met wat bekertjes yogurt erin. Ik ben ook doodop, die paar dagen ben ik niet echt tot rust gekomen, je krijgt niet de kans om overdag echt te slapen, er staat steeds iemand aan de rand van het bed... Blijf vandaag lekker de hele dag in bed liggen en een beetje relaxen. Komende 2 weken mag ik nog thuis blijven om aan te sterken en daarna zien we wel weer verder. Ik heb gisteren wel te horen gekregen dat ik niet meer terug ga naar de VK. Ik moet in het ziekenhuis onder controle blijven. Ze raden ook sterk een ZH bevalling aan, dus ik denk dat ik hun raad maar op moet volgen dan. Jammer, want ik had net de 17de een echo bij de VK, denk niet dat die nog door gaat. Weer lekker een lang ego berichtje, zal er nu maar mee stoppen
DesireeK.... wat een verdrietig nieuws! HEEL VEEL STERKTE Ik heb as donderdag om 20.00 uur mijn eerste echo en ben nu al zenuwachtig. Na 2 x mk ben ik zo bang weer teleurgesteld te worden! x
Hai meiden, Ben weer een paar dagen niet online geweest, maar jullie zeker niet vergteen! Pffff ben gewoon zo moe dat ik niet zoveel fut heb vooral soavonds niet meer! Dan zit ik met mn mannetje op de bank lekker tegen hem, tv te kijken en ik ga op het moment vroeg mn bedje in! En tja overdag drukkies met de andere 2 koters . Gewoon niet zoveel tijd om echt tot rust te komen overdag denk ook dat ik daarom savonds wat moe ben gewoon.... Maa goed! Meestal heb ik dat de eerste 3 maanden ongeveer dus dat gaat al een beetje opschieten! haha Hoe is het verder met jullie? xxx
hoezo nog maar drie keer, je bent 11 weken en plus 3 weken is 14, je mag tot en met 16 weken mee doen toch?
Dat is wel beter dat je zo vroeg de echo al hebt gehad. Ik hoop toch een beetje dat er bij mij ook al iets gaat gebeuren, maar ik denk het niet. Mijn man gaat ook niet mee met de intake, dus eigenlijk mag het ook niet. Heb gisteren 1 tabletje gehad tegen de misselijkheid en ik moet zeggen dat het wel beter ging. Die salmiak snoepjes die werken ook goed. Werd alleen gisteren onder het eten niet goed. Voelde net alsof ik flauw ging vallen, ben op de bank gaan liggen en toen was het over. Mijn man schrok er wel van. Meer mensen hier last van?
Bij mij ook. Ik krijg vandaag nog nieuwe flessen. Daarna nog 5 keer en de laatste keer komen ze ze natuurlijk alleen ophalen maar krijg ik geen nieuwe meer Ik moet tot 23 december nog.
Ik gok dat ze net nieuwe heeft gehad. Dus nog 3 keer nieuwe flessen is 4 weken, en de laatste keer krijgt ze geen nieuwe flessen meer. Dus dan kom je op 16.
@ tamtam: ja, daar heb ik ook last van. Bij mij komt het waarschijnlijk door mijn lage bloeddruk. Zou dat bij jou ook kunnen? Het zou ook nog kunnen dat je ijzergehalte te laag is, of dat je bloedarmoede hebt. Is er al bloed geprikt bij jou? Dan kun je dat zien.
Goedemorgen meiden, Gisteren de hele dag hier niet geweest dus erg lang bezig geweest met teruglezen. Ik zag dat het bij desiree niet goed zat, heel veel sterkte meid. De meiden die wel een goede echo hebben heel erg gefeliciteerd. Hier gaat het ook allemaal nog goed. Vannacht een hele realistische droom gehad dat het fout was, ik werd met betraande ogen wakker. Zo raar. Gelukkig was het maar een droom.
Meeting: mijn idee! (is iedereen allang vergeten natuurlijk, maakt niet uit!) Wat mij betreft ook ergens in januari, dan is iedereen safe en hebben we allemaal al buikjes
MVM duurt 10 weken...en je begint normaal gezien bij de 6 weken dus dan kom je op 16 weken. Ik ben kennelijk te vroeg begonnen haha...maar dat maakt niet uit.Ik ben 10 dec klaar dus nog 4 keer flessen. Heb het nu ook helemaal gehad ermee haha
Hallo allemaal. Ben vandaag vrij, ben net opgestaan en moest al weer een aantal keer kokhalsen lig nu op de bank met een kopje thee en wat biscuitjes .. Morgen 2e echo om te kijken wat het andere bolletje in het vruchtzakje was ..