ik ben met 5 weken begonnen en bij ons gaan ze gewoon door tot 16 weken (lucky me ) Ik heb 17 december de laatste dag.
ik heb gisteren nieuwe gehad... en nu nog 3 maandagen nieuwe.. 1 dec de laatste nieuwe.. 8 december laatste keer ophalen je plast max 10 weken in die flessen... maar ik heb ze dus eerder gehad..
Ik ben ook eerder begonnen met MvM, al met 4,5 week had ik genoeg HCG Dus heb dadelijk ook met 13 weken het laatste vrachtje, 23-12 wordt de laatste lading afgehaald. Van mij mag het nu al wel 23-12 zijn want ik kan die lucht uit die flessen gewoon niet hebben :sick: En ik ben al zo ontzettend beroerd de hele tijd... Maar, niet klagen, het is voor een goed doel en veel niet-zwangeren zouden het graag overnemen. Aichaaaa: ik heb er ook 1tje! Maar ik hoor natuurlijk nog niets (heb gisteren stiekem geprobeerd maar natuurlijk niets te horen) Als je iets hoort wel laten weten he?
Waar heb je hem gekocht? Ik ben er ook voor aan het kijken maar volgens mij duurt het bij de meeste langs voordat je hem binnen hebt!
Rianne: ik heb m besteld bij babycare.nl en ik had m de dag erna al binnen! Superservice! Ik heb er wel meteen zo'n tubetje gel bij gedaan
Snap dat helemaal! Denk dat als je voor de middag bestelt, dat je hem dan idd morgen hebt! En uiterlijk overmorgen. Ligt natuurlijk aan de drukte daar.
Thnx, ik laat hem dan wel bij mijn moeder bezorgen want ik heb morgen mijn echo en moet daarna werken. Ik vind het trouwens wel raar dat ze zoiets niet bij een prenatal ofzo verkopen. Had ik wel verwacht, je hoort zovel mensen erover.
Ja dat ben ik helemaal met je eens! Ik ben hem daar ook nog niet tegengekomen, en op mijn werk ook niet (werk bij Baby-Dump, alleen nu even niet want ben te ziek). Maar wie weet komt dat nog..
Ja dat had ik ook gelezen ja . Maar die zit hier natuurlijk weer niet in de buurt haha. En dan had ik hem ook via internet moeten bestellen. nou hij is in ieder geval nu besteld
morgen meiden, @meeting, is wel leuk, maar is voor sommige erg ver reizen denk ik, afhankelijk waar je het plan. we zouden in schema moeten brengen waar iedereen woont eerst. Je wil natuurlijk zoveel meiden bij elkaar hebben.. of je doe een verdeling.. noord ,midden en zuid meeting haha tja. zijn ideeen. @mvm. weet niet uit mijn hoofd wanneer ze komen, maar weet dat ik het zat ben. ik plas ook niet elke keer erin. overdag als ik thuis ben wel, maar snachts niet ..en dat is toch eigenlijk wanneer ik het meest plas. dus jammer voor mvm maar ik a.vergeet het, b.heb geen denk patroon snachts, c. kan niet zien, omdat ik weiger licht aan te doen anders ben ik klaar wakker. hier nog steeds erg last van verstandskies en tandvlees..