Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    10 weken heb ik ze dan gehad.. ik heb de eerste flessen al met 5 weken gehad...

2. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

ik ben met 5 weken begonnen en bij ons gaan ze gewoon door tot 16 weken (lucky me :D ) Ik heb 17 december de laatste dag.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb gisteren nieuwe gehad... en nu nog 3 maandagen nieuwe..
    1 dec de laatste nieuwe..
    8 december laatste keer ophalen :)

je plast max 10 weken in die flessen... maar ik heb ze dus eerder gehad..

4. Aichaaaa

Vanmiddag komt mijn Angelsound binnen,
    ik hoop zo dat ik het hartje kan horen :D

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    meiden met echo's veel plezier.. hoop dat jullie allemaal een hele mooie en goede echo mogen hebben

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh leuk! niet gaan panieken als het niet meteen lukt he.. en veel olie gebruiken

7. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ik ben ook eerder begonnen met MvM, al met 4,5 week had ik genoeg HCG :confused:

Dus heb dadelijk ook met 13 weken het laatste vrachtje, 23-12 wordt de laatste lading afgehaald.

Van mij mag het nu al wel 23-12 zijn want ik kan die lucht uit die flessen gewoon niet hebben :sick:
    En ik ben al zo ontzettend beroerd de hele tijd...
    Maar, niet klagen, het is voor een goed doel en veel niet-zwangeren zouden het graag overnemen. ;)

Aichaaaa: ik heb er ook 1tje! Maar ik hoor natuurlijk nog niets (heb gisteren stiekem geprobeerd maar natuurlijk niets te horen) :D
    Als je iets hoort wel laten weten he?

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Waar heb je hem gekocht? Ik ben er ook voor aan het kijken maar volgens mij duurt het bij de meeste langs voordat je hem binnen hebt!

9. Aichaaaa

Ik ga ervan uit dat ik nog niets kan horen ivm mijn overgewicht (maaaaaar hoop het wel :))

10. Aichaaaa

Tuurlijk :D

11. MamaVanBrittje

Rianne: ik heb m besteld bij babycare.nl en ik had m de dag erna al binnen! Superservice! Ik heb er wel meteen zo'n tubetje gel bij gedaan :)

12. Aichaaaa

Ik heb hem via marktplaats gekocht.

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mamavanbrittje: oh das een goeie, ik kan namelijk niet lang wachten haha !

14. MamaVanBrittje

:D
    Snap dat helemaal!
    Denk dat als je voor de middag bestelt, dat je hem dan idd morgen hebt! En uiterlijk overmorgen. Ligt natuurlijk aan de drukte daar.

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Thnx, ik laat hem dan wel bij mijn moeder bezorgen want ik heb morgen mijn echo en moet daarna werken. Ik vind het trouwens wel raar dat ze zoiets niet bij een prenatal ofzo verkopen. Had ik wel verwacht, je hoort zovel mensen erover.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wel bij de kijkshop

17. MamaVanBrittje

Ja dat ben ik helemaal met je eens! Ik ben hem daar ook nog niet tegengekomen, en op mijn werk ook niet (werk bij Baby-Dump, alleen nu even niet want ben te ziek). Maar wie weet komt dat nog..

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja dat had ik ook gelezen ja . Maar die zit hier natuurlijk weer niet in de buurt haha. En dan had ik hem ook via internet moeten bestellen. nou hij is in ieder geval nu besteld :)

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    morgen meiden,

@meeting, is wel leuk, maar is voor sommige erg ver reizen denk ik, afhankelijk waar je het plan. we zouden in schema moeten brengen waar iedereen woont eerst.
    Je wil natuurlijk zoveel meiden bij elkaar hebben.. of je doe een verdeling.. noord ,midden en zuid meeting :D haha tja. zijn ideeen.

@mvm. weet niet uit mijn hoofd wanneer ze komen, maar weet dat ik het zat ben. ik plas ook niet elke keer erin. overdag als ik thuis ben wel, maar snachts niet ..en dat is toch eigenlijk wanneer ik het meest plas. dus jammer voor mvm maar ik
    a.vergeet het,
    b.heb geen denk patroon snachts,
    c. kan niet zien, omdat ik weiger licht aan te doen anders ben ik klaar wakker.

hier nog steeds erg last van verstandskies en tandvlees..

Deel Deze Pagina