Of een meeting in het midden van het land, dat niemand al te lang onderweg is? Als ik jouw MvMverhaal zo lees pixie, vind ik mezelf wel erg trouw aan de flessen Ik dump zelfs midden in de nacht met mijn duffe kop alle plasjes in de stinkfles, ookal ga ik bijna over mijn nek.. En als ik even weg moet probeer ik zo min mogelijk naar de wc te gaan zodat alle plas thuis in de fles kan. Misschien iets te trouw? 8) Wel erg herkenbaar, jouw nachtverhaaltje En sterkte met je mondgebeuren!
Ik ga even boven wat rommelen, voel me heel even wat beter.. Kom later weer even spieken of er nog nieuws is 8)
dit staat op de website... Aanmelden kan vanaf het moment dat je over tijd bent tot en met uiterlijk de 11e week van de zwangerschap. Deelnemen kan vanaf de 6e tot en met de 16e week van de zwangerschap. Je kunt dus minimaal 5, en maximaal 10 weken meedoen maar ik ben nog steeds blij dat ik nog maar 3 keer nieuwe krijg
je bent wel heeeeel trouw ja... ik doe vaak alleen als ik wakker wordt 's morgens... op dagen dat ik werk, doe ik er niks in... maar een klein beetje is beter dan niks toch
meiden met echo: veel plezier! we willen goed nieuws lezen.hihi meeting: nu al? wow.. hahaha.. ik dacht dat zal vast komen als de groep closer word.(aan het eind) maar voor diegene die gaan veel plezier! en veel suc6 met organiseren.. ik meld me af. ik hou het bij alleen de meeting van het andere forum..sorry voel me trouwens helemaal niet zwanger meer, mijn eetlust is weer helemaal terug.. vind dat wel heerlijk trouwens hoor. de warme maaltijd smaakt weer als van ouds. kan me het ook nog steeds niet beseffen dat het zo is(het zwanger zijn)
Meiden met een echo vandaag: Heel veel succes! Ik krijg donderdag te horen of er een kloppend hartje is, en hoe ver ik eigenlijk ben... Ben er doodnerveus van!
meeting wat leuk! is toch niet erg nu al kunnen we het nog eens doen als het gezellig was! maar waar gaan we een meeting houden?
Mja, de meeste mensen doen ook niet mee als ze minder dan 6 weken zwanger zijn. Maar goed, vreemd Ik ben trouwens ook zo trouw hoor... Zit nu al de hele tijd m'n plas op te houden omdat de flessen buiten staan en ik nog geen nieuwe heb Meeting: ik vind het nu leuk, maar in januari ook. Misschien dat er in januari meer mensen komen?
@mam85: mijn eetlust begint ook weer terug te komen. De warme maaltijd is nog niet als altijd, maar ik kan overdag weer wat meer eten!
Ik heb het juist andersom, ik vind sinds ik zwanger ben alles zoooow lekker dat ik gewoon kreun vanaf de eerste tot de laatste hap echt alles,maar dan ook alles vind ik lekker,soep,cornflakes,avondeten,mandarijnen ik kreun me wat af de hele dag Alleen mijn koffie lust ik niet meer...
hahaha ik ken 't! Kan nou al niet wachten tot ik vanavond warm kan eten en heb net pas brood op Lekker, druifjes! En chocola en winegums. crosantjes ook zo lekker! Er moet een slot op de kast!