gaat net de bel, post met een pakketje van VSM, heb ik een fles BBBB-Lotion gewonnen... altijd handig
@DesireeK, meid heel veel sterkte en een dikke *knuf* @All, een meeting lijkt me wel leuk idd januari in het midden van het land! @Marloes, jij treft het wel zeg! Heerlijk smeren Hebben jullie dat ook dat je het idee hebt, veel minder last te hebben van je kwaaltjes? Ik had er al niet zo veel, maar sinds gisteren voel ik me steeds beter Liefs Anna
meeting lijkt me op zich best leuk, januari ook wel een mooie tijd! pfff ben zooo moe, ff mandarijntje eten en dan ff dutje doen, kan ik daarna lekker eten koken voor mn mannetje en mij, en vanavond lekker zwemmen. xxx
ik ben ook zo'n trouwe hond s'nachts breek in bijna me benen over die flessen maar het plasje zit erin
Hi Anna, ik heb ook echt bijna nergens last van. Af en toe wat moe (maar dat had ik voorheen ook) en veder af en toe is gevoelige borsten... heerlijk toch?! Lekker genieten hoor
Hahaha Nou wij hebben hier alleen beneden een wc (jaren '60 huis ) dus midden in de nacht strompel ik met mijn duffe koppie naar beneden, de kan staat al standaard klaar, en als ik klaar ben het hoekje om, de meterkast in, want daar staan de flessen opgeslagen Nog een heel gedoe 's nachts maar ik heb het er voor over
Halloootjes, Even niet geweest en nu weer bij gelezen, @Desiree heel veel sterkte meid dit had ik de vorige keer ook kei rottig... @madelon, jij zei iets over de sportschool, als je daar aangeeft dat je vanwege zwangerschap niet kunt/gaat sporten kunnen ze je abbonnement bevriezen indien je het dan op wil zeggen kan dat nog wel maar kost het je geen opzegtermijn.... @Pixie en iedereen die zich zorgen maakt om Dizzy; ik heb haar de vorige keer enn pb gestuurd, ze wordt onzeker van alle verhalen hier en komt niet meer zoveel, pas over een tijdje weer. Als je haar een pb stuurt komt ze zich even melden..... @mamavanBrittje; vervelend dat je zo ziek bent, maar dat betekend wel dat je contract verlengd wordt, want je hebt nix gehoord voor 3 november (hihi). Ik zou het overigens ook erg vreemd vinden dat een zaak waar ze baby-spullen verkopen een zwanger personeelslid op straat zet Even een tip voor die stinkflessen van MvM (ik ook heel trouw) maak je plasje, adem heeeeeeel diep in draai de dop ervan af, giet alles erin doe de dop erop en adem uit dan ruik je het niet zo erg..... Meeting; ik ben voor, we kunnen eerst even checken wie wil komen, waar vandaan en dan een plek kiezen. Maar midden van 't land is ook prima... Wat eten betreft, ik moet er niet aan denken en dan voel ik me al niet jippie, eet voor mijn doen vrij weinig. Iemand had het over de mac....Daar heb ik dan wel weer zin in (hihi) Vanochtend 2 broeken en 1 trui gehaald, vond de keuze erg tegenvallen, volgende week ga ik naar een andere stad Ben werken, veel liefs en knuffels voor jullie allemaal Groetjes Jacqueline
Had je maar gelijk! Mijn contract loopt 3 december af, niet 3 november, dus zit nog steeds in onzekerheid... Ik weet niet of ze mensen om die reden geen nieuw contract geven, helaas nog geen verhalen over gehoord daar. Al mijn collega's met kinderen hadden al een vast contract toen ze zwanger werden. Ik doe ook mijn adem inhouden bij de flessen, maar daar word ik weer heel duizelig van net alsof ik ga omvallen dus dat is ook weer niet fijn Pfff. Oh, de mac... Ik kan mezelf nog net bedwingen om daar zo vaak mogelijk heen te gaan! Heb echt ENORME zin daar in, elke dag weer Maarja is natuurlijk niet gezond dus beter niet doen. En oh ja, stel nou dat iedereen die wil meeten nou bijvoorbeeld uit het prachtige Noord-Brabant komt (neu, ben niet bevooroordeeld 8) ) dan is het natuurlijk veel makkelijker om daar een centrale plaats te zoeken. Maar als iedereen uit alle windrichtingen komt is iets in het midden van het land makkelijker lijkt mij. Toch? Zo, nu even dochterlief uit school gaan halen