Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

zullen we een lijst gaan maken voor de meeting in januari op onze juni 2009 site?
    http://juni2009.come2me.nl/Gastenboek

bv. waar we vandaan komen, wanneer we het liefst afspreken (weekend in januari?) en waar ongeveer?

groetjes Inger

2. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    meiden, ik ga NU naar de vk.......spannend!

Oei, ben weer zenuwachtig zeg.............

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

misschien kunnen pixie of marloes dit erbij voegen
    in het gastenboek is dat niet erg handig lijkt me

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

succes

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Dootje: succes!

@ meeting: lijkt me een goed plan, misschien kan Marloes of Pixie een aparte lijst maken voor de meeting? Ik kan de eerste twee weekenden van januari niet, dan ben ik op huwelijksreis ;) De andere weekenden kan ik allebei de dagen, dus da's mooi.

@ Mac: haha, jij schrijft precies hetzelfde als ik :)

6. nic1

nic1 Lid

20 jul 2008
    72
    0
    0
    docent muziek
    Rijswijk
    We hebben ons kindje gezien! Het is al zo groot en ver ontwikkeld, ik ben nu ipv 4 juni al op 31 mei uitgerekend!A.s. zondag zit ik op de 12 weken!
    we hadden 2 kindjes verwacht, maar toch is het er 1. dat zal al druk genoeg worden straks.

Er was wel een domper. Ik vroeg na afloop of ik de dvd mocht kopen. Zei ze dat ik dat van te voren had moeten vragen. Je, hoe moet ik dat nou weten. Geen dvd dus. Echt balen. Bewegende beelden zijn zoveel mooier dan de foto's, vooral als je je daar op verheugd hebt. Lekker elke avond even samen naar het kindje kijken op de tv.......Ik heb ze net een mailtje gestuurd hoe verdrietig ik hierdoor ben. Ondanks de vreugde dat we ons kindje hebben gezien.

Goh, het is nu wel echt hoor. Voelt heel anders dan voor de echo.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bijna klaar... kom maar op met die pb's haha

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    was het een pretecho dan?

wel super dat het helemaal goed is... en ook al bijna 12 weken. Super meid

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo jij bent snel

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb een lijstje gemaakt... voor nu alleen de weekenden van januari er op gezet

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    prima. Heb je een pb gestuurd ;)

12. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wat jammer dat ze bij een echo vantevoren niet aangeven of je wat kan kopen of niet.

Leuk meeting! Weet niet of ik in januari al mee doe hoor. Maar 't idee is wel heel leuk!

Las iets over een beginnend buikje/vetrol.
    Heb het ook. Eet nogal veel dus lijkt op een grote vetrol, maar m'n broeken blijven er niet meer op zitten en het is ook wat harder. Misschien toch darmen die ruimte gaan maken?
    Herkenbaar voor iemand?

13. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    winegum verslaafd± ik aan drop.. het liefst munt drop! maar goed drop is niet goed he.. dus moet echt me beheersen

bloempje± beginnend buikje.. mooi hoor. kn me het vd eerste nog goed herinneren.. nu nog geen buik te zien.. die moet eerst door een vetlaag heen hahaah

nic1± super! jammer vd dvd

14. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Ik heb mijn angelsound binnen en natuurlijk meteen uitgeprobeerd maar twijfel of ik nou mijn hart of de baby zijn/haar hartje hoor :(
    Het is wel flink onder mijn navel en dan nog 'n klein stukje naar links maar weet het niet zeker.

wat hoorde jullie en waar?

15. Emme

Emme Niet meer actief

Leuk een meeting, alleen helaas wel een beetje ver voor mij ;)

Mooie foto's ook van week 10. Super om te zien hoe 'af' je kindje dan al is.

Even ego verder, want ben erg blij! We hebben eindelijk rond met de verzekering naar welk ziekenhuis ik mag en ik kan dus nu een afspraak gaan maken. Jippie!

16. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik heb gister bij vk het hartje gehoord...en het leek net of er een trein voorbij kwam zeg maar...het schijnt heel snel te kloppen het hartje van die kleine uk ;) miss heb je hier wat aan om het te localiseren ;)

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    volgens mij is het de bedoelig dat het heeeeeeeel snel gaat...je eigen hartslag is (als het goed is..) niet zo heel erg snel...
    voel anders even je eigen hartslag....dan weet je of ie gelijk is...en anders is het die van je kindje!

18. Aichaaaa

Lijkt me echt 'n geruststelling dat dat nu geregeld is!

19. Emme

Emme Niet meer actief

Ja, dat is het ook :).

20. Aichaaaa

Het gaat van tjoek tjoek tjoek en dat de hele tijd maar toch anders als bij de verloskundige...

Nou ja ik ga het vanavond anders nog 'n x proberen...

Deel Deze Pagina