Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Leuk hoor zo'n meeting :) Het lijkt me heel leuk om in januari samen met een groep af te spreken. Dus mij kunnen jullie op het lijstje zetten.

het hartje van de kleine heb ik net onder mijn navel gevonden, die van jezelf hoor je aan de rechterkant naast je navel dus dat is het niet. Net iets onder je navel moet je zitten.

Hoe is het verder met jullie? Ik ben vanochtend opgestaan met misselijkheid en tot op heden heb ik wel 4x overgegeven :( En niks helpt! heb van die Emesafene zetpillen gehad maar die helpen voor geen meter. Ik weet gewoon niet meer hoe ik van die misselijkheid/braken af moet komen. Het is echt ontzettend vervelend (snif snif)

2. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg

Ik herken me hier helemaal in!
    Normaal is eten mijn grootste hobby, maar nu :sick: ....

3. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Dan was het mijn hart die ik hoorde denk ik...

Vervelend van je misselijkheid zeg!
    Hoop dat het snel overgaat...

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Het is vaak goed zoeken, dat had ik ook in het begin. Nou in ieder geval succes met zoeken, en je smelt echt helemaal weg als je het gehoord hebt hoor :thumup:

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    fijn Emme... kun jij ook eindelijk naar de baby gaan kijken

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    smiley kun je alle weekenden in januari?

7. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Jaaaa, daar ben ik weer! Ik mag nu officieel op 31 mei, ben namelijk op 11 weken 2 dagen gezet ipv 10 weken 6 dagen. De vorige echo liep ook al 2 dagen voor, maar nu kan het natuurlijk nog preciezer gemeten worden. Marb, die site waarop die coole echo stond he............wij hebben dit zojuist precies zo gezien! Ik begon te lachen omdat Pim zo'n grappige dingen zei en toen POING POING, ging ie op zijn kontje trampoline springen. Goh, wat hebben wij een schik gehad zeg! De vk was de liefste vrouw van de wereld! We hebben echt een superlange echo gehad en ze wees alles precies aan (dit is het neusje, dit het handje met de vingerkootjes, het hartje met de vier kamers, etc, etc.). Ik ben helemaal gelukkig! Nu kan het echte genieten beginnen en mag de hele wereld het weten!

Ik vond het stukje over de prenatale screening wel ff pittig. Pim en ik hebben het er al meerdere malen over gehad wat we doen met een negatieve uitslag. Echt een tijd met haar over gehad en de knoop doorgehakt. Over anderhalve week (datum weet ik morgen) hebben we de combinatietest met nekplooimeting. Laten we maar van het positieve uitgaan he!

Bloeddruk, gewicht en alles was verder prima. Ze gaf als tip mee om te proberen de controle een beetje los te laten. Vrouwen die zich gewoon aan de zwangerschap overgeven, hebben ook een makkelijkere bevalling......dus dames: een tip van een ervaren vk (ze is al in de 50)!

En we hebben huiswerk meegekregen! Naast het regelen van de combinatietest, mogen we ook de kraamzorg gaan regelen. Omdat ik een uitgebreid pakket heb bij VGZ, mag ik ook een particulier bureau inschakelen. Een hoop info meegekregen, dus heb lekker leesvoer de komende tijd!

Jippiejee, jippiejoi!

Ik ga ff pb-en voor de meeting, vind het een gezellig idee! Vooral leuk om de reacties van mensen te zien: zoveel zwangere vrouwen bij elkaar, haha!

Knuffel

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    oh haha nu snap ik hem.... dacht meting meting, wat moeten we gaan meten dan? Maar meeten....;? nu snap ik hem haha

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

zo heerlijk 2,5 uur geslapen
    snel koken

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

heb alles gelezen maar kan tnatuurlijk weer niet allemaal onthouden haha.

nic1 gefelicicteerd met je echo?had je m bij een echobureau?ja ik had t toevallig wel van te voren gevraagd gelukkigg, maar als je dat niet weet, en denkt dat t gewoon kan is t wel heel jammer ja.
    maar alles was goed das t belangrijkste.

dootje gefelicicteerd meis wat lekker, geniet ervan!

aichaaa als je luisterd moet je eigelijk tegleijk even je pols voelen dan weet je of je t zelf bent of niet.

weet niet meer wie t zei maar keek even op die site waar je een doppler kunt bestellen, pfieuwww daar staat wel een mooie zeg, maar 120euro, wel beetje veel...

zo de rest heb ik allemaal niet onthouden sorry maar wens iedereen een fijne avond haha

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    oja over die meeting ehh weet t nog niet, lijkt me aan de ene kant super leuk, maar aan de andere kkant ook wel persoonlijk...
    en wat gaan we doen dan, hoorde wel iemand over een cafeetje, maar stel dat we met een stuk of 30 zijn, word wel een kippehok dan in dat cafeetje hahahaha.
    Eh tja midden van t land waarschijnlijk t makkelijkste, vind t niet erg stukje te rijden maar niet TE ver haha.

hier alles goed, last van borsen moe verder niet veel kwaaltjes.
    vrijdag weer echo, ben nu alweer benieuwd...

xxx

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Dootje: wat fijn dat het zo'n leuke echo was! Gefeliciteerd :D

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    super! lekker genieten, wel balen van je dvd.... misschien nog een pretecho?

14. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere

Guusje ik heb ook een paar van dat soort dromen gehad. werd niet met betraande ogen wakker. maar geloof me maar dat het er behoorlijk inhakte. Was er echt van overtuigd dat het niet goed zat.. en nu nog ben ik een beetje huiverig. Ik droomde namelijk dat het met 20 weken fout ging... Ga er maar vanuit dat ik die dromen had omdat ik er zoveel mee bezig ben in mijn hoofd....

15. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

******ego berichtje ******

hej meiden!

vanmiddag me ego gehad n hij was echt geweldig!
    ukkie was al lekker aan het rondspartelen!
    ik ben vandaag precies 9 weken zwanger!
    ga kijken of ik ze in me album geplaatst krijg

ben echt verliefd!

ik ga nu lekker me bedje in want ben hondsberoerd!

sorry voor mijn ego berichtje :oops: :oops: :oops:

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Begrijpelijk hoor! Maar maak je niet te nerveus. Heb je alleen maar heel veel last van. Het is vast allemaal goed. en ga je heel erg genieten van het hartje.

17. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Dootje en gabester: gefeliciteerd met jullie goede echo's . Het is zo leuk om de kleintjes te zien. NOg even en we zien straks alleen nog maar duidelijker en mooier wat er allemaal groeit en beweegt.

18. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Spannend!

Ik wilde eigenlijk ook een kopen, maar mijn man en moeder zeggen dat ik het beter niet kan doen omdat ik me alleen maar ontzettend druk ga maken als ik niets hoor.. als zij het zeggen... zal het wel zo zijn. Zij kennen mij het beste...

19. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    hey meiden!
    nou ik had vandaag weer iets:
    werk op een basisschool en hoorde een moeder tegen een collega vertellen dat haar kind misschien rode hond had.... Aaaaah ik helemaal in de stress.
    Ik de verloskundige gebeld en de huisarts, die konden me eerst geen uitsluitsel geven over het gevaar. Werd later terug gebeld en het schijnt dat als je ingeent bent, dat je bijna geen risico loopt. Uiteindelijk bleek het ook geen rode hond te zijn.
    Jeetje was wel even slikken.....

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Bekijk en luister eens een paar filmpjes op youtube met de titel baby's heartbeat en doppler of doptone. Ik heb veel filmpjes gevonden van meiden die thuis of bij de vk het hartje luisterden, velen ook rond de 10 a 11 weken. Dan hoor je heel duidelijk hoe het hartje moet klinken.

Deel Deze Pagina