Hallo allemaal, Heb geen puf gehad om bij te lezen, zijn er nog bijzondere dingen gebeurd? Morgen mogen wij weer baby kijken!
En weer een paar 31 mei mama's erbij, gezellig! Meiden gefeliciteerd met jullie mooie echo's. Een meeting zal er voor mij niet inzitten denk ik. Ik ben geen held met auto rijden, vooral niet op lange afstanden. En ik neem aan dat jullie geen zin hebben om allemaal aan de zeeuwse kust een cafeetje te pakken haha. Mocht er nog een zeeuwse mama 2 be bij komen dan is er misschien wel wat te regelen.. x
dootje en gabester, wat fijn dat alles goed gaat en dat jullie je beeb weer hebben kunnen zien! Is ook zo mooi he! Geniet er lekker van
Morgenochtend 2e echo .. ben nu al weer zenuwachtig,. Het is toch maar weer afwachten of het hartje klopt1 Gelukkig moet ik al vroeg, 09.00 uur. Ook gelijk even bloed prikken , aargg ..
*********KLAAG BERICHT********* pffff, mannetje is pas om 23 uur klaar met werken en is vanochtend om 6,30 al weggegaan. Er is niets te eten in huis en heb geen auto op het moment... Had gehoopt dat hij een beetje tijd kon vrij maken om een beetje voor me te zorgen tot dat ik me sterker voel... Ben niet in mijn nopjes... Bestel maar wat en zorg goed voor jezelf krijg ik dan te horen.... Grrrrrrr, bestellen, sure als je al je best moet doen om alles binnen te houden... Soms mis ik een beetje begrip
@ Meris: ja, da's waar... Hopen dat er meer dames uit jouw omgeving komen dan! @ Roxanne: hmmm... kan me voorstellen dat je dat niet leuk vindt... Ik zit ook alleen tot 22.30 uur vanavond. Maar ik kom niet net uit het ziekenhuis...
Hallo dames, Gefeliciteerd met je goed echo's! Even over de angelsound...hoorde iemand zeggen klein stukje onder de navel? Het kindke zit achter het schaambot en als je een volle blaas hebt komt het een beetje erboven! Stukje onder de navel is toch pas als je verder bent dacht ik?
Tip van de dag: Last van verstopping? Probeer eens spinazie te eten. Geheid dat het zo over is! En over het begrip van de as papa's: Die schijnen idd vaak niet helemaal te begrijpen waar je het allemaal over hebt. Probeer 't ze niet kwalijk te nemen. Kunnen ze ook niet weten. Maar vervelend is het af en toe wel!
Mijn vriend is aan het werk en ook laat thuis, pas tegen twaalven ... soms wel vervelend als je je niet lekker voelt
he meiden, hier ook al een die vanavond alleen op de bank zit. Vriend komt ook laat thuis, hoop dat ik hem nog zien, maar de kans is klein. heb even geen puf om bij te lezen, dus ik hoop dat alles goed gaat met iedereen en dat we geen slecht nieuws hebben. Ben verkouden aan t worden, snotterig en zere keel, hoop echt dat het niet doorzet, maar het heerst wel erg bij ons op kantoor. Voor degenen die morgen een echo hebben, heel veel succes en we willen goede berichten hoor! Nou kruip maar lekker met mn dekentje op de bank. Hebben jullie trouwens ook dat je het overdag koud heb en dat je snachts te rot ligt te zweten of ben ik de enige?
Ik had het heel koud als ik naar bed ging, het duurde wel een uur voor ik opgewarmd was. Nu heb ik een elektrische deken gekocht, echt heerlijk is dat!
************************ AGENDA VOOR MORGEN Sarah84, intake vk, 9.00 uur Bab28,1e echo gyn 08.30 Lautje, echo smiley, 3d echo Anna83, echo Anna83 & dib jarig ************************
aanvullend op deze tip is kiwis op nuchtere maag s ochtends! heeft mij enorm geholpen en scheelde weer een klysma, ik eet nu iedere ochtend 1 of 2 kiwis