Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ja Meisje, dat zou ik zeker doen. En je dan ff lekker laten verwennen door manlief ;)

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik zie het nu ook idd..als ik op evenhealth vanaf mijn laatste nod reken zegt tie 3 weken en 6 dagen.
    maar op de calculator staat toch echt 13 juni uitgerekend en nog 255 dagen te gaan ;)..leuk zeg dezelfde dag..:D

Jeetje meisje wat erg zeg :(...laat je lekker verwennen straks door je mannetje en geef jezelf de tijd meis

3. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    ja mn vriend is wel lief hoor die zei ook, doe lekker rustig aan vandaag, ik kook wel etc.
    Was vanochtend alleen een beetje chagreinig en hij staat altijd op met ochtendhumeur (geen ochtendmens) dus dat botste een beetje. Maar kwam m in de pauze tegen en toen was ie weer erg lief.

Ik was uitgerekend op 4 juni als t raak was geweest, en nu (uitgaande van de lange cyclus) op 14 juli en ik hoop op 2 dagen later :) dan is mn vent jarig. Maar zag er zo tegenop, hoe later ik zwanger word hoe groter de kans dat ik hoogzwanger de zomerhitte mee maak hihi

Ik zou toch zweren dat mn ei op dag 13 was (voel m altijd) en dat ik gewoon overtijd was, als mijn cyclus is veranderd na de vmk verklaart dat een hoop want dan hebben we gewoon de eisprong gemist. Nu gaan tempen en testen met ovulatiestrips, moet toch haast goedkomen?
    Mag ik hier wel blijven hangen?

4. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ debsje: mja, ik heb m'n temperatuur gemeten dus ik weet wanneer m'n eisprong is geweest. Daar basseer ik de uitgerekende datum dan ook op...

@ meisje: tuurlijk mag je hier blijven hangen ;)

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

@ marb, hoe reken je dat uit dan? :oops: * ik heb echt geen idee* maar ik weet wel de datum van mij ei :D

@debsje1977, gefeliciteerd meid! Geweldig gevoel he?!

@ Meisje, zeker kan je hier blijven hangen ;) gezellig.

Liefs Inge

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Meisje: tuurlijk! gezellig blijven hangen hier!

Debsje: gefeliciteerd!

7. sinada

sinada Niet meer actief

Debsje Gefeliciteerd.

meisje Gewoon lekker blijven hangen hoor

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ inger: de meeste tickers/banners gaan ervanuit dat je laatste menstruatie 2 weken voor je ei was. Dus je ei op dag 15. Zo kun je terugrekenen en dat invoeren bij de ticker.

Of je kunt 38 weken optellen bij je ei-datum.

Succes ;)

9. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

Aug 4, 2007
    1,409
    1
    0
    Breda
    Meisje je blijft gewoon gezellig buurten hoor!

Debsje gefeliciteerd en welkom!

Zo heb net echo gehad! Ben toch 5 weken heen vruchtzakje gezien en opeens zagen we ons kleine frummeltje! Echt ongelovelijk ben dr helemaal beduusd van en kan de link nog niet echt leggen dat dat in mijn lichaam groeit. Loop nu de hele tijd te huilen van geluk.

10. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    gezellig :D

Wat goed zeg sunshine, ben blij voor je! Maar met 5 weken is er dus soms meer te zien dan alleen een zakje?

11. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113

Wauw, wat speciaal! Ik kan echt niet wáchten tot ik ook mag... :D Helemaal super!

12. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

Jun 27, 2008
    960
    0
    0
    marb aan het bannershoppen? :)
    Ik zoek nog een gezellige cyclusbanner

13. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hihi, ja... :oops: Heb er echt 3 op m'n bureaublad geinstalleerd... :D

Kijk anders eens op www.mijnticker.nl Staan best grappige dingen tussen (je kunt ook een ticker maken om af te tellen naar je vakantie, haha!). Jammer is alleen dat ie niet aftelt naar je menstruatie, maar naar je ovulatie... :( Wel kun je een 'algemene ticker' nemen en daar je menstruatie als uitgangspunt nemen!

Dan krijg je bijvoorbeeld deze: http://www.mijnticker.nl/tickers/8cxt4r0twz4u7z4j.png

Of je kunt op www.women.evenhealt.com kijken. Dan moet je 'any event' aanklikken en dan kun je bijvoorbeeld zoiets krijgen:

14. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Thanks Marb, ik had mijn ei op zondag morgen 13/10 dus dan ben ik uitgerekend op? please help, ik kan ff niet nadenken :)

15. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Ohhh wat heeeeeeerlijk! Kreeg zelf ook tranen in mn ogen toen ik dit las :)

16. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ehmm... Dan zou 29 augustus zogenaamd de eerste dag van je laatste menstruatie zijn. Ervan uitgaande dat je 13/09 bedoelt en niet 13/10 ;)

Oh... en dan ben je uitgerekend op... eh... even rekenen hoor...

6 juni uitgerekend!

17. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

Sep 8, 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Alweer nieuwe mensen erbij, Gefeliciteerd iedereen!
    Ook al super veel gekletst, zal zo proberen even wat terug te lezen.

xx C.

18. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Dank jullie wel voor de felicitaties :D

19. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    Zo hallo zeg, twee dagen niet gekeken kan ik gelijk 20 pagina's aan nieuwe berichten doorspitten :D :D
    Iedereen die erbij is gekomen:
    :whistle: GEFELICITEERD :whistle:
    Ik zag in de lijst dat ik nog maar weinig heb verteld!
    Dit wordt ons derde kindje, voor de eerste en 2 maanden terug heb ik een miskraam gehad :(
    Het maakt veel goed dat je dan al 2 kinderen hebt rond hobbelen ;)
    Oh ja, ik heb een jongen (4) en een meisje (2).
    Zwangerschapskwaaltjes daar heb ik buiten het moe zijn totaal geen last van.

Zo, moet even naar mijn oudste ben zo weer hier.

Groetjes Zeana

20. sinada

sinada Niet meer actief

wat goed sunshine.

Hebben jullie ook zo een vreselijke honger?
    Ik heb uurtje geleden twee bruine bollen gegeten maar heb gewoon alweer trek.

Share This Page