Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Rianne: oh, wat fijn! Gefeliciteerd!

2. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Wat leuk! Gefeliciteerd hoor! Lekker genieten van jouw spartelend minimensje! (was ik maar vast zover) :D

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Oww wat fijn dat je echo zo goed was Rianne :D
    leuk he het al zo te zien bewegen terwijl het nog maar zo groot is als een dubbele cashewnoot :D

ze zitten idd super lekker...al is er 1 mij alweer te klein ( vk vond hem te strak zitten) dus mag a.s weekend weer broeken shoppen :D

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Dank je wel allemaal ! Echt een verschil met de vorige echo, die was pas 2 weken geleden en toen was het nog een "garnaal" haha. Zooo lief :)

Pfff ben wel weer misselijk. Mijn hond heeft ook zo'n bot waar hij op zit te kauwen en die lucht ... pffff.. normaal nooit zo last van gehad :D

5. Emme

Emme Niet meer actief

Super Rianne, vooral na die vreemde echo van vorige keer!

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja inderdaad, had me dus zorgen om niks gemaakt !

Ik heb wat fotos in mijn album. Zijn niet heel duidelijk, zijn met mijn telefoon gemaakt.

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Super hoor Rianne, gefeliciteerd! En nu opgelucht genieten van de zwangerschap.

Ik draag ook een week of 3 positiekleding. het zit echt heerlijk. Alleen ik vind dat ze niet zo veel leuke kleding hebben. Heb al bij H&M, Miss Etam, Wehkamp en Prenatal gekeken maar nee.

8. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @meiden met een goeie echo, gefeliciteerd en wat fijn om zoveel goede berichten te horen :D

@Rianne, fijn dat het vorige keer toch niets was...pfff...is toch altijd ff schrikken.

Zelf hier ook goed bericht!
    We hebben een hele lange echo gehad i.v.m. stagiaire :)
    Kindje was lekker aan het springen en met de armpjes aan het zwaaien.
    Het was echt weer super om te zien.
    De foto staat in mijn album :D

Wat de buikjes betreft...pas nog steeds mijn eigen broeken.
    In mijn album heb ik een foto geplaatst van mijn 10 wkn buikje, maar hij lijkt nog best wel veel op mijn 4 wkn buikje.

Wat die luchtjes betreft, kan ik echt NIET tegen iemand die gerookt heeft of alcohol heeft gedronken. Geef dit ook gelijk aan, want dan hoeven ze me echt geen gedag te zeggen.

Wat die meeting betreft, lijkt het me juist leuk om deze te doen met "dikke buikjes", dan hebben we namelijk onze handen nog vrij ;)

Bedankt voor de felicitaties, voel me super jarig en zeker met een echo als cadeau :)

Liefs Anna

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Rianne: supercoole echo! :D

@ Anna: voor jou ook. Wat leuk op je verjaardag ;) Enneh... ik zie wel een beetje verschil al, hoor...

10. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Dubbel gefeliciteerd meid! :D

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ anna. Gefeliciteerd met je verjaardag en de leuke echo! Das echt een super verjaardag ! Duidelijke foto ook zeg !
    ______

Bij de h&m hebben ze inderdaad weinig leuke positiekleding. Heb alleen de spijkerbroek en wat lange hemdjes ..
    Dan maar over een tijdje over naar de buikbanden, is het nu nog niet dik genoeg voor.

12. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    ooooh ik heb zo de bibbers hier
    ik heb om half 3 mn eerste echo weer
    vind het echt eng
    liefs kim

13. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Hai meiden,

Ben al een tijdje niet meer geweest maar ik ben echt zwaar ziek van de zwangerschap. Ik ben echt 24 uur per dag misselijk en ik word er nu gek van! Ik kan echt niet normaal functioneren. Ik wou dat ik er iets aan kon doen, maar niets lijkt te helpen. Volgende week voor het eerst naar de vk en dan mag ik direct een echo afspraak maken. Hopelijk duurt het niet te lang want ik wil zo graag weten of alles goed is. Wachten duurt zo lang! Hoe gaat het met jullie? Ook zo misselijk?

xxx

14. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ kim. Ik snap dat je het eng vind ! Gewoon vanuit gaan dat alles goed is, probeer te genieten! Ik had vandaag mijn 2e echo en was ook zenuwachtig hoor :)

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja helaas wel ... echt een naar gevoel

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Kim: kan me voorstellen dat je t eng vindt, vooral na een ma. Ik ga voor je duimen. Succes!

@ Beertje: wat irritant dat je zo misselijk bent... Hoop dat het gauw beter gaat. Nog een paar weekjes. Bij mij is t sinds deze week beter, hopelijk bij jou ook rond de 9 weken!

17. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Anna gefeliciteerd met zowel je verjaardag als met de mooie echo. Geniet ervan :)

18. Oliviamama

21 okt 2008
    24
    0
    0
    Kim: Het komt vast helemaal goed!

Rianne: Gefeliciteerd meid!

Beertje: Wat naar dat je zo misselijk bent!

Positiebroeken :confused: :confused:
    Mij niet gezien hoor, na de bevalling zo'n half jaar geleden uitgedaan en ik doe ze pas rond de 20 weken weer aan! Ellendige buikranden die steeds afzakken omdat er nog niks zit, nee mij niet gezien! Ik hou die opgezette darmen nog wel even in bedwang in mijn gewone kleding ;)
    Toen ik bij de vorige met 18 weken een positiebroek aanhad (voor het eerst) moest de vk al een klein beetje lachen. Ze liet me zien waar mijn baarmoeder pas zat, en toen moest ik eigenlijk stiekem ook wel een beetje lachen om mezelf hihi.

19. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Even een vraagje. Hebben jullie allemaal last van je borsten of dat ze groter worden? Ik dus helemaal niet alleen af en toe wat jeuk. En ik lees overal dat je borsten groter worden enzo dus word ik een beetje onzeker. HELP!

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    dat is volgens mij echt bij iedereen anders hoor!
    Mijn vertelde zelfs dat ze bij elke zwangerschap overal heel anders op reageerde!

niet druk maken joh! is niet goed!

hebben jullie trouwens enig idee hoeveel mandarijnen je op een dag mag eten...want als ik een mandarijntje eet voel ik me niet zo misselijk, maar om nou heel de dag mandarijnen te eten lijkt me ook nite goed...of maakt dat niet zoveel uit?

Deel Deze Pagina