ja idd. krijg jij ook maar 1 echo? (als termijn?) en daarna niet eerder weer dan de 20 weken? bij mijn 1e zwangerschap ha dik een echo met 8 week dit was gelijk ook mijn termijn echo.. ik vond dat zo lang duren tot de 20 week. die ik uiteindelijk ook nog niet eens kreeg. hahaha. gelukkig hebben we toen een pretecho latenmaken.. dit keer wil ik wel weer een pret echo laten maken met ongeveer 27 week.
omdat deze toen net werd vergoed door verzekeraar en er mega wachtlijsten voor waren.kortom er was gewoon geen plek. tja achter af had ik gewoon door moeten zeuren. maar goed denk je verder niet bij na op dat moment. dit x krijg ik hem zeker.. de 24e moet ik weer naar vk en dan gaat ze de afspraak maken..
Op die manier! Ik snap hem! Wel leuk dat je hem nu wel gaat krijgen. Voor alle andere meiden. De 20 weken echo is echt heel mooi om mee te maken..... Je kan echt alles zien, het hartje met de kamertjes, de longetjes, of dat je kindje een open gehemelte heeft....enz. Heel bijzonder!
Welkom nathalie3004! En gefeliciteerd met je zwangerschap. Wil je ook op de lijst voor juni mama's, graag even een pb'tje naar pixie of marloes80. Hoe ver ben je? groetjes berenbotje
gelukkig Heb er gisteren aardig wat op en ben eindelijk vanochtend weer een keer normaal naar de wc geweest zeg maar... dus dat is nog een fijne bijkomstigheid! hahaha!
Welkom nathalie en gefeliciteerd met je zwangerschap. Dames, jullie horen me later weer. Ik ga nu naar het ziekenhuis voor de 3d echo, onze kleine weer bewonderen