Ik eet ook ineens heel veel mandarijnen En appels, heerlijk! Heb alleen ineens een afkeer voor een bruine boterham met kaas
Gelukkig heb ik 's nachts nooit honger. Ben, toen ik wist dat ik zwanger was, gelijk gestopt met roken dus de eetbuien overdag vind ik wel genoeg
hoi hoi meiden alles goed hier met iedereen? zat gister te bedenken: voel me eigenlijk helemaal niet anders nu ik zwanger ben...... buiten mn gevoelige borsten heb ik nergens last van. Hebben jullie dat ook? Vind de tijd zo langzaam gaan
ik vindt de tijd eigenlijk best wel snel gaan, nu alweer 9 weken. als ik snachts eruit moet om te plassen, iedere nacht is dat standaard 1 keer, heb ik vaak trek! en val niet in slaap zonder wat te eten
ach ff in maatkan plassen overgooien in de groene fles van mvm en weer in mn bedje duiken en snurk snurk. no problem
ja komt bji mij vast omdat ik een aantal dagen terug gezet ben dat de tijd zo langzaam gaat...... Ik wou dat het volgende maand was
Oh klinkt lekker! Ik weet nog niet wat ik ga koken. Vaak heb ik heel erg zin in iets om er vervolgens kotsmisselijk van te worden. Ik denk dat mijn vriend bloemkool krijgt (lust ik niet) en dan neem ik zelf wel wat boerenkool wat nog over is
oh zit in dubio..... Wij hebben een afspraak gemaakt voor 29 nov voor een extra echo, aangezien we er geen 1 meer rond de 12 weken zouden krijgen. Nu heb ik de vk gesproken en krijgen we er heel misschien toch één maar dat besrpeken we de volgende keer als we daar komen (4 dec.) Ik twijfel nu of ik de afspraak af zal zeggen voor 29, of gewoon lekker die laten staan en dan afwachten of we er nog 1 krijgen en daar dan ook heen gaan..... Wat zouden jullie doen?
Ik ga zalm lasagna maken, nieuw recept .. tenminste als ik zo niet weer kotsmisselijk ben. Heb dan echt geen zin om te koken :O
Ik denk dat ik hem zou laten staan. 1 extra is altijd leuk Ik heb volgende week dinsdag mijn intake met VK, volgens mij krijgen wij dan nog geen echo (helaas)
Vervelend is dat he Rianne. Ik had vorige week zo'n zin in spinazie. Dus lekker gekookt (aangezien ik bijna geen vlees eet, maar 2 vissticks erbij gedaan) en daar ben ik zo ziek van geweest die avond. Dus ik heb voorlopig geen zin in spinazie
Ja echt. Ik hou echt heel erg van keuken en sta soms wel uren in de keuken... Maar ik voel me dan zo beroerd .. en dan smaakt het eten ook niet.
Ik zie bij sommige van jullie ook al best een klein buikje staan op de foto's Heb ik nog helemaal niet :