Haha de angelsounds heb ik ook. Ik had hem bij mijn vorige zwangerschap gekocht en toen hoorde ik het hartje al met 10 weken (was wel heel goed zoeken). Maar ik werd erg nerveus van dat ding, soms kon ik het hartje niet vinden en dan werd ik helemaal gek. Nu durf ik hem nog niet te proberen, is ook nog wat te vroeg. Maar het is wel supergaaf dat je zelf het hartje kan horen! Ik ben ook verslaafd aan manderijntjes. En daarnaast ook aan sapjes, druiven en zurige dingen. En oja een lekker glas koude chocolademelk. Deze dingen kan ik de hele dag door wel eten drinken terwijl ik daar normaal nooit zo'n behoefte aan heb. Ik heb ook een pot augurken in huis, eet ik normaal ook. Haha, ben echt superzwanger geloof ik!
Rianne niet in de stress schieten hoor! Het is ook heel moeilijk te vinden zeker bij deze periode. Eigenlijk kan je hem volgens mij pas vanaf 12 weken gebruiken. Ik kon de hartslag lang niet altijd vinden bij mijn vorige zwangerschap maar als ik het vond dan zat het heel erg laag, echt tegen je schaambotje aan zo ongeveer. Ik zou het niet te vaak proberen en dan gewoon over een paar dagen nog eens, anders word je gek!
hey meiden, nu lees ik iets over vacuumverpakte dingen waar dan listeria bacterie in kan zitten. Heb net rode bieten gekocht, vacuum verpakt. Had zo'n trek in bietjes met spek (is voor morgen), maar is dat dan wel veilig? Vind het wel beetje eng met de voorgesneden dingen etc..... Of kan ik het gewoon eten?
hey meiden dib en anna83 GEFELICICTEERD MET JULLIE VERJAARDAG! \\alle dames met de goeie echo's vandaag heerlijk zeg genieten he!superrr debsje ik heb dat ook, heb ontzettend zin in een lekker wit pistoletje met een dikke laag FILET AMERICAN!pffffffff,maar heb trouwens zin in van alles. en over dat foliumzuur ik slik gravitamon daar zit ook foliumzuur in en volgens mij moet ik dat de hele zwangerschap slikken.. @de nieuwe welkom hier en gefelicicteerd! rianne ik heb t ook aleen paar keer geprobeerd en kan m ook niet vinden, maar ik heb een nepangelsound en die is volgens mij ook niet zo goed.maar rustig het komt heus wel. over het eten pfff ik heb vooral smiddags zin in allemaal lekker eten, vanmiddag lekker langs de mac gereden mmmm. ik ben normaal ook niet een hele gezodne eter en dat lukt me nu ook niet, probeer wel om de dag groente te eten en iedere dag een appel en melk maar voor de rest ook erg veel lekkers....
Nee ik ga er ook vanuit dat het nog iets te vroeg is hoor. Ik heb mijn babytje vanmiddag nog druk zien rondzwemmen op de echo dus ik maak me geen zorgen Moet je ook hard drukken en een beetje schuin? Of zachtjes erop houden?
ook wij hadden een goeie echo helemaal verliefd als je dat hartje weer hoort bij ons bewoog het nog niet maar dat is volgens mij normaal als je nog niet zo ver bent
ik zal zo manlief even vragen de echo in mn album te zetten! We mogen volgende keer kiezen welke datum we willen voor de keizersnee 16,17, 18, 19 juni. En we moeten beslissen of we een combinatietest willen. 3 dec. weer terug. Doen jullie die combi test, kost bij ons 150 euro...
Jeetje, jullie krijgen echt allemaal heel vroeg een echo. Wat ik begreep doet mijn VK dat niet. Wel jammer hoor! Wat is eigenlijk een combi test=
lautjuh ja wij doen de combiantie test, heb 9dec de echo. ik weet eigenlijk niet wat het hier kost, zal t morgen eens aan me ziekenfonds vragen of vrijdag bij de gyn...
Hallo allemaal, Mijn VK zei dat ik wel gerookte zalm mag hebben, maar dan moet ik hem wel meteen (na opening) opeten en niet meer de dag erna! Gefeliciteerd met de goede echo's ik mag volgende week weer! GEFELICITEERD Anne en dib! Ik voel me verder al stukken beter...niet meer misselijk wel nog een beetje moe.Maar begint ook wat weg te trekken. Angelsound werkt bij mij al van 9 weken...heb denk ik geluk ermee hihi Liefs Deb
zo mijn lasagne staat lekker in de oven...heb alleen niet zo honger, maar dat is steeds savonds... maar waar ik wel ineens uper zin in heb, warme chocolade melk met slagroom...(komt waarschijnlijk omdat het hier stervens koud is aangezien de kachel gister lekte en we die dus hebben laten leeglopen brrrr) ....rijd nu meteen naar de winkel om chocolademelk en slagrooommmm te kopen......
combinatie test moet je maar es googlen , nathalie. De gyn raadde het wel aan, maar een kindje met down is ook welkom, hij zei dat het dan alleen om je eventueel voor te bereiden was, dus twijfel
Hihi, ik heb iets gevonden dat ik heeeel lekker vind: bruine boterhammen met zuurkool en knakworstjes
niemand een antwoord op mijn vraag over voorgekookte rode bieten? lautje super trouwens dat je echo goed was benieuwd ernaar!