ja maar tot hoever moet je het verhitten? in principe zijn ze al gekookt dus hoef ze alleen op te warmen.... Maar aan de andere kant: als ze gekookt zijn, dan is die bacterie toch al dood? of kan die ook later komen? pfff best lastig dat eten, wat mag wel, watmag niet.....
Je moet gewoon een beetje opletten met eten...maar je vooral niet te druk maken haha. Je zult wel eens vaker iets eten waarvan je niet eens weet dat het niet zo goed is. En als alles zooooo slecht was geweest hadden wij allemaal niet rond gelopen...want toen wisten ze helemaal nix haha
weet t ook niet jolan maaruh anders ff googelen vind je altijd wel veel. ennuh ik zou trowens gewoon lekker alsnog naar dat echobureau gaan, is echt leuk, gewoon lekker dubbelop joh. xxx
Berenbotje: ik heb 25 nov de echo. Jij dus weekje later zie ik. Nathalie: gefeliciteerd en welkom hier! Rauwe zalm mag idd niet, de meeste brie in Nederland is gepasteuriseerd dus mag wel (staat wel op de verpakking). Dib: en hoe reageerden je schoonouders op het nieuws? Smiley: jij nu al een 3D echo?! En hoe was het? Jolan: ik voel me ook niet anders. Je hebt het hartje zien kloppen, dus probeer lekker te genieten en eigenlijk alleen maar beter dat je geen kwalen hebt toch! Stephanie: haha wat klinkt dat lief, je bannerbaby Girafje: sterkte met de drukte deze week. Morgen ff lekker genieten van je dagje vrij. Lautje: nu al het hartje gehoord, wat vroeg! Maar gefeliciteerd Ik doe ook geen combinatietest. Hoor regelmatig slechte uitslagen en dan is het stressen terwijl de kans dan toch nog groot is dat het geen down is. Zit niet in de risicogroep, dus doe het gewoon niet.
Ja ik heb de hartslag gehoord ! Echt heel laag! Ik kon hem daarna ook niet meer vinden, maar nu weet ik in ieder geval hoe laag ik moet zitten. Had het nu met massage-olie gedaan.
ik krijg geen mail meer van dit topic vreemd! ik weet niet waar ik gebleven was en heb niet zoveel tijd om alles terug te lezen (sorrie).
Joepie Rianne wat leuk Had gisteren ook de Angelsound geprobeerd, maar kon hm nog niet vinden. Vandaag zijn de vk dat je er wel mee uit moest kijken en zij het daarom juist niet onder de 12 weken doen. Maar ze fluisterde dat ze het zelf ook gedaan had
@Dib, van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag, ook al zo'n bijzondere leeftijd Ben zelf vandaag een kwartje geworden Ben benieuwd hoe je (schoon) ouders reageren. Mijn mannetje en ik zijn net lekker uit eten geweest. Vaak heb ik last van darmen als we uit eten zijn geweest, maar dit was nu eindelijk een keer in me voordeel, kon eindelijk weer eens leker naar de WC @Jolan, die rode bietjes heb ik ook laatst op (vacuum verpakt en voorgesneden). Het zijn met name vis/vlees en melkproducten die extra gevoelig zijn voor listeria en toxoplasmose. Groente en fruit moet volgens mij behoorlijk vies eruit zien, wil het echt aangeslagen zijn door die bacterien. Probeer gewoon een beetje te genieten @Roxanne, super dat je hem al hebt gevonden, nu heerlijk wegdromen bij dat geroffel @Smiley, het blijft spannend, ondanks dat je elke week een echo krijgt. Hoop dat je weer heerlijk kan genieten ervan! @de rest, heb alles wel gelezen, maar lukt niet om op iedereen te reageren. Wens iedereen nog een hele fijne avond en natuurlijk goed nieuws morgen! Liefs Anna
bedankt meiden voor jullie meedenken. op internet valt niet veel te vinden over bietjes... ach zal wel goed zijn toch? fijne avond!
Mijn baby in buik staat in mijn album! Annemonique, inderdaad vroeg had er niet op gerekend, maar kreeg inwendige echo en de gyn zag het hartje wees het aan en zegt dan zullen we ook maar is luisteren en heeft het volume van het echo apparaat gewoon heel hard gezegd. Was duidelijk hoorbaar!
Dib en Anna: GEFELICITEERD! En weer goede echo's vandaag, joepiedepoepie! Voor de meiden morgen ook veel succes, vooral Sanne........ik duim voor je meis! Wij gaan (na lang erover gepraat te hebben met elkaar en de vk) de combinatietest doen. Ik moet morgen bellen voor een afspraak, zal in de week van 19 tot 26 november moeten. Bij ons kost ie 130 euro. Anoniempje, jij schreef dat je het na ging vragen bij het ziekenfonds, maar de combinatietest word alleen vergoed als je 36 jaar of ouder bent, of als je een medische indicatie hebt. Nou, ik ga slapen, ben kapot. Drukke dag op het werk gehad en een hoop gezeur, bah. Heb net een hele pissige mail naar mijn directeur gestuurd, omdat sommige mensen echt hun werk zo slecht doen en wij daar bij de balie last van hebben, dus ben benieuwd wat we morgen weer krijgen te verduren...........nou ja, het zal wel loslopen! Was het gewoon ff zat! En moet toch opkomen voor mijn mensen! Oke meiden, lekker slapen voor straks! Knuffel dootje
Wat een lieve baby! Je loopt dus bij de gyn. Je hele zwangerschap? In welk ziekenhuis was je? Benzelf de vorige keer in het Diak bevallen. Edit: zie het al, staat op je echo...in het Antonius dus Heb daar zelf gewerkt
haha, uh.... nou ik lees steeds overal dat je moet oppassen met voorgesneden groente , dus vandaar.... aangezien de bietjes waar ik het over had voorgekookt en voorgesneden zijn, vroeg ik het me af....
Dootje: Slaap lekker meid! Jolanda: Gaat voornamelijk om voorverpakte vis. Ik meen dat je het ook op voedingscentrum.nl kunt bekijken. Bietjes vallen er absoluut niet onder. Overigens moet je met rauwkost ook een beetje oppassen als je het voorverpakt haalt. Geen rauwkost halen die je alleen die dag nog mag eten bijvoorbeeld, of waar de blaadjes al een beetje van aan het bruinen zijn. Rianne: Leuk dat je het hartje gevonden hebt! Ja de kleine zit nog zo diep achter je schaambeen dat het even zoeken is. Zelf gebruik ik geen angelsound, maar kan me goed voorstellen dat het erg leuk is! Noname: Ik ben ook zo ontzettend zenuwachtig voor morgen! Ik krijg niet alleen te horen of er een levend vruchtje zit, maar ook hoe lang ik zwanger ben! Minimaal zeven weken en vier dagen, omdat ik dik positief testte op de 20e, maar het kan ook makkelijk wat langer zijn ivm onregelmatige cyclus. Spannend dus!
oo echt wat toevallig, ja zit bij alnatal, krijg keizersnede dus inderdaad hele zwangerschap bij de gyn.
goedemorgen meiden iedereen met een afspraak vandaag veel plezier! zijn jullie ook nog zo ontzettend moe steeds? ik krijg trouwens ineens puisten vreselijk zeg ik heb gewoon 3 joekels op mijn gezicht zitten! ik ga zo lekker werken en spreek jullie vanavond nog wel eventjes!