Ik heb sinds vandaag ineens wel veel honger. En... echt erg hoor: ik droomde vannacht dat ik karbonades aan het eten was Hoe ik daar nou bij kom? En balen dat ik deed toen ik wakker werd
Thanks marb en indd ik bedoelde 13/09 @ Sunshine09, wow! je hebt al een echo gehad ik ben jaloers ik heb volgende week 08/10 een afspraak met de vk, spannend. het wordt hier indd steeds gezelliger en drukker Liefs Inger
Tja begin me nu ook wel te beseffen dat het uitzonderlijk is. Heb net een afspraak gemaakt met gyn. en daar kan ik volgende week wo. al terecht, loopt lekker door hier
Hallo dames! Ik kom van de mei 2009 mama's af.. Bij mij ging het mis helaas Maar ben volgens de echo misschien meteen weer zwanger, ga morgen testen! En mocht het zo zijn kan ik lekker met jullie meekletsen. Ik hoop het zo! Verder gefeliciteerd aan alle junimama's!
Dat zou dan een mooie verrassing zijn MamavanBrittje! Ik hoop het voor je! En tevens een goed teken voor meisje87
Zo zeg, kan wel janken. Heb net een halve kilo uien staan snijden voor de hutspot Hey, Mama van Britje, ik hoop dat het goed is!
ik ben niet zo van de moeten hoor wat nou als ik niet lekker voel.. ondanks dat ik echt geen zin heb om terug te lezen en samenvatting te maken, MOET ik teruglezen en samenvatting maken.. hoop dat ik het niet snap. want dat lijkt mij toch een werk. ik ga toch even teruglezen dan.. als ik ook nog eens een samenvatting MOET maken? sorry cursus gehad.... hahaah
pixie: ik zag dat ook niet echt zitten.. en zou dan ook flink balen als ik de 10de pagina opende vermanen: wil je me niet zo laten schrikken? Met je "zo zeg, kan wel janken".. Dacht dat je ongesteld was geworden ofzo.
Hey mamavanbrittje ik zal hard voor je duimen. Ik ben eigenlijk ook net nog een mei mama maar het was er al zo vreselijk druk
DEBSJEEEEEEEEEE! *smak* hehehe gefeliciteerd! (voorzichtig dan) *spring spring spring* heerlijk zeg.. ! @meisje.. verdorie.. wat balen zeg. ik was echt overtuigd dat je zwanger was.. grrr... @ mamavan brittje... oh.. spannend. ik duim voor je.. zal idd erg fijn zijn. @vermanen.. heb net teruggelezen wat ik schreef.. bedoel het niet gemeen of zo hoor.. heb gewoon zelf niet zo'n zin in samenvatting schrijven. vind op verzoek toch altijd fijner ...als iemand echt niet KAN teruglezen vraag het even of iemand even wil samenvatten.. ik ga eventjes alle nieuwe data op de lijst zetten.
Hee mamavanbritje dat is spannend! we zullen hard voor je duimen! En klets alvast maar lekker mee. hebben jullie het ook zo vreselijk koud, loop hier met een koltrui, dat kan wat worden in de winter. brrr Weten jullie trouwens of je gewoon in bad kan of wordt dat afgeraden.