Goed nieuws TamTam ik moet aan allebei ff niet denken hoor Marb :sick: maarre eet smakelijk in iedergeval
Ja, precies, ik ga het zeker goed in de gaten houden! Het is zo lastig he, zit nu te denken of het niet gewoon erge bandenpijn kan zijn? Hij gaat vanaf nu ook wel een groeispurt maken! Maar goed, er zit niks anders op dan even rustig aan doen en afwachten!
ja de tijd vliegt behoorlijk hoor. gelukkig zijn alle voorbereidingen gedaan. heb je nog geen jurk? Als ik jou was zou ik er maar wel snel bij zijn. levertijd is vaak een aantal weken bij de bruidsmodezaken. Anders zou je een jurk op maat kunnen laten maken met bijv. een vetersluiting van achter. dan past altijd wel een buik erin. Ik had namelijk een aantal maanden geleden mijn bruidsjurk gekocht, maat was prima en al. En toen ik net erachter kwam dat ik zwanger ben heb ik ook meteen gevraagd wat te doen met de jurk. Zij adviseerden me een vetersluiting dus dan pas ik sowieso in met mijn buik. Op 1 december ben ik 12 weken zwanger. En op de grote dag zelf gaan wij de overige vrienden/familieleden vertellen over de zwangerschap.. Ook spannend, dus ben al een tijdje op zoek naar een originele manier.
Wat fijn voor je Tamtam! Wat een opluchting he! Wat betref de pukkels, ik wordt er helemaal niet goed van :x Heb veel meeeters bah. Paar keer per week scrubben en uitduwen, meer valt er niet te doen dacht ik zo Ik heb gisteren trouwens een luchtverfrisser gekocht voor in de vaatwasser, zo'n citroengeur. Ruikt een stuk aangenamer nu. Misschien een tip voor anderen die ook niet tegen die geur van de vaat konden? Ik ben er heel blij mee.. Ik merkte dat ik niet meer zo'n pijn aanmijn (.) (.) heb, voelen ook niet meer zo opgezwollen Moet ik me nu zorgen maken? Of herkennen jullie dit toch ook?
Ik heb vanaf dat ik het weet wel last ervan, maar ze zijn niet opgezwollen oid. Niet eens ietsje groter
Dit klinkt bekend in mijn oren. heb gisteren precies hetzelfde gehad. we waren onderweg naar het ziekenhuis voor de echo, en op een gegeven moment krijg ik zo'n pijn laag in de rug, richting het stuitje. Het leek alsof mijn benen blokkeerden en ik niet verder kon lopen. En het straalde naar de bovenbenen uit. Dus ik vertelde het aan de gyn en het zei dat het waarschijnlijk de bekken zijn. Als ik er langer last van heb even aankaarten dan. maar vandaag nergens last van. ja als ik jou was zou ik het zeker rustig aan doen. Sterkte ermee.
O ja hoor, dit herken ik hoor! Ik had vanaf het begin ook goed last en ze stonden soms echt op ontploffen. Bij 8 weken werd het ineens minder, de druk was eraf. Dat is een tijdje weg geweest en nu heb ik sinds een paar dagen weer dat ze af en toe strak staan. Volgens mij maken ze gewoon in fases nieuwe klieren aan ofzo Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor!
Wauw, zeker spannend. Nou, voor 4 januari hoef ik geen jurk (we trouwen met z'n tweetjes op Bali), maar voor het feest op 4 april wel. En het irritante is dus dat ik geen 'echte' bruidsjurk wil, maar ik weet niet zo goed waar ik dan terecht kan...
Oh leuk hoor op Bali trouwen. Wij wouden het op Malediven, maar het is niet rechtsgeldig. Dus het wordt wel een huwelijksreis naar Malediven Voor leuke jurken kan je kijken op: http://www.ninasbruidsmode.nl Zij maken jurken op maat. Ik heb daar de jurkjes voor mijn bruidsmeisjes laten maken en ik ben er heel tevreden mee. Altijd leuk hoor, zoeken naar een jurk.. je kan het daar sowieso laten maken hoe jij het wilt. En qua kleur maakt het ook niet uit.
Hoi dames, Na weken van onzekerheid nu eens eindelijk duidelijkheid, ben gewoon zwanger hebben de beeb gezien en het hartje zien kloppen kwamen wel op een week korter uit 8 weken dus over 3 weken nog een termijnecho om te kijken of het klopt en dan ook de echte intake