Juni 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Dootje24, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

OOHH wat fijn sanne!
    alle die onzekerheid is nu weg gelukkig.
    lekker genieten nu meis ;)

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

Nov 12, 2008
    8,094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wat fijn om een duidelijk antwoord te krijgen Sanne!

En nu genieten idd!

3. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

Jan 5, 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Sanne, joepie!

4. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,383
    0
    0
    Hengelo
    Wat fijn Sanne, gefeliciteerd. Klim nu maar snel op die roze wolk!

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Nou Sanne, geweldig hoor. gefeliciteerd. en nu genieten he :)

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Sanne, gefeliciteerd! Super :)

7. Lieke001

Lieke001 Actief lid

Jul 12, 2008
    273
    0
    0
    Hallo Allemaal,

sorry even echo berichtje, heb de puf niet om alles bij te lezen.
    Ik ben al 2 weken ziek thuis, heb nog wel 2 dagen op kantoor gezeten maar mijn collega's zeiden ga aub naar huis je ziet er niet uit.
    Ik had in het begin heel veel last van misselijk en niet goed kunnen eten en nu is het alleen nog extreme vermoeidheid. Ik lig op bed en op de bank en meer doe ik niet. Ben te vermoeid.
    Herkend iemand dit?
    Wordt door mijn werk naar de bedrijfs arts toe gestuurd, dus daar ga ik maandag maar heen .

Groetjes Lieke

8. Anna83

Anna83 Bekend lid

Aug 12, 2008
    558
    0
    0
    @Sanne, wat fijn om te horen zeg...jij hebt idd lang in onzekerheid gezeten. Ga er nu maar extra van genieten dan, want dat heb je ondertussen wel verdiend ;)

@Lieke, wat vervelend zeg. Ben bang dat bedrijfsarts ook weinig kan doen, want zwanger is zwanger ;)
    Waarschijnlijk voel je je nu zo moe, omdat je lichaam weer moet opladen na alle energie (voedsel) wat je er uit hebt gegooit. Neem gewoon je rust, want je hebt het echt nodig!

Liefs Anna

9. zeana

zeana Actief lid

Jul 27, 2008
    389
    0
    0
    Hoi hoi,

Ben ik ook weer.... Weer bijgelezen
    Allemaal goede echo's voorbij zien komen: SUPER :) :)
    Hopelijk blijft dit zo doorgaan!

@mamavanBrittje; te laat (haha) het was wel erg lekker, en ik ben er niet misselijk van geworden! Volgende keer neem ik je mee! :D

@Pixie; Amersfoort wel te doen voor jou? ligt toch ook ergens in het midden van nederland.....

Over het groeien en gevoelige van je borsten; dit is voor iedereen verschillend, groei in begin of op eind zwangerschap en idd de pijn verdwijnt en komt weer opzetten ivm voorbereiden melkklieren (zitten normaal dicht oid). Ook de jeuk herken ik, maar dan over m'n hele lichaam. Ook gesmeerd met olie, hielp me het best.

Morgen effe lekker dagje vrij, had ik wel behoefte aan.

Nog 1,5 week voor ik m'n 2e echo krijg, kan niet wachten*zucht*.
    Het is idd wat mac zegt als je naar voren kijkt duurt alles zoooooo lang, en kijk je terug heb je echt zoiets van wow dat ging snel
    ;)

Zo, nu weer werken en vanaaf ben ik er weer effe.

Groetjes Jacqueline

10. Lieke001

Lieke001 Actief lid

Jul 12, 2008
    273
    0
    0
    heb eigelijk niet overgegeven, alleen kon ik moeilijk eten omdat ik misselijk werd maar ben de hele tijd zo moe, las net over bloedarmoede. misschien heb ik dat wel, krijg denk ik te weinig ijzer binnen.

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    @ lieke:

vervelend he? ik ben nu ook al een week thuis .. moet heel veel kokhalsen en ben de hele dag misselijk. ik voel me schuldig richting mijn werk.

hoezo moet je naar een bedrijfsarts? zwanger is idd zwanger! Of weten ze het nog niet?

12. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

@jolan: mmm, daar zit wel wat in, je hoeft het alleen maar op te warmen..
    het is niet perse met rauwe producten, het geldt bijvoorbeeld ook voor gerookte koude kip bijvoorbeeld. alles wat door vaccuumverpakking lang houdbaar is. maar btw; ik heb nooit bietjes uit de vaccuumverpakking?! van de appie of c1000 is het niet vaccuumverpakt, iig niet de gesneden en die neem ik altijd ;)

@anna: het is wel zo dat vlees en vis gevoeliger voor zijn, maar toch moet je ook uitkijken met bv salades niet te lang in de koelkast bewaren (en dan nog opeten) maar ja dit heb ik uit de boeken. gewoon in de supermarkt de achterste pakken :p en zo veel mogelijk vers eten!

@mandy: over puisten, jaaa! vooral veel op mn borst en rug, had ik hiervoor nooit! maar ja het gaat snel weer over hopen we!

@smiley24: wauw geweldig die 3d echo! wat mooi zeg volgens mij ben je dan echt verliefd!

@heide: bij mij wisselt de gevoeligheid van mn borsten, nu wel weer last maar soms een paar dagen niet. met vlagen komt het denk ik!

@sanne: geweldig nieuws! ben echt blij voor je! kan dat ja, een week minder? je wist toch wanneer je ei was? mmm nou in ieder geval super dat je niet meer in onzekerheid zit!

@lieke: jee wat vervelend dat je zo moe bent dat je niet kan werken. vorige week had ik het extreem, nu gaat het wel. ik ga gewoon 9 uur half 10 naar bed maar ik moet er dan ook megavroeg uit en dat maakt me echt een wrak! hoop dat het snel beter is!

zijn jullie al aan het smeren? ik smeer mn buik in met amandelolie maar ben wel van plan een antistriaecreme te halen ook al weet ik dat het toch niet helpt waarschijnlijk :)

heb ongelovelijk last van STEMMINGSWISSELINGEN :oops:
    gisteren de hele avond lopen janken, was diepongelukkig en waarom? geen idee. en nu vandaag ben ik weer heel vrolijk! aaaahh die hormonen!

13. simoon312

simoon312 Actief lid

Oct 5, 2008
    262
    0
    0
    SANNE GEFELICITEERD EN NU HEEL ERG GAAN GENIETEN MEIS........

14. Oliviamama

Oct 21, 2008
    24
    0
    0
    Ik heb niet heel veel tijd, maar het hartje klopt! Ben nu 7w5d zwanger en ben 27 juni uitgerekend, Ben heel blij!

Sanne: Van harte gefeliciteerd!

15. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Nou madelon, zodra ik die echo's in mijn handen neem dan smelt ik helemaal weg. dan sta je er echt bij stil van: dat dit wondertje in je buik groeit. Ik zit echt helemaal op een roze wolk :p (zwijmel)

Wat betreft het smeren: ik smeer mijn buik gewoon met Zwitsal babyolie.

16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    gefeliciteerd meid, geniet ervan :)

17. McGyver

McGyver Niet meer actief

@madelon

ik smeer ook al met zwitsal borsten en buikcreme.
    heerlijk ruikt dat ook!

18. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

jaah zwitsalgeur, mmm! laatst stond ik in de kruitvat er ook al aan te ruiken!

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

die buik en borstencreme schijnt te helpen ter voorkoming van striemen en tepelkloven.
    ach kan geen kwaad en het ruikt zooooo heerlijk, alleen daarom smeer ik het al

20. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

wat ik wel raar vind is dat ik me het zwanger zijn vooral nu in het begin ander had voorgesteld dan dat het is....buiten de klachtjes om voel ik me eigenlijk niet anders dan voor ik zwanger was zeg maar....miss komt dat ook omdat ik niks in me buik voel en daardoor niet anders aanvoelt...daarom vid ik het nog steeds zo onwerkelijk en soms geloof ik het niet eens dat ik het echt ben....en als ik dan de echo heb zeg maar dan denk ik jee zit dat echt in me buik :confused: maar ik voel helemaal niks! :(

klinkt dit vreemd? :oops:

Share This Page