Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    is niet raar hoor. zodra je de beeb voelt bewegen voel je je waarschijnlijk toch echt zwanger!

en je word er ook wel een keer flauw van als je beeb tegenje ribben port.. hahahah
    ........

ik voel me ook niet zwanger.. totaal niet!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Buiten mijn misselijkheid om voel ik mij ook helemaal niet zwanger.

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Degene met een goeie echo GEFELICITEERD!
    Het is cker wel een opluchting dat bij mij in ieder geval alles goed is.
    (het bloedonderzoek nog wel afwachtend)
    Nu maar hopen dat het met de beeb ook allemaal goed is, maar daar gaan we gewoon van uit positief blijven.
    Ik vind het ook allemaal heel onwerkelijk, maar ik denk dat als ik de eerste echo heb gehad dat wel anders wordt :)

4. McGyver

McGyver Niet meer actief

klinkt niet vreemd hoor.
    tis dat ik een buikje krijg, andere kleding aan heb, erg moe en regelmatig niet lekker ben. maar verder is het nog wel onwerkelijk.
    over 1 week heb ik pas mn eerste echo. dus dan zal het wel wat echter worden.

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

nou dames,

ik moet weer werken,
    geen bal zin.
    Nog 4 dagen en dan vakantie.
    pfff hoe kom ik die werkdagen door....

fijne avond allen

xxx

6. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik ken het mac, ik moet me ook door de werkdagen heensleuren!

en over dat zwanger voelen, ik snap precies wat jullie bedoelen! ik heb wel alle klachtjes, maar het echte besef dat er een kindje in mij groeit heb ik nog steeds niet.
    had het daar net nog met mn vriend over, dat wij er niks bij kunnen voorstellen dat het frummeltje wat nou in mij zit al 3 cm is en compleet met armpjes en beentjes, oogjes, mondje en zelfs een tongetje heb ik gelezen! is toch bizar.. ik denk idd dat je je pas echt zwanger voelt als je je kleine voelt. want ik dacht eerst na de eerste echo dan komt het wel.
    daarvoor moet je tenslotte uitgaan van een streepje op de zwangerschapstest! maar nog niet hoor.. ik vraag me ook nog steeds wel af, groeit het nog wel? etc.etc.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooooooooooh, wow wat een goed nieuws Sanne!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    alle andere meiden met goede echo's ook helemaal wowowowowwo. super dames!

9. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Geweldig die goede echo's vandaag, Gefeliciteerd!

Ik heb vanmorgen het hartje gehoord met de angelsound,wouw helemaal geweldig!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sanne en oiliviamama gefelicciteerd lekker zeg, en nu allebei gaan genieten he!

debsje ik heb precies t zelfde, het is dat ik weet dat ik zwanger ben, want voel me helemaal niet zo, tja heb gevoelige borsten, maar meer niet.en dan op de echo denk ik echt van jeetje het is toch echt zo, en de dagen na de echo ben ik echt in de wolken...

even een vraagje ik lees overal dat je ind e eerste 3mnd vaak buikkrampjes en steekjes hebt, dat is de baarmoeder die groeit....maar ik heb dat helemaal niet....zijn er meer die daar helemaal geen last van hebben?

morgen 3e echo joehoeeeee ben zo benieuwddd...nou nu zo even een biefstukje bakken voor me vriend,,,,,,mmmm nem zelf maar een hamburger.....

xxxx

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Anoniempjuh: Ik heb daar ook geen last van! Overigens schrijf ik nu gewoon verder onder mijn eigen naam. Dus geen Oliviamama meer ;)

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    okeej nu gewoon je eigen naam haha leuk, zie dat jij nog een kleine hebt an 7 mnd, dan is dit voor jou allemaal nog kort geleden, leuk hoor..en al veel reakties hier op het forum nu (nu bij je eigen naam staat dat je zwnager bent)

xxx

13. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    ja dat heb ik ook voel me ook schuldig. nee op mijn werk weten ze het nog niet.
    Heb jij het ze al verteld?

14. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Nou, jij zegt precies wat ik denk! Ik heb best wel last van kwaaltjes en moeheid, maar heb dan niet zoiets van: tjonge jonge, ik ben zwanger. Als ik aan het werk ben, dan heb ik echt van die vlagen dat ik ineens denk: "huh, o ja, ik ben zwanger, huh raar, voel me gewoon normaal" Op een of andere manier zit ik de hele tijd te wachten op bevestiging. Daarom ben ik zo blij met een echo! Na de tweede echo heb ik me trouwens twee dagen echt 'raar' gevoeld. Toen frummel op beeld kwam, schrok ik me helemaal kapot, zit dat in mijn buik? Een beetje zo'n alien-idee......o schaam me kapot dat ik dat heb gedacht zeg. Ik heb die nacht ook zo raar gedroomd: ik was aan het bevallen en toen ik in het wiegje keek lag er een grote winterpeen met een mutsje op :confused:
    Maar gelukkig trok dit rare gevoel snel weer weg en nu zit ik heerlijk op de rose wolk :D
    Kan niet wachten tot mijn buik gaat groeien!

15. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja bij mij wisten ze het al heel vroeg. Heb namelijk een baan waar je veel risico loopt, ben agente op straat dus .. :)
    Stond in mijn 6e week tegenover een man met een slagersmes en werd door de brandweer uit een auto geknipt ( ik was hoofd aan stabiliseren van slachtoffer)
    Ik dacht echt ... wat doe ik hier ?! Heb het toen maar verteld..

Moet morgen ook werken, maar blijf nog een dagje thuis..

Wat voor werk doe jij?

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Whahahaha, ik zie het al voor me ...

hihi sorry :)

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Dootje: hihi over jouw droom :oops: Maar ik had eerlijk gezegd precies hetzelfde. Toen ik de echo zag had ik echt zo'n gevoel van: 'iiiiiieeeeh, er zit iets levends in mij' :confused: Maar goed, inmiddels vind ik het ook juist gaaf. Maar t blijft een soort parasiet-gevoel... :oops:

@ Sanne: gefeliciteerd met je goede echo! Wat een enorme opluchting!

@ rest: sorry, heb niet bijgelezen :D

18. demi26

demi26 Niet meer actief

Sanne Heerlijk! Nu genieten he...

en Oliviamama die nu geen oliviamama meer is :) ook gefeliciteerd he?

Hier alleen moe moe, maar alleen in de avond... overdag voel ik me niet anders dan anders...

19. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Marb, ik ben blij dat ik niet de enige ben! Nadat ik het getypt had dacht ik: "shit, wat moeten ze wel niet van mij denken" haha!

Ik heb voor kerst een buikband laten maken met mijn eerste kerst. Maar mijn buik is sinds een paar dagen weg! Volgens mij zijn mijn darmen rustig geworden. Dus lichtelijke paniek dat ik mijn mooie buikband dan niet om kan. Als geruststelling heb ik net bij de april mama's in de albums gespiekt om te kijken hoe hun buikjes eruit zien (want rond de kerst zijn wij ook zover, jaja) en daar staan toch wel mooie buikjes bij! Maar ja, tijdens mijn gedroom over die mooie buik, begin ik me toch een potje te janken, omdat mijn buik nu weg is........IK WIL EEN DIKKE BUIK! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

20. Dootje24

Dootje24 Bekend lid

5 jan 2007
    561
    0
    0
    Teamleider Balie
    Nijmegen
    Sjonge jonge, ik zet ff mijn laptoppie weg, heb veels te veel last van mijn hormonen...........ga ff iets kapot maken ofzo! Gnagnagna

Deel Deze Pagina