Dat is inderdaad een leuk cadeau Basmalah. Voor zowel mijn ouders als mijn schoonouders wordt het de eerste Denk niet dat een VK blij is als ik zoveel mensen mee neem hahahaha
Hee dames, daar ben ik weer eens.... ben denk ik al 2 weken niet meer bij de juni-mama's geweest. Ik ga dus geen tig pagina's terug lezen. Maar ik wil niet dat jullie mij vergeten.... Op dit moment heb ik niet zo'n behoefte om elke dag te kletsen, maar ik denk dat dit wel weer gaat komen wat verder in de zwangerschap... Ik wilde eigenlijk alleen even mededelen dat hier alles wel goed gaat... mijn banner heb ik nog niet aangepast op mijn laatste bezoek van de vk (ik zou 2 weken korter zijn) omdat ik verwacht dat het geen 2 weken zal schelen. 25 november heb ik weer een nieuwe echo! Verder ben ik al flink aan 't groeien en heb ik vanaf deze week zw. broeken/rokken aan, ben ik flink misselijk geweest... De misselijkheid en de vermoeidheid nemen al een beetje af, daar ben ik wel blij om (daarom denk ik ook dat ik al wat verder ben..! Zijn hier nog spannende dingen gebeurt... Hopelijk gaat met iedereen alles goed! Ga weer aan 't werk (zit namelijk op m'n werk... ) Groetjes Niki
@ marloes ja precies zoiets zou ik ook willen. misschien toch een arabische naam of berber naam als voornaam en als tweede naam een friese naam. We hebben natuurlijk een marokkaanse achternaam dus dat klinkt niet zo mooi met een friese voornaam. Ik heb zelf een hele friese voornaam. Dat in combinatie met mijn marokkaanse achternaam leidt tot veel hilariteit.. wil ik mijn kind niet aandoen haha
@ lautje : haha Finn staat ook bovenaan bij mij. Alleen mijn vriend vind het iets minder. Over de meisjesnaam zijn we het gelukkig al wel eens Dus die staat al vast. Ik vind een jongensnaam moeilijk... heb nu een top 3. Finn Lenn Dion
de echo's bij de vk houd ik gewoon voor mij en mijn man. ook omdat die echo's bij mij tot nu toe vaginaal waren. mijn man kon zich niet voorstellen dat ik daar mijn moeder bij zou willen hebben haha. dus dan een 3d echo met 16 weken ongeveer. hoop dat het dan extern kan. We kunnen ook gewoon een 3d echo aanvragen waar in nederland dan ook toch? Mijn ouders wonen namelijk in Friesland. leuker is het dan misschien om het daar te doen.
Zijn jullie al bezig met spulletjes voor de kinderkamer en maxi cosis enzo? Ik vind het nog erg vroeg maar ben me een beetje aan het orienteren. Nu zag ik dat maxi cosi volgend jaar naar mijn smaak helemaal geen mooie kleuren meer heeft. zit dus te denken of ik niet nu al de kleur moet kopen die we mooi vinden...
Ik heb wel al vanalles gekocht...heb zoiets van als ik iets zie wat ik leuk vind koop ik t gewoon Hebben ook al de kamer...maar dat was eigenlijk niet de bedoeling.Maar we wisten allang wat we wilde en mijn ouders hebben m al gekocht voor ons!Nou ja...dan zeg ik geen nee Je moet doen wat voor jou goed voelt...
Een wagen hebben we al besteld omdat we die heel goedkoop konden krijgen, een zwarte easy walkser sky. De maxicosi hebben we nog niet. Ik wil namelijk weten wat het wordt en dan daar een kleur bij zoeken. Misschien neem ik er wel een via marktplaats. Er staan er echt veel op en als ze er nog schoon uitzien, waarom niet? Verder heb ik al wat kleine dingentjes gekocht: hydrofiel luiers en washandjes, spuugdoekjes. Allemaal wit. En ik zag van de week een schattig rompertje bij de hema, kon hem echt niet laten liggen
Ik weet al wel wat ik wil, maar ik wil eigenlijk de eerste 3 maanden afwachten. Ik wil iig de maxi cosi mura kinderwagen
Ik zou geen tweedehandse maxi-cosi kopen, dat raden ze ook écht af. Omdat je niet weet of er al eens een ongeluk mee is gebeurd. Als dat namelijk zo is, dan si de Maxi-Cosie niet veilig meer...
Onze babykamer is helemaal af, dit aangezien we dit helemaal af hadden bij mijn vorige zwangerschap die eindigde in een mk. Een aantal babykleertjes hebben we ook. Maar elke keer als ik wat leuks zie dan koop ik het. En gisteren heb ik op: www.kleertjes.com ook leuke unisex Noppies kleding besteld Wat wij nog nodig hebben is een box, kinderwagen en nog een aantal speentjes. Flessen ed heb ik allemaal bij Babydump gekocht, want ik wil voornamelijk van die Bfree flessen, maar ze verkopen het niet overal.
had bij mijn vorige zwangerschappen al wat spulletjes gekocht had bij de eerste keer heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden, dus heb toen een jongetjesrompertje gekocht verder durfde ik niet en allemaal neutraal gekleurde dingen als spuugdoekjes enzo. die spulletjes liggen nu nog ongebruikt in de kast dus die ga ik gewoon er weer bij pakken. de maxi cosi zou ik graag in limoen kleurig willen. omdat ik 'm dan misschien ook een tweede keer kan gebruiken. Volgende collectie van maxi cosie heeft geen mooie lime kleurige..
wij hebben niks meer nodig... misschien dat we een wiegje kopen en anders een extra ledikantje. Wij hebben de vorige keer, toen was ik in juli uitgerekend, veel in januari gekocht. Oude collectie moest toen plaats maken voor de nieuwe.. zo hebben wij het kamertje en maxi cosi gekocht.
hihi echt erg...bah! normaal ben ik wel een poetsmiep...maar heb er geen puf meer voor sinds ik zwanger ben. Wordt tijd voor nesteldrang hahahaha