Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik wilde het net schrijven...

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Denk dat wij dat ook gaan doen! Gewoon eind dit jaar of begin volgend jaar.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wij hebben deze
    en die vind ik nog steeds heel mooi en vrolijk

4. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    misschien moeten wij ook maar wachten tot januari. hopelijk komt er dan inderdaad veel in de uitverkoop

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Wat is bijzonder aan die Bfree flessen?

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ marloes: ja die had ik ook al gezien, die is inderdaad leuk, en kan voor jongens en meisjes :D

8. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Wij hebben ook niet veel meer nodig, aangezien dit ons tweede kindje wordt.
    We gaan de meubeltjes van de oude babykamer weer gebruiken, misschien een verven.
    Maar we gaan wel met andere kleurtjes aankleden... het wordt een babykamer in hollandse stijl (rood,wit,blauw), denk aan molens, tulpen, delfts blauw e.d.
    Dit kan voor jongen en meisje, aangezien we niet willen weten wat het wordt.
    Hier ben ik me dus wel al op aan 't orienteren en op een nieuwe slaapkamer voor Hugo. Hugo krijgt een stoerdere jongenskamer.

Ik zal wel wat nieuwe dingen moeten hebben, maar gelukkig niet veel en de duurdere uitgaven hebben we gelukkig ook al gehad!

Groetjes Niki

9. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Die Bfree flessen:

• Maakt een einde aan de bekende oorzaken van darmkrampjes (koliek)
    • Maakt het baby's gemakkelijk over te gaan van borst - op flesvoeding
    • Geadviseerd door artsen: vermindert de kans op middenoorontsteking
    • Gemaakt van veilig, NIEUW, honingkleurig B·free® plastic (Bisphenol A vrij)
    • De luchtinlaat zorgt ervoor dat er geen vacuüm ontstaat in de fles. De baby hoeft niet steeds harder te zuigen, zoals bij een gewone fles, omdat er geen vacuüm ontstaat. Zo kan de baby rustig zuigen en is de kans op het inslikken van lucht kleiner.

• De luchtinlaat voorkomt dichtklappen van de speen waardoor het voedingsritme van uw baby niet wordt verstoord.

• De luchtinlaat zorgt ervoor dat de lucht die de fles binnenkomt gelijkmatig naar de bovenkant van de fles gaat. Er ontstaan zo geen luchtbelletjes in de voeding. Bij gewone flessen veroorzaken deze luchtbelletjes schuim in de voeding waardoor uw baby een opgeblazen maagje kan krijgen.

Ze zijn wel wat duurder dat alle andere normale flessen, maar je hebt dan ook niet te kampen met een baby die last heeft van de darmpjes. Ideaal uitkomst.

10. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    die is ook erg leuk marloes! zoiets willen wij ook of zoiets als deze

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Goede tip smiley. zal daar tzt ook eens naar kijken

12. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Smiley24 gaan jullie eigenlijk ook 2talig opvoeden?

13. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    NU ga ik ophouden anders kunnen de dames vanavond alles niet meer bijlezen haha

14. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

wij hebben deze gekocht

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  16. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ja wij gaan de kleine ook 2 talig opvoeden.

Nou ik heb zin om ff naar de stad te gaan, ff voor positiekleding kijken. Maar ik voel me echt heel zwak door de misselijkheid en braken dus ik ben wel tijd bang om alleen naar de stad te gaan. Moet ook nog een cadeau halen voor mijn mams, want zij is morgen jarig. En we gaan eind v/d middag met de familie een weekendje naar Noordwijk. Gezellie met z'n allen in een bungalow.

17. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

volgens mij is lime groen helemaal de kleur dit jaar hahaha

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Inderdaad een leuk kleurtje!

Ik vind deze erg leuk!

Weet alleen nog niet welke kleur.

19. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Ons kleintje krijgt straks Britt haar oude kamer, die heb ik voor haar gekocht toen ik net bij de Baby-Dump begon, was een afgeprijsd showmodel waar niets mis mee was. En het bed was een meegroeibed (om te bouwen van ledikant naar gewoon bedje) dus helemaal handig!

Britt zei vorige week tegen mij dat ze nu een grote zussenkamer wil (hoe schattig!) dus daar ben ik alvast aan begonnen tussen de misselijkheid door :) Ik had al een groot bed voor haar staan met beddengoed, daar slaapt ze sinds een paar nachtjes in (gaat prima), en morgen ga ik het bedje terugbouwen naar ledikant en gaat het op de babykamer.

De kinderwagen hadden we in het voorjaar al, 2 mk's terug, alleen wist ik toen nog niet dat het een mk zou worden natuurlijk :(
    We hebben een Mutsy 4rider in antraciet, en een Maxi Cosi Cabriofix in het zwart (Black Reflection). Kunnen we lekker opvrolijken met felgekleurde speeltjes, en dekentjes e.d. in roze of blauw/groen (ligt eraan natuurlijk ;) )

Ik heb trouwens flessen van Nuby, met ventiel zodat er geen vacuum kan ontstaan. En met brede spenen, die drinken een stuk makkelijker (in ieder geval was dat bij Britt wel zo :) )

20. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Deel Deze Pagina