Daantje welkom en gefeliciteerd! Marloes gefeliciteerd met je mijlpaal! Over namen, ik vind een jongensnaam vooral lastig. De meisjes naam hebben we al heel lang, maar ik begin er nu ineens toch aan te twijfelen. Gelukkig hebben we nog een aantal maand. Wij hebben nog helemaal nog niks gekocht. Ik wil echt eerst wachten tot de eerste echo van volgende week en misschien wacht ik zelfs tot na 12 weken.
@noname: Heel veel sterkte meid! @Marloes: 12 weken, GEFELICITEERD! Wij hebben de jongens namen al. Dat wisten we al voordat ik zwanger was , meisje vind ik dan weer heel moeilijk. Mannetje kwam laatst met een naam en die vind ik wel mooi, maar goed, nog tijd zat. Wij hebben de bugaboo cameleon gekocht. Samen met een maxi-cosi. Uiteraard hebben we ook al speentjes, flesjes en wat kleertjes. Het is apart hoeveel spullen je nu al krijgt van familie en vrienden... Ik heb gekozen voor de antraciet/zwarte bugaboo. Als we straks weten wat het wordt, dan wil ik de roze of blauwe aanvullende bekleding. Ook koop ik dan gelijk de zandkleurige erbij, zodat het lekker koel is in de zomer. Baby kamer weet ik ook al. Weet alleen niet wanneer we deze aan gaan schaffen. Ach, iedere keer als we wat tegen komen, kopen we het gewoon, zo spreiden we de kosten een beetje.
Marloes, heee de mijlpaal heb je bereikt gefeliciteerd hoor! Noname, wat verschrikkelijk voor jullie, heel veel sterkte de komende tijd en een dikke knuffel. Ik lig inmiddels al 2 dagen op bed, snotverkouden en heb verhoging erg fijn dus. Hoop dat ik er snel overheen ben. Jullie hadden het over wandelwagens en kamertjes. Wij hebben de onze al gereserveerd. Hebben voor de wandelwagen een mutsaerts transporter in het rood, een maxicosi en voor de kinderkamer hebben wij deze http://www.gardo.nl/catalogus/images/gaby_wit_lade.gif Voor de rest hebben we nog niets gekocht. Denk dat we dat pas gaan doen als we weten wat het wordt. We hebben voor zowel een jongen als een meisje al een naam. Maar we kijken toch nog rond of we leuke namen horen of zien.
De Bugaboo cameleon + Bugaboo autostoel zullen wij binnenkort gaan kopen. Dan zijn we daar ook in ieder geval van af. En wat Roxanne zegt zo spreid je de kosten. Hoef je niet alles zo in 1x te kopen.
Ja wij waren er ook weg van, lekker neutraal en toch stoer. Wij hebben gekozen voor de commode met de lades, vonden wij wat makkelijker mocht je wat willen pakken.
ja ik ook hoor. Elke keer als we in een babyzaak zijn moet ik ff naar de Bugaboo We gaan voor de Fleece bruin-zand. En als we weten wat het wordt dan kopen we een roze of een gele. Maar het is echt een praktische kinderwagen.
Ik zit dus nog te twijfelen tussen de commode met deuren of met lades. Lades lijkt mij persoonlijk makkelijker... Meiden met ervaring? Onze baby kamer zal ik even in mijn album zetten...
Ik heb nog geen babyzaak van binnen gezien. Kan dus maar zo zijn dat ik straks de Maxi-Cosi Mura ineens niets vind
Mooi! Mijn favo kleuren... Mannetje wou die kleuren niet, dus maar voor basis antraciet gekozen... Maar de zand aanvullende set komt er sowieso! Ik heb wel mijn zin door kunnen drijven met de maxi-cosi! Die is wel bruin geworden, dat vond hij dan ook mooi
Ik vroeg me af of er nog al juni mama's op vervroegd zwangerschapsverlof zijn? Ik ben namelijk vanaf gisteren officieel op vervroegd zwangerschapsverlof. Ik moet pas januari 2010 terug werken, ben dus meer dan een jaar thuis. Zijn er nog?
Hoezo dat Timonneke? Ik ben sinds ik er achter ben gekomen dat ik zwanger ben ook thuis. En ik blijf ook een tijdje thuis. Gezien mijn misselijkheid, braken (ondervoeding) en nu beginnende pijnklachten van de bekken
zo, dan ben je idd erg lang thuis! ik hoop dat ik het gewoon tot 4 weken voor de uitgerekende datum vol ga houden. werk je in een speciale sector?
Ik had een bloeding achter de vruchtzak, momenteel is die niet meer actief aan het bloeden, maar ze hebben liever dat ik rust houd en niet meer werk. Eens je met alle voorbereidingen voor de kleine kan beginnen, dan zal ik wel weten wat te doen, maar nu verveel ik me nog.
Ik werk in de verpleging, wij moeten zowiezo op 6 maanden stoppen, en bij een risico zwangerschap onmiddellijk, wat bij mij nu het geval is.