Bloempje: de juni2009 Hyves pagina is zo ingesteld dat niemand het kan zien dat je daar bent aangemeld, vandaar dus ws dat je hm niet op je eigen pagina kan zien Ik wist dat ook niet hoor en wilde me daar niet aanmelden voordat iedereen van mn zwangerschap mist, maar kreeg een bericht van iemand dat niemand het dus kon zien
Joepie! Hier ook de 12 weken! Andere meiden ook gefeliciteerd! Het eerste trimester zit erop,hopenlijk trekt die misselijkheid snel weg haha! Laat maar komen die energie, yeahhhhhh! Mannetje is werken en ik word zo opgehaald door ouders, broertje en schoonzusje, want oma is jarig. We vieren het met de hele familie en gaan samen eten. Ik heb er zin in, want nu zie ik mijn nicht sinds lange tijd. Zij is 15 weken zwanger! Ik ben benieuwd of oma al sokjes heeft gebreid voor ons, haha! Kom vanavond nog wel even spieken, fijne zondag! Dikke knuffel dootje
Hoi Allemaal, Ik ben een tijd hier niet geweest. Ben echt heel ziek door de zwangerschap. Alleen maar misselijk en overgeven en totaal geen energie. Ik ben zo blij als ik kan gaan genieten.... Hebben jullie dat ook?
He dootje super meis gefeliciteerd. He Nous ik kan er niet met je over mee praten ben niet echt misselijk geweest en ik heb ook niet over hoeven te geven, maar er zijn er idd verschillende hier die dat wel hebben gehad. xxx Joyce
@annemonique: thx! dan had ik dus ook niet hoeven w8 tot ik het kon vertellen! aha.. nu snap ik het dank! fijne zondag nog iedereen! liefs bloempje29
heb het wel gehad ! maar eigenlijk gaat het sinds een dag of 4 wel goed heb niet meer gespuugd en heb zelfs patat gegeten :O maar waarom vraag je geen zetpillen tegen het spugen? misschien dat jij je dan wat beter gaat voelen.
Ja die zetpillen gebruik ik ook alleen ik vind niet echt dat ze helpen. Wat fijn dat bij jou het gevoel weg is...hopen dat het zo blijft!
o wat kl*te dat ze bij jou niet helpen hoop voor je dat jij je snel beter voelt.. ja ik hoop het ook dat het hier wegblijft! want vande week was er zelfs sprake van dat ik misschien zou worden opgenomen.. nou gelukkig niet maar ben zo nu en dan nog wel misselijk met kokhalzen hoor maar niet meer spugen
Wat ben ik blij dat ik daar geen last van heb zeg! Lijkt me zo vervelend om de hele tijd misselijk te zijn Oké, het is voor een goed doel Ik heb alleen nog last van mijn (.)(.), zijn een cup-maat gegroeit en nog steeds pijnlijk, beurs. Af en toe nog een krampje maar niet zo erg als de eerste twee weken. Het gaat eigenlijk allemaal heel voorspoedig
hoi hoi ben stiekem weleen beetje jaloers op de meiden die al op 12 weken zitten hahaha. Super meiden! Tja dat heb je als je aan het eind van de maand uitgerekend bent , dan loopt je wat achter... Net de dvd van moeders voor moeders gekeken met manlief, erg mooi. Oeoeoeoeo nog 13 dagen wachten tot onze 2e echo spannend! laat die 2 weken maar lekker snel gaan
Wat gaat het eigenlijk toch best snel heh! Er zijn er al op 12 weken! Ben blij als ik daar zit, heb ik lekker een echo @Diana: in de familie van mn vriend zitten veel tweelingen, en wat iedereen van hen zegt is dat het wennen is. Je krijgt het handigheid in, in het voeden/aankleden e.d. Ik zou ook met mn handen in het haar zitten hoor! het is niet nix...maar ik denk dat je er best nog wel van gaat genieten! En idd vraag om hulp als het niet gaat! Dat moeten we allemaal denk ik! dus jij helemaal!
Ik ken het ook een beetje heb alleen geen last van overgeven gelukkig. Ja 2 keer maar dat kwam door de vitaminepillen. Ben al dik 2 weken elke dag beroerd Heb ook tabletjes gekregen, maar die helpen niet. Alleen als ik slaap ben ik niet misselijk,dus dat doe ik dan ook veel. Verder smaakt niks me, ik eet wel, maar alleen omdat het moet. Hoop ook dat we ons snel beter voelen.
Oeh ik ga lekker wokken straks Wilde eerst koken maar toch spontaan besloten te gaan wokken in Vianen
Annemonique, je moet de site maar es lezen, volgens mij is dat ook met dvd... Zit jij ook bij alnatal?
Rianne: veel plezier bij Sensowok Is lekker daar he! Lautje: nee ik zit bij verloskundige praktijk Houten. Alnatal is van Antonius toch?
Heb daar de vorige keer wel mn 20-weken echo gehad, die deden ze toen hier nog niet. Misschien moet ik straks dus weer naar het Antonius. Maar waarom zit jij daar en niet in Utrecht?