Morgenochtend ga ik weer testen! Weinig drinken vanavond en dan zullen we wel zien. Het mag gewoon niet FOUT gaan! Misschien bouwt het HCG wel heel langzaam op bij mij. .............
Bedankt voor alle reacties! Vanavond ook maar weinig drinken en morgenochtend zien we wel weer... Durf eigenlijk niet zo goed maar oke. Pookie succes!
Echt helemaal super! Wij zijn vooral door de betekenings overstag gegaan. Maar ik vind het écht een mooie naam
Hier ook een a.s. juni mama'tje Ik heb een paar dagen voor mijn nod getest en het resultaat is te zien in mijn fotoalbum.. Morgen afspraak bij de gyn. in het ziekenhuis, heel spannend allemaal..
Over babyspullen gesproken... Ik heb al heel veel in huis! En dan niet alleen van Britt, maar ook nieuw aangeschafte spullen. Hebben we aangeschaft toen ik begin dit jaar zwanger was maar kreeg toen alsnog een miskraam helaas.. En we hadden de garantie om alles terug te doen naar de winkel maar we hadden zoiets van laat maar staan, we gaan toch door tot het is gelukt! En ik werk zelf bij Baby-Dump in Eindhoven, dus krijg natuurlijk ook personeelskorting en ben op de hoogte van alle leuke interessante dingen die er te krijgen zijn! Heb zelf trouwens babykamer Miami, op mijn werk gekocht. Staat er alleen zo verloren bij op de babykamer... Maar dat komt vast wel goed.
Ahneee, pookie, Jij hoort hier gewoon bij de juni mama's! Misschien maak je gewoon heel weinig hcg aan. Sunshine: voor het geboortekaartje ben ik naar een drukkerij hier in de buurt gegaan, stapel boeken opgehaald, en daar eentje uitgekozen. Valt nog niet mee hoor Meisje: whahah geweldige ticker! MissQ: veel succes straks! MamavanBrittje: Kan me voorstellen dat je niet zo goed durft. Ik duim voor je! Smiley: gefeliciteerd! Super!
Heb dus vanmiddag een inwendige echo gehad en nu heb ik een beetje steekjes in mijn buik. Wie heeft er ervaring met inwendige echos, dit kan toch geen kwaad?
smiley gefeliciteerd! Mijn vriends stiefmoeder heeft nog allemaal babyspullen (jongste is 2 jaar) die kan ik overnemen verder staan mijn ouders te springen om kleinkinderen en is mn moeder al babydekentjes aan t maken etc. Oooh en mn vriend heeft net meegedeeld dat ie bij me weg gaat! Nee niet echt hoor maar die spoort niet helemaal. Ik was in een knuf bui dus hij lag bij me, de katten zijn vet aanhankelijk dus zegt ie, ze wilde vast dat ze een echte vrouw was. Nou zeg ik, mooi niet, je blijft bij mij toch? Nee zegt ie. Huh? Ja ik denk dat ik over 12,5 jaar bij je wegga. Oh hoezo dan? Tsja zegt ie, ik wil graag 4 vrouwen en 4 kinderen, bij ieder eentje. Echte moslim Ooohw nou lekker dan, maar t eerste kindje is bij mij toch? Ja dat zeker. Maffe vent. Als ik geen kindje met m wilde mocht ie niet eens bij me liggen
nee hoor kan geen kwaad sunshine.. anders zouden ze dat niet doen waarom had je een echo dan? is dat niet te vroeg?
was een beetje twijfel over de duur van de zwangerschap, dus vandaar. Maar vanmiddag vastgesteld dat het toch 5 weken is en ik heb zowaar ons kindje gezien! Heb jij ook wel eens last na een inwendige echo? Sorry hoor meiden dat ik zoveel vragen heb, maar ik heb zwanger zijn nog niet eerder meegemaakt. Hopelijk vinden jullie het niet erg