Kelly, welkom en gefeliciteerd! 12 weken meiden, jippie! Gefiliciteerd. Ik nog 1 weekje groetjes Inger
********************** Agenda van morgen Elpro, echo Merlin, 1e echo, 12.30 Mam85, echo Simoon312, gyn en echo Sinada, 2e vk ********************** meiden, met de echo's, hoop dat het, soms lange, wachten beloond wordt met 4 hele mooie echo's
Welkom Kelly! en verder iedereen succes morgen bij de echo's! Ik hoop dat we mooie foto's te zien krijgen! en nu het vervelende....ik kan niet slapen en ben totaal niet moe! Vreselijk zeg! mn vriendje is werken...dus die kan ik ook niet pesten! Heb te lang geslapen denk ik vandaag...
Hier ook iemand die niet kan slapen! Was om vier uur al wakker, maar mocht er nu eindelijk uit van mezelf. Anders kom ik de dag niet door. Moet zo naar school, daarna gaan we lekker een weekje weg. Althans: Ik ga vijf dagen vakantie vieren, daarna heb ik een trainingsweekend van school tien km bij het vakantieadres vandaan. M'n gezinnetje blijft daar in het vakantiehuisje, en ik kom 's avonds daar ook lekker naar toe. Dus toch lekker er even uit haha. Meiden met een echo vandaag: Heel veel plezier gewenst. Hopelijk zien jullie allemaal een prachtig kleintje met een heel mooi kloppend hartje!
Meiden succes vandaag bij de echo, hopelijk komen jullie allemaal terug met goed nieuws. Ik heb ook goed nieuws hihi ik ben 11 weken zwanger yoehoe! Zaterdag op verlaat kraamvisite geweest bij vrienden, maar wat lief wij hebben ook een cadeautje gekregen. draakje van de hema met muziekje erin en slofjes lief he. xxx Joyce
goedemorgen dames, mogen we een keertje uitslapen, is mijn kleine man al om half 8 klaar wakker... Normaal is het dus een echte uitslaper... hmmm maar vandaag helaas niet.
Huh? Ik had hier net een heel verhaal getypt... Snap er niks van. Nou ja, het kwam erop neer dat ik erg moe ben en dat ik vind dat het weekend 3 dagen ipv 2 moet worden Ik moet vandaag echt heel veel doen, en dan nog werken tussendoor ook. Ga het hier dus even de boel laten zo... @ de dames met een echo vandaag: heeeel veel plezier en moge het maar mooie echo's worden! Vind t trouwens nu wel spannend worden, m'n schoonzusje is overmorgen uitgerekend!
Iedereen met 'n echo vandaag... Succes! Yes vandaag ook 12 weken (al zegt me banner iets anders,maar dat komt omdat het 'n amerikaanse is met 'n paar uur tijdsverschil ) Fijne dag allemaal
Goedemorgen! Meiden die vandaag voor een echo mogen, heel veel succes. Morgenavond heb ik mijn eerste afspraak bij de VK. Best spannend
Meiden met echo vandaag suc6 en hopelijk straks goed nieuws Nog een paar daagjes vrij en donderdag weer werken en het weekend naar de night of the proms
goedemorgen allemaal! wil even alle meiden met een echo veel suc6 wensen! en e rest allemaal een fijne dag!
Goedemorgen allemaal! Meiden die de 12 weken hebben gehaald gefeliciteerd! Kelly welkom hier en gefeliciteerd! Dames met een echo heel veel plezier en succes, hopenlijk krijgen we alleen maar goed nieuws. Ik mag morgen eindelijk voor de eerste echo. Ik keek er zo lang naar uit, maar nu begin ik er toch wel een beetje tegenop te zien. Maar dat komt denk ik omdat ik mezelf toch een beetje aan het overtuigen ben dat ik niet te positief moet zijn, omdat het ook kan zijn dat er geen hartje klopt. Ik zeg wel steeds tegen mezelf dat ik positief moet zijn, maar durf nog steeds niet zo goed.
Goedemorgen, Ik heb nog niet alles teruggelezen, dat ga ik zo even doen. Voor de meiden met een echo, veel succes vandaag. Ik moet nog precies 2 weken wachten....phoe. @Guusje...ik heb dat ook....aan de ene kant niet te positief proberen te zijn, het zou maar eens mis zijn....en aan de andere kant wil ik er ook wel van gaan genieten.....Morgen weet je meer meid. Ik duim voor je!
weer terug vd echo.. alles goed hartje klopt! 3 dagen korter dan ik zelf dacht. dus morgen pas 11 week zwanger. hihi alles was goed. het kindje was heel stil.. maar dit komt waarschijnlijk door zijn eigen dag-nacht ritme.. na wat gedruk en gepor bewoog ie zeker. (maar ik had een springetje boontje verwacht) hihi ik ga mijn banner ff aanpassen
@diana: onze eerste tweeling mama! Ik zou er ook erg van schrikken, maar het is natuurlijk ook wel heel erg bijzonder. Gefeliciteerd! @ meiden die misselijk zijn. Ik hoop dat het snel over is!