Wat zijn er al véél meiden bij de magische 12 weken aangekomen! Super meiden. Wat gaat het dan snel he!
@marb. ik heb het antwoord gekregen op het eten van rauw vlees. De verloskundige van deze site heeft het even uitgezocht, want zij had er ook nog nooit van gehoord. Er is een onderzoek uitgevoerd door de Universiteit van Wageningen. Daarin staat het volgende: Invriezen vlees De kat als bron is moeilijk aan te pakken. Het vlees toxoplasmavrij krijgen, is niet zo moeilijk: de parasiet kan namelijk niet tegen invriezen. De onderzoekers pleiten ervoor om de verantwoordelijkheid niet alleen bij de consument te leggen, maar ook bij de sector, die een belangrijke rol kan spelen door vooraf de besmette dieren op te sporen en dit vlees door invriezen te ontsmetten. De ontwikkeling van een toxoplasmaveilige vleesketen hebben de onderzoekers beschreven in een publicatie in het toonaangevende vakblad Trends in Parasitology. @iedereen. Eten van rauw vlees is mogelijk, als het maar in de vriezer heeft gelegen! Jammie!
@ Aichaaa & Alien gefeliciteerd meiden! Het is vast een heerlijk gevoel! @mam85 Ik had dat ook hoor na mij laatste echo. ik hoorde van allemaal dames dat ze het kindje hadden zien bewegen en die van mij bleef lekker stil liggen... maar toen ik op de stoel lag dacht ik daar niet meer bij na, pas na de tijd dacht ik oh ja.... maar ach, het hartje klopt toch? wat meer kun je je wensen haha. Ik ben toen ook een paar dagen teruggezet.. vind het nu nog wel eens balen.. anders was ik vandaag 11 weken geweest. Nu ben ik dat pas donderdag.. duurt nog zooo lang! straks als ik langer zwanger ben vergeet ik het vast weer @ guusje44 begrijpelijk hoor.. heb ik ook altijd. Ik heb me altijd voorgenomen om realistisch een echo in te gaan omdat de klap dan minder hard is als het niet goed is en ik dolgelukkig naar binnen ga... Over 2 weken heb ik 12 weken echo. vroeg me af of ze die normalerwijze ook vaginaal doen of al via de buitenkant ?
Ik ben benieuwd. Ik heb namelijk een redelijke blubberverzameling op mijn buik dus ik hoop dat ze wat kunnen vinden op die manier. Lijkt me in ieder geval een stuk prettiger dan die inwendige echo's... bleeggh
ik had bij 11 weken een uitwendige echo, daar zagen we meteen baby met mooi hartje, voor de meting toch nog inwendig gedaan. Ze had me nl eerder gezegd, dat hij waarschijnlijk nog inwendig zou zijn, dus ik had gewoon geplast...dus lege blaas, dus met volle blaas zou het nog beter te zien zijn... en mijn baarmoeder lag naar achteren.... en ik heb veel blubber verzameld, zoals jij het zegt
lekker he! Ik keek al steeds bij de vk of ze al antwoord gegeven had... dat wordt toch lekker eten hihi... bij de ah hebben ze trouwens hele lekkere ossenhaas, is al bevroren, zit in een doosje. Zitten er 2 in.... en echt heel lekker
Goedemorgen, @Mam85: gefeliciteerd met je mooie echo De rest succes vandaag. Hier nog steeds veel klachten, voel me echt lamlendig Dat al dik 2 weken. Gisteravond wel op verjaardag geweest, maar ging niet van harte. Ik moet voor alles wat ik moet doen zoveel moeite doen. Hoop echt dat het snel beter gaat. Vanmorgen voor de eerste keer boven de wc gehangen, had alleen wat crackers gehad. Wel wat gegeten, dus kijken of het goed gaat. De hele week geen verplichtingen, dus dat is wel lekker
Ik ga ook meestal voor de zekerheid met een volle blaas heen. waarna ik 'm ook altijd meteen weer mag legen.. maar ja voor het geval dat het wel een uitwendige wordt, zeg altijd dat ik 'm makkelijker kan legen dan kan vullen..