Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Laatst zijn we wat babyzaken afgegaan en heb toen uit de winkel hun catalogus meegenomen.
    In die van de prenatal staat een lijstje wat je allemaal nodig hebt.
    Daarnaast vindt je zulke lijstjes ook vaak in tijdschriften (die over baby's/zwangerschap gaan natuurlijk :) )
    Denk dat de VK er ook wel een voor je heeft.

Liefs Anna

2. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Op de site van prenetal staat ook een lijst:)

3. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
  4. McGyver

McGyver Niet meer actief

thanx voor de info
    ik zal ik kijken

5. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Gefeliciteerd Debke83! Super mooie echo! en ook geweldig dat de cyste geslonken is. Was dat uit zichzelf gebeurd? of had je er medicijnen voor gehad?

6. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik krijg een aardig strak buikje maar het lijkt alsof het nu stopt... WIL IK NIETTT! ga ik me weer onzeker voelen natuurlijk! grr

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Nee de cyste was uit zich zelf kleiner geworden...zo een cyste onstaat uit een eisprong.
    Als je normaal een eisprong hebt dan heb de elke maand een soort van blaasje van 2 cm....maar dat verdwijnt.
    Alleen nu is het bij mij niet verdwenen en is het zich gaan vullen met hcg hormoon.
    Zo vertelde gyn...maar omdat het nu nog maar 2,5 cm was...hoefde het niet meer voor de 20 weken gecontroleerd te worden.

Maar ook al was het gegroeid kon het geen kwaad, er zijn vaker vrouwen met een cyste van 15 cm...daar heeft kindje verder geen last van.

Liefs Deb

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hi Meiden, hoe gaat het hier allemaal? Veel goede berichten zag ik ff snel voorbij komen, gelukkig!

12 weken Meiden, gefeliciteerd! heerlijk!
    Meiden met een goeie echo ook van harte, wat een prettig gevoel he!

Hier gaat ook alles goed. Ik heb al kraamhulp aangevraagd en naar het dkv moet ik nog ff gaan kijken :)

Liefs Inger

10. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    @Inger, jij heb vast en zeker op kieskeurig.nl gelezen ;) :)

Liefs Anna

11. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Op de website van de Hema staat ook een leuke uitzetlijst.. Maar moet eerlijk toegeven dat ik die hier op de site waar Nathalie naar verwees ook erg goed vindt.

12. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Inger,
    Hoe krijg jij die tekst onder je ticker?
    Van hoe de baby groeit enz.

Liefs Deb

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik heb afspraak voor kennismaking met gastouderbureau op 11 dec. gelukkig!

14. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Zie t denk ik al...moet laatste dag menstruatie invullen ipv verwachte geboorte datum...
    maar als ik dan 31-08 invul krijg ik 11 weken en 3 dgn
    en als ik 1-9 invul krijg ik 11 weken en 1 dag!
    Ik moet 11 weken en 2 dgn haha ellende

15. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hier even een ego-berichtje. sommige dingen heb ik gelezen maar het meeste niet..

ik las dat tamtam ook nog niet supergelukkig is, nou dit heb ik ook. ben veel moe en misselijk, hoef gelukkig niet over te geven maar alles is teveel moeite. de was doen, kan ik als een berg tegenop zien. boodschappen, verschrikkelijk! vooral omdat ik in de winkel kotsmisselijk word van al die mensen en geuren :oops: mijn eetlust is totaal verdwenen, ik vind het dan ook heel moeilijk om avondeten te verzinnen want ik heb nergens zin in.
    ik eet wel omdat het moet.

verder heel vaak ruzie met mn vriend, we begrijpen elkaar gewoon niet! komt waarschijnlijk allemaal door mijn hormonen maar dat maakt het niet minder rot. ik huil me vaak uren achter elkaar. als ik marco borsato luister ben ik zelfs aan het janken, word echt moe van mezelf!

wij willen de maxi cosi mura 3, rijdt super en ik vind hem heel mooi.
    alleen moeten we hem gewoon zelf betalen en hij is behoorlijk duur en niet echt op marktplaats te krijgen.
    sorry maar ben soms wel jaloers als ik lees dat meiden de kinderwagen of babykamer oid van hun ouders cadeau krijgen! dat kan ik helaas wel vergeten.

sorry voor al mn geklaag, maar zo voel ik me nou eenmaal. misschien dat ik na de echo meer op de roze wolk zit, nu is ie donkergrijs :(

16. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Wonderlijk zeg dat verhaal over de cyste.. Ik had het nog niet gehoord eerlijk gezegd. Ook al kan het geen kwaad, kan me voorstellen dat het wel een rustiger gevoel is dat ie nu gewoon een stuk kleiner is geworden.

Wij zitten heel erg te denken over een Mutsy. hebben er mee rondgereden in de Prenatal laatst en vond 'm heerlijk rijden. Ze hebben ook veel keus uit verschillende kleuren. Moet eerlijk toegeven dat ik de kleuren van Quinny en Maxi Cosi (van wat ik tot nu toe gezien heb) volgend jaar eigenlijk helemaal niet zo mooi vind.

17. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wij zijn nog helemaal niet naar babyzaken geweest oid. Komt misschien ook omdat mijn vriend van ma t/m za werkt.
    Ik kijk zelf wel veel op internet en vind de Maxi-Cosi Mura erg leuk.

18. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja bij de vorige echo had ik me ook verschrokken toen ik dat ding zag haha...maar ja hoef me geen zorgen te maken en ben idd blij dat ie kleiner geworden is!

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb de buzz met 3 wielen. Hele fijne wagen, met een super inklapsysteem, wagen klapt uit zichzelf uit!
    Het was eerst meer een stadswagen, maar sinds kort zijn er nieuwe banden verkrijgbaar, speciaal voor in het bos en op het strand.
    Wagen kan naar je toe en van je af.
    Ze zeggen dat de bak kleiner is dan die van andere wagen, ik vond het mee vallen. Onze man was heel lang en is met 5,5 maand uit de bak gegaan...
    Nadeel: hele kleine boodschappenmand.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    gelukkig, hopelijk hebben ze toch een plaatsje voor jullie kleintje

Deel Deze Pagina