Madelon84: wat ontzettend vervelend dat je je zo verdrietig en down voelt! Het voelt zo wel als een hele zware zwangerschap waarschijnlijk he? Hormonen kan ik over meepraten hoor. Jank me ook helemaal kapot over van alles en nog wat. Er gebeurt ook veel, zowel met je lichaam als in je hoofd. vooral als het je eerste kind is met alle onzekerheid van dien! Als je vriend verstandig is laat hij je maar praten.. Ik heb mijn man tijdens mijn 1e miskraam(hormonen gieren in het rond) van alles naar zijn hoofd gegooid. maar hij ging nergens op in en wist en dacht ook steeds.. hormonen, hormonen, hormonen. Geef jezelf tijd en rust. En maak je vooral niet al te down.. het weer en je hormonen doen dat al genoeg.
Hey meiden, Ik heb niks terug gelezen maar ik wilde even vertellen dat we een hele mooie echo hebben gehad! Het kindje lag 3 dagen voor in groei, maar ze laten de uitgerekende datum staan. Ze liet ook het hartje horen, en wat is dat geweldig zeg. Ik heb nog nooit zo'n mooi geluid gehoord! Mijn gyn was ook helemaal blij voor me, ze zei de hele tijd dat ze het ons zo gunde. Ze heeft ook heel lang gekeken en we hebben heel veel afdrukjes meegekregen. Einde egobericht Groetjes een verliefde Guusje
basmalah bedankt voor je lieve woorden.. ik hoop dat het allemaal wat minder zwaar wordt als ik wat verder ben. had het gewoon iets anders voorgesteld dan hoe het nou is. ik heb ook nog helemaal geen buikje ofzo. maar rust is idd heel belangrijk. ik lig nu al de hele morgen op de bank. en ik heb klokje rond geslapen hihi! das wel lekker hoor.. helaas morgen weer vroeg eruit om te werken maar vandaag nog ff genieten van mn vrije dag!
Gefeliciteerd Guusje Leuk he zo een echo...wij waren vandaag ook helemaal verliefd Geniet ervan! Liefs deb
Hallo allemaal, Ben nu ziek thuis, hoofdpijn....Ik ga zo slapen. Maar ik wilde even zeggen geweldig die goede echo's (ik wil ook...) Voor Tamtam en Madelon, ik hoop dat jullie je snel wat beter gaan voelen, dat nergens zin in hebben gevoel herken ik maar al te goed van een aantal weken geleden Wij hebben de Quinny speedy SX, bevalt prima en loopt lekker licht. Voor als je regelmatig met de hond gaat is waarschijnlijk een 4 wieler beter (staat stabieler als de hond aan de riem rukt). Verder nog een waarschuwing voor iedereen die net zo eigenwijs is als mijn collega (32 weken zwanger) ze kreeg heel veel harde buiken (spant je buik zich aan). Af en toe is niet erg, maar als je er meerdere in een uur hebt en ze pijnlijk zijn kun je te vroeg gaan bevallen..... Nou lig ze dus in het ziekenhuis aan de weeen-remmers, maak me wel wat zorgen! Hopelijk kunnen ze de bevalling nog enkele weken uitstellen Dus luister goed naar je eigen lichaam! Liefs Jacqueline
Goed zo! en alleen maar leuke dingen doen waar je zin in hebt he? Alle dingen die 'moeten' komen later wel weer! Buikje hoeft er ook nog helemaal niet te zijn natuurlijk. Iedereen is daar weer anders in. Mijn schoonzusje is bijvoorbeeld 4 maanden zwanger.. maar ik zag echt helemaal niets aan d'r! Uiteindelijk is het natuurlijk ook niet het kindje wat al zo groot is dat je buik doet groeien. Het zijn (maar) je darmen en vocht dat je vasthoudt. Misschien gaat dat gewoon allemaal niet zo veel bij jou. Kan toch? Wacht maar een paar weken af en dan zal je er van schrikken haha Ik heb vorige week ook 2 baaldagen opgenomen van het werk. Soms kun je helemaal niet meer... en dan gaat mijn gezondheid en die van het beepje even voor mijn baan of de huishoudelijke klusjes. Sterkte meid en blijf lekker op die bank hangen haha
@ Madelon meid het zijn de hormonen, ik kan me van mijn vorige zwangerschap herinneren dat ik dat ook had, ik kon niks hebben en werd om hetb kleinste al kwaad het hoort er helaas nu eenmaal bij. Wat betreft de wagen wij hebben een Quinny speedy en bevalt goed
Zeana: precies meid! Zie mijn verhaal aan Madelon. Ik was vorige week bij een arts voor een ecg. Toen ik haar vertelde dat ik in verwachting was gaf ze me als advies: Luister naar alle oude vrouwtjes. Die zeggen allemaal doe het rustig aan en luister alleen maar naar je eigen lichaam. Ploeter niet door terwijl je het eigenlijk even niet meer kan. Neem die rust en geniet er van. wijze woorden vond ik. Zij had zelf een huilbaby gehad en had er spijt van gehad dat ze voor de bevalling niet meer rust had genomen. Wanneer mag je voor je echo?
We gaan aankomend weekend naar Parijs! Yippie heb er zin in! Hoop dat ik niet te moe wordt. Ze hebben het over sneeuw! Lijkt me geweldig Parijs en sneeuw.. maar het zal wel natte sneeuw worden denk ik . Ik zat me zonet te bedenken of ik de MvM flessen ook mee moest nemen. Heb me dat toch meteen weer uit mijn hoofd gehaald. Jammer dan, 3 lege flessen moet kunnen toch? vul ik volgende week de nieuwe flessen wel weer tot de dop aan haha
Ik heb ook nooit alle flessen vol...lukt me echt niet als ik werk enz. Maar doe mijn best Veel plezier in Parijs...ik wil ook!
haha mij ook niet hoor! Ook als ik de hele dag thuis ben! Het is me 1 keer gelukt om 'm helemaal vol te krijgen. kon ik daarna weer heerlijk in de pot plassen hahaha. Heb ook echt zin in Parijs, ben er al heel vaak geweest maar nog niet met mijn man. We zijn de 23e 2 jaar samen. dus dat gaan we vieren in Parijs kan niet romantischer toch? haha
Hi Debke, leuk he?! die text hoort gewoon bij mijn ticker. Klik erop en maak er zelf een en als het goed is komt die text ook automatisch erbij te staan
Ja ik heb t geprobeerd...maar moet datum invullen van laatste menstuatie... Als ik 1 sept invul krijg ik 11 weken en 1 dag Als ik 31 aug invul krijg ik 11 weken en 3 dagen haha en ik moet 11 weken en 2 dgn,..welke datum moet ik dan invullen