Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    ja hahaha echt vreemd:p nou ja dan hou ik deze maar...jammer hihi

2. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

8 weken! :D

Jeetje dames jullie tikken wel lekker door! Ik heb het hele weekend + gisteren ziek in bed gelegen en ben nu even een beetje mobiel. En meteen 20 pagina's bijlezen :confused: Heb ik dus ook nog maar niet gedaan, mijn hoofdpijn werkt een beetje tegen...

Is er nog belangrijk nieuws? Dames met echo's? Hopelijk geen slecht nieuws meer?

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Moet je wekelijks maar bij mij lezen, toch :D

4. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Jaaaaa we zijn toch even ver hihi:)

5. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    In de boekjes van Prenatal staat achter in altijd een lijstje met wat je aan moet schaffen. En verder staat het af en toe ook wel in tijdschriften over babies (wij jonge ouders e.d)

6. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Iedereen met een mooie echo: GEFELICITEERD!
    Meiden die 12 weken zwanger zijn: GEFELICITEERD!

Morgen mag ik (eindelijk) voor de echo. YES

Groeten
    Friezin

7. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    iedereen die een mooie echo had, gefeliciteerd!

ik zit maar een beetje op de bank te nixen...morgen komt de nieuwe badkamer....dus nu is mn vriendje aan het slopen boven...en ik mag NIX doen....nou lekker suf...ik had er helemaal zin in...zo zwaar is dat toch niet!
    nu moet ie alles in zn eentje doen...vind ik ook zo sneu!

8. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Nog even over de kinderwagens.. wat ik me nou steeds afvraag.. heb je een reiswieg nodig voor op de kinderwagen? Of is een maxi-cosi afdoende? Uiteindelijk ligt een kindje er maar 6 maanden ofzo in toch? een maxi-cosi is eigenlijk ook niet goed voor het rugje in de eerste tijd toch?

Ik wilde eigenlijk een Mutsy traveller daarvoor, die kun je namelijk ook omlaag klappen als een wiegje en omhoog als een maxi-cosi, maar toen las ik dat die niet veilig uit de tests zijn gekomen :(

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik dacht dat een kindje de eerste tijd maar maximaal 2 uur per dag in de maxi cosi mocht. Dus als jij eens lekker wilt winkelen lijkt het me niet handig :D

10. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    Dag meiden,

Hier even een ego berichtje.
    Vanmiddag een spoedecho gehad i.v.m. krampen en bruine afscheiding....en helaas het was dus mis. Mijn voorgevoel klopte dus! Bij 6+4 weken is het misgegaan.
    Ik wil jullie nog een hele fijne zwangerschap wensen. Ik zal jullie zo af en toe wel blijven volgen.

einde ego berichtje.

groetjes,
    berenbotje

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    He berenbotje, dat meen je niet. Wat klote zeg. Ik heb er gewoon geen woorden voor.

Ik wil jullie heeeeeel veel sterkte wensen de komende tijd. Ik kan de pijn niet verzachten, maar in ieder geval een dikke knuffel..

12. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    neeeeeee. berenbotje! wat verschrikkelijk! heel veel sterkte! knuffel

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Berenbotje jeetje meid das schrikken, ik wens jullie veel sterkte met het verwerken en hopelijk mag er snel weer een nieuwe zwangerschap voort bloeien

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    he berenbotje nee toch wat verschrikkelijk!maar je had dus al een slecht voorgevoel?jeetje wat kloote zeg, weet niet wat ik anders moet zeggen.
    ik wens je heel veel sterkte de komende tijd!

dikke knufff

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

verder alles goed hier, had net alles doorgelezen toen ik het bericht van berenbotje las, ben de helft nu alweer vergeten sorry!

maar er waren een paar meiden met een goeie echo, gefeliciteerd!

over dat ziekenfonds, ik zit bij menzis.
    heb nu uitgebreid2, maar verhoog t naar 3, dan krijg je echt bijna alles vergoed.

over de kinderwagens, ik heb al zoveel namen voorbij horen komen, ik heb nog geen ideej!ben ik daar de enige in?
    weet echt nog niet wat beter is, of makkelijker enz enz.
    zal nog wel komen.

jolan, ja ik heb de 29e daar ook een afspraak, maar om 11.30!en deze zaterdag 8.45 haha.
    heb je er al een beetje zin in?

nou hier alles goed, voel me prima, niet misselijk ofzo, echt alleen de boobs.

xxxx

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Over de wieg op de wagen, bij ons zat die bij de totaalprijs was toen een aanbieding maar ik moet zeggen dat ik hem niet veel gebruikte, meestal alleen als ik even naar de winkel wandelde ofzo na 3 maanden stond hij op zolder, kvond het makkelijker om als ik even ergens heenging de maxicosi erop te klikken deze heb ik dan ook heel veel gebruikt

17. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Hey meiden,

Morgen heb ik eindelijk de intake bij de vk, heb ik wel zin in. Daarna mag ik dan eindelijk een echo afspraak maken en ik hoop echt heel erg dat ik daar niet lang op hoef te wachten, want ik word nu toch wel erg zenuwachtig. Fijn dat er zoveel goede echo's zijn! Verder ben ik nog steeds super moe en misselijk. Ik kan soms echt niet normaal functioneren. Hopelijk gaat het na de 3 maanden weg.

xxx

18. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Berenbotje wat verschrikkelijk meis, ik schrik er heel erg van. Ik wens je heel veel sterkte.

19. zeana

zeana Actief lid

27 jul 2008
    389
    0
    0
    :) :) Zie het al voor me met je groene fles door Parijs :) :)
    Mijn echo is volgende week dinsdag, met gelijk de nekplooimeting!

Liefs Jacq.

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @berenbotje: wat erg meisje... :cry: Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina