mmooii jeetje wat een verhaal zeg. god god kan me voorstellen dat je je superellendig voeld... maar is hij ook de vader van je andere 3 kinderen of niet? maar los daarvan vind het erg zwak om om zo'n reden bij je weg te gaan, sjonge jonge, terwijl je op dat moment nog zwanger bent ook.. vind het echt heel erg voor je, weet verder ook niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik het heel erg voor je vind. ik zou als ik jou was kiezen voor een roesje, das maar heel licht en heel kort.ik heb dat toen ook gedaan. ik had namelijk op internet gelezen dat zo'n plaatselijke verdoving best pijn doet en eigenlijk ook bijna niet meer gebeurt.... maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten meis! heeeel veel sterkte! dikke knuffff
@mmooii: jeetje wat verschrikkelijk voor je. 1 van deze dingen te verwerken krijgen was al veel geweest, maar allebei tegelijk... Ik wens je heel erg veel sterkte.
mmooii: De ingreep is opzich zo gedaan, 20 minuten ofzo. Daarna werd ik naar de uitslaapkamer gebracht. Geloof dat ik na een half uur/ 1 uur weer terug op de verpleegafdeling was en toen was ik wel weer bij, maar nog slaperig. Moest toen nog iets van 2 uurtjes blijven aangezien de arts nog langs moest komen, daarna kon ik naar huis. Nogmaals heel veel sterkte.
jeetje mooiii, wat een verhaal! Jeetje, schrok er van! Twee dingen waar je intens verdrietig om bent.... geen woorden voor! Maar als ik het goed begrijp leeft het babytje nog wel? Ik neem aan dat ze dan wel nog een echo doen voordat ze gaan curreteren?
mmooii Jeetje heel veel sterkte en ook berenbotje wil ik heel veel sterkte wensen. Gefeliciteerd met het behalen van de 12 weken. Zijn er al aardig wat die daar nu overheen zijn. ik ben vandaag alweer 13 weken. Gisteren voor de tweede keer naar de vk geweest. Bloed was goed alleen rhesus negatief dus krijg een prik met 30 weken en misschien na de bevalling ook nog een. Hartje was meteen gevonden ze hoefde niet te zoeken en het klopte heel erg goed en snel. Sorry dat ik er niet zo veel ben maar elke keer vergeet ik de topic of neem ik de tijd niet om bij te lezen.
Jeetje mmooii, wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte de komende tijd. Wat betreft de curettage bij mij werd het onder algehele narcose gedaan. Je bent hooguit een half uur onder narcose. Heeeeel veel sterkte meis. Dikke knuff.
mmooii... moeilijk iets te schrijven... dikke knuffel wil ik je wel geven. en stuur je een pb over currettage
Dankje allemaal...de tranen lopen over mijn wangen nu...nu ik die reacties van jullie lees.... Emotie loopt ook steeds erg hoog bij me op! Als ik het lees kan ik beter voor een roesje gaan denk ik... Ik weet t gewoon niet! Hoop dat ik dan niet telang weg ben zeg maar, vind ik een naar idee! Maar lees dat je met een half uurtje weer bij bent? Dat is te doen! Hoelang moet je dan nog blijven daarna? xxx
Ik heb niet alle pagina's teruggelzen, als je een hele dag niet bent geweest zijn het er zoveel! Maar jeetje wat een slecht nieuws, berenbotje en mmmooi heel veel sterkte allebei.
Lieve Mmooi, heel veel sterkte de komende tijd. Kijk naar de kindjes die je al hebt en geniet extra intens van alle mooie/ lieve gebeurtenissen en probeer daar je kracht uit te halen! Schrijf je gedachten van je af en geef het tezijnertijd een plekje. Ik denk dat je een hele sterke vrouw bent en ik hoop dat je heel snel weer je geluk terug kan vinden * knuf * Berenbotje ook jou wil ik heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je heel snel 9 maanden op een roze wolk mag zitten * knuf * Meiden met een goede echo vandaag... TOPPIE!
Wat een dag vandaag, dacht dat het nu bij iedereen beter zou gaan. Dan lees je deze berichten weer en zie je hoe betrekkelijk het leven is. mmooii en berenbotje heel veel sterkte de komende tijd en we zullen aan jullie denken. Mmooii, jij zij nog wel dat er een hartje klopte, is er dan nog kans dat het zich hersteld? Liefs Simone
hey mooiii ik had ook nog nooti een narcose gehad maar het viel me erg mee. ik kreeg de spuit om 12.55 en om 13.15 werd ik alweer wakker. nou ff bijkomen en toen terug naar de kamer.toen daar nog een uurtje ofzo gelegen beetje bijkomen en ff plassen en uiteindelijk was ik rond een uurtje of 3 ofzo weer thuis. t viel mij erg mee. wens je er veel sterkte mee meid! dikke knufff
Ja ik denk toch dat ik het onder narcose doet! Dit lijkt me veel beter, wil het geloof ik niet meemaken.... Dankje allemaal nogmaals voor de lieve berichten! xxx
Nee Berenbotje! wat ontzettend verdrietig zeg! Ik wens je heel veel sterkte. Logisch dat je veel moet huilen. Geef jezelf ook die kans he? Even het goed verwerken en dan hoop ik je heel snel hier wer te zien met goed nieuws! Dikke kus Basmalah
mmooii! Wat een verschrikkelijk nieuws meid! Zowel het verbreken van je relatie maar ook dat het niet meer goed gaat met je kindje. Afschuwelijk! kan er niets anders over zeggen... ik weet niet of ik het mag zeggen maar ik vind het een echte rotstreek van je vriend. Steunt hij je nog wel een beetje in deze moeilijke tijd? Ik heb toentertijd ook een curretage onder volledige verdoving gehad. Ik voelde me prima na de tijd. het is zomaar gebeurd. Ik ben toen rond 8 uur 's ochtends gecurreteerd maar moest wel de hele ochtend nog in het ziekenhuis blijven. Kon het daarna ook makkelijker afsluiten als bij mijn eerste MK die spontaan was. Heel veel sterkte en als je wil blijf je gewoon hier schrijven om even je ei kwijt te kunnen. Dikke knuffel en kus.