hey meiden het nieuws hier houd maar niet op he. Mooiii meid heb je een pb gedaan. en meiden waarbij het wel goed gaat ik hou jullie in de gaten hoor nog even en dan zijn de meeste onzekerheden weg. all dikke knuf
Thanks... Nee hij steunt me totaal niet! Zegt ook dat hij het kind niet wilt zien als het wel geboren zou worden! (hij weet niet echt dat het mis is zeg maar...omdat ik hem niet spreek, neem geen telefoon op!) Het is meer dan gemeen van hem, meer dan... Danja: llief je pbtje! xxx
Berenbotje en mmooi, allebei heel veel sterkte. Wat vreselijk weer! Dikke knuffel voor beide. Ik ben net terug van VK. Had mijn eerste afspraak. Veel info moeten geven (en gekregen) Nou zegt ze, normaal krijg je een echo met 10 weken. Toen was het even stil....oh, je bent 10 weken, dan gaan we die gelijk even doen Dus ik heb toch een echo gekregen. Zag er goed uit en het hartje klopte gelukkig ook. (vind het bijna vervelend om te vertellen na de verhalen van Berenbotje en mmooi)
ON-GE-LOOFE-LIJK! Is hij zomaar van de een op de andere dag omgeslagen? Ik schenk je mijn virtuele schouder om op uit te huilen. Heb je wel steun van iemand anders? of sta je er helemaal alleen voor?
Ondanks al het slechte nieuws van vandaag dus ook nog goed nieuws Gefeliciteerd Nathalie! pak van je hart zeker?
Ja was echt blij! Vooral omdat ik vandaag steeds last van mijn buik had, dan ga je je toch onzeker voelen.
Het is niet te geloven nee... Ik kan het nog steeds net geloven! Hij wilde net zo graag als ik de baby...en nu dit...? Gaat veel te ver! Ik heb veel steun van mn familie, die zijn er voor me, heel lief! Vrienden heb ik niet heel veel maar ondanks mn familie voel ik me verdomd alleen....
Kan ik hier niet heb geen scanner. Moet op mijn werk wel kunnen scannen volgens mij dus ga het morgen proberen uit te zoeken!
ik kan me heel goed voorstellen dat je je eenzaam voelt. er zit waarschijnlijk ook niets anders op om hier gewoon door heen te moeten. Niets kan de pijn nu verzachten waarschijnlijk. Er komt een dag dat het allemaal minder pijnlijk wordt, maar zover ben je nog niet. Probeer dingen volgens je eigen gevoel te verwerken. Als dat betekent dat je de hele dag huilt of je hele servies aan diggelen gooien.. .gewoon doen Zolang er maar een dag komt waarop je weer vooruit kan kijken!
Berenbotje en mooi, wat een kutnieuws zeg! Ik wens jullie beiden alle sterkte van de wereld.... Hele dikke knuffel
Voor de dames die zich niet lekker voelen en op die grijze wolk zitten.....Ik herken het van drie weken geleden. Het schijnt dat je hcg in week 8/9 een piek heeft en dan heb je het meest last van hormonen. Nou, ik heb me toen 2 weken lang echt ellendig gevoeld ja, bijna depressief ofzo. Maarrrrrrrrrrrrrrrr, na regen komt zonneschijn! Mijn witte bleke gezicht heeft weer kleur, ik kan weer lachen en nog fijner: ik kan weer genieten van lekker eten Natuurlijk zijn er nog wel vlagen, maar ze hebben niet meer de overhand. Echt, er komt een dag dat je je ineens een stuk beter voelt! Zet hem op he!
Ik voelde me vandaag wonderlijk goed. Heb alleen vanmorgen moeten kokhalsen. Hoop dat het voor bij ook lanngzaam voorbij gaat want ik wil nu wel weer aan het werk
berenbotje en mooi, heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijden. Zo onverwachts ook Dikke virtuele knuffel
Jee, mmooii wat een vent zeg (grrrrrrrrr) En dan dit er nog bij..... Heb er geen woorden voor, heel veel sterkte. Een hele dikke knuffel en heel veel liefs Jacqueline