Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heide

heide Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.043
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    noord-limburg
    Tjee, ben een paar dagen niet geweest. En nu lees ik weer trieste verhalen...
    Berenbotje en Mmooi héél veel sterkte :( .
    Verder heb ik geen woorden ervoor..... lijkt me echt zwaar klote!

2. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Zelfs de onderste vind ik nog lastig :D

3. Beertje1

Beertje1 Lid

15 okt 2008
    77
    0
    0
    Oh ik word echt verdrietig van al het nare nieuws en ook eigenlijk wel heel erg zenuwachtig. Ik heb dan eindelijk een afspraak voor een echo maar ik kan pas op 1 december terecht. Hoe verzinnen ze het? Hoe hou ik dat vol om zo lang te wachten HELP!

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Berenbotje en Mmooi heel veel sterkte meiden!
    vind het echt vreselijk voor jullie..

Nathalie super echo meis :D
    ben heel benieuwd wat ik te zien ga krijgen over
    3 weken....laaste echo was het echt nog een frummel dus ga er vanuit dat bij volgende echo er echt al een beetje een beebje te zien is :D

meiden met een echo vandaag! heel veel plezier :D

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Bleeegh, voel me vanochtend echt afschuwelijk. Misselijk en duizelig. Ben al flauwgevallen op de badkamervloer :(

Ik hoop dat t zo beter wordt. Heb ook waardeloos geslapen, misschien komt t daardoor.

6. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Meisie doe je wel voorzichtig? Ben je vrij vandaag? Als je duizelig bent, langzaam opstaan en misschien wat suiker eten. En anders gewoon, als het kan, lekker de hele dag niks doen !
    Ik heb ook heel slecht geslapen. Tot 3 uur tv liggen kijken. Van 3 tot 5 geslapen, 5 uur tv uitgedaan, en werd weer om half 10 wakker ... :(

Meiden met een echo vandaag, veel succes en geniet ervan. Laten we allemaal hopen op goed nieuws ..

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Dat is niet zo best marb. Controleert je vk je suiker ook? Want flauwvallen lijkt me nou niet een bepaald leuk pretje.

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Oh meiden, wat is er toch weer veel gebeurt.

Als eerste wil ik berenbotje en mooi ontzettend veel sterkte wensen. Mooii wat een laffe streek van je vriend/man.

Daarnaast wil ik natuurlijk debke, guusje en nathalie feliciteren met de mooie echo

En natuurlijk alle meiden die inmiddels alweer 12 weken zijn.

Ik voel me verder prima ben heel rustig, hoop oook dat dat zo blijft. O ja wat die lijsten betreft, ik heb begrepen van vrienden dat je echt niet alles moet kopen want je hebt lang niet alles nodig, maar heb ook begrepen dat je kraamhulp daar nog tips en adviezen in kan geven.
    Verder ben ik gisteren voor het eerst een babywinkel ingewandeld om wat avies te vragen.
    Ook over borstvoeding en die mevr die mij hielp heeft een tweeling met 1 borst 7 weken borstvoeding gegeven omdat ze aan de andere borst geopereerd was. Dus ik wil daarmee aangeven als je het echt wil dat het met eentje ook kan. Maar ik kan ook begrijpen dat het makkelijker is om de fles te geven, uiteindelijk gaat het erom dat onze beebjes eten krijgen en goed groeien.

xxx Joyce

9. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Jeetje Marb..kijk je wel een beetje uit meis!
    als je de kans hebt zou ik nog ff lekker gaan liggen en wat uurtjes slaap proberen te pakken..miss voel je je daarna weer een beetje beter...beterschap in iedergeval!

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Rianne en smiley en debsje: wat lief dat jullie zo bezorgd zijn! :) Maar het is niets ernstigs, hoor... Heb een lage bloeddruk (en dat is nog erger sinds de zwangerschap) en ik heb een darmaandoening. Als m'n darmen een beetje in de knoop zitten trekt al het bloed uit m'n hoofd weg om naar m'n buik te gaan en dan val ik dus flauw. Gelukkig voel ik het tegenwoordig heel goed aankomen, dus dan ga ik vast op de grond liggen. Maar tis geen pretje. En het was jaren geleden dat ik was flauwgevallen (vroeger heel vaak), maar die zwangerschap zorgt ervoor dat t ongeveer 3 keer per maand gebeurt.

Heb al braaf iets van suiker en iets van zout gegeten, maar blijf me een beetje slapjes voelen. Ben helaas niet vrij vandaag, maar aangezien ik thuis werk kan ik wel rustig aan doen.

11. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Marb, doe je wel voorzichtig! Inderdaad lekker rustig aan doen vandaag!

Vanavond ga ik eindelijk weer even op mijn paardje rijden!
    Heb er nu al zin in! Eerst even aan de longeerlijn, zodat de frisheid eruit kan en dan doen ik gewoon de slof eraan (kan ik haar wat beter "bij me" houden) :D

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Nou ik zou het zeker rustig aan doen meis. Wel fijn dat je vandaag thuis werkt, en als het even niet gaat kan je altijd op bed gaan liggen. Wel goed voor jezelf en de kleine zorgen hoor :)

13. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    gaaf om te zien hoor Smiley! nu zie je tenminste echt iets! hoe komt het dat jij ook al zoveel 3d echo's hebt gehad?

Nathalie jou echo is ook duidelijk hoor! duidelijker dan die van mij! Ben blij als het volgende week donderdag is, dan mogen wij weer!

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Inderdaad. Gezien mijn eerdere 4 miskramen gaf mijn gyn aan om sowieso een chromosomenonderzoek te doen en daarnaast omdat ik heel angstig ben dat het weer mis kan gaan boden zij ons dus aan om wekelijks de echo's te doen. En bij de 3d echo's zien ze ook veel meer, daarom willen ze in de gaten houden hoe de zwangerschap verloopt. En godzijdank loopt alles nu prima :) De kleine groeit als kool, groeit zelfs boven het gemiddelde. Als ik zo de echo's zie van andere dames rondom dezelfde periode dan denk ik af en toe jeetje als we maar geen reuze baby krijgen :)

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ smiley: fijn dat het nu zo goed gaat! Dat heb je wel verdiend na 4 (!) miskramen, lijkt me!

@ Natalie: mooie echo. Ik kan er idd nog niet heel veel van maken, maar ik zie idd wel het lijfje en de ledematen. Ben benieuwd hoe mijn echo van over een week wordt ;)

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Berenbotje, heel veel sterkte meid, dikke knuffel voor jou.

Mooiii, getver wat een akelige situatie, ik snap echt niet dat sommige mannen niet eerder kunnen nadenken, ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.

17. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Heerlijk! Ben zo blij voor je dat het nu allemaal goed gaat! Ben je ooit zo ver geweest?

18. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Gisteravond op bed ontdekte ik ineens dat mijn buik net boven mijn schaambeen toch wel een stuk steviger aan het worden is. Is dat de baby denken jullie? Mijn buik was hogerop ook al een stuk harder en dikker maar onderaan was tot nu toe zacht en niet zo dik. nu dus wel..

19. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Wij zijn ook ontzettend blij. Nee ik ben nooit zo ver geweest met de zwangerschap. Het is altijd een hele opluchting als we de echo gehad hebben en alles is gewoon goed. Die angst is er toch nog wel, en zodra ik hier en daar af en toe een steekje voel in mijn buik dan wil ik ook het liefst meteen naar het ziekenhuis voor een echo. Maar ja, steekjes zullen we nu allemaal wel voelen aangezien de baarmoeder groter aan het worden is. Maar het is altijd van: oh jee shit al het maar niet fout gaat. En in het begin durfde ik niet eens naar de wc joh, altijd wel bang van: misschien bloed ik opeens ofzo. Al die miskramen maken zo'n impact, en dat je dan dagelijks in angst leeft. Bij de laatste miskraam in mei jl. had ik echt het gevoel dat ik in een put wegzakte. Ik heb het er zoooo moeilijk mee gehad, dat het echt een aantal maanden duurde totdat ik weer de oude was. Een miskraam gun je echt niemand..

20. sinada

sinada Niet meer actief

Zou kunnen hoor Basmalah. Alleen kan het ook nog steeds vocht zijn of je darmen.

Ik hoop dat het allemaal weer mooie echo's zijn.

Zucht wat een rare dag vandaag. Ik werk 4 dagen per week thuis en heb echt geen zin en puf vandaag. Moet 20 mensen bellen maar dat gaat niet lukken ben ik bang voor worden er 10 ofzo.

Ik voel me ook brak. Vanmiddag met een vriendin mee naar de 20 weken echo. Ga maar even douchen ofzo

Deel Deze Pagina