Hoi allemaal. Net mijn echo gehad en (weer) 'n prachtig kindje gezien. Hij was aan het dansen in mijn buik,zooow mooi! Heel gek maar ik heb nu pas echt het besef dat ik 'n kindje krijg ben helemaal superblij
Gefeli meis! volgens mij is het hoe verder je komt in de zwangerschap hoe meer je beseffen gaat wat voor wonder er zich afspeeld in je buik
Waar blijft mijn buikje?Meer vrouwen die vinden dat er wel eens wat mag gaan groeien?...Hoezo ongeduldig,haha! Verder alles goed.Over 2 weken weer een echo! Liefs Yvette
net eerste echo gehad, we krijgen een tweeling! ik kwam niet meer bij van het lachen, ongelooflijk! alles zag er goed uit, maar moet nu onder behandeling van gynaecoloog. Lien
hoi aicha bedankt voor je berichtje. ik denk da t je gelijk hebt wat betreft het internet.... je leest van alles en dat maakt je onzeker. Ik kan daar dus erg slecht tegen, maar ja aan de andere kant vind ik het wel fijn om mee te lezen. misschien maar iets meer afstand nemen. (ben b enieuwd hoe lang dat lukt haha)
jep jep geweldig he! gaat ook best wel snel maar probeer er al voorzichtig van uit te gaan dat het nu wel goed zal gaan dus probeer niet zo onzeker meer te zijn en ervan te genieten nu hoes dat bij jou?
aicha en lien super gefeliciteerd en lien wat leuk zeg. Eerlijk gezegd zijn we blij dat we 1 kind krijgen, maar ik had er best twee tegelijk gewild. ik zeg steeds tegen mijn man dat mijn buik gegroeid is zegt hij deze buik had je voorheen ook al maar is ect niet zo. Dus hoop dat het over een paat weekjes echt begint te groeien. hihi. Maar je buik hoeft nu ook nog niets te zijn he. je hebt gewoon geluk als het nu al wel zichtbaar is. xxx Joyce
ja ik ook hoor! Al zit er nog een klein beetje onzekerheid. Na de echo van volgende week zal dat denk ik een heel stuk minder worden. Vooral nu ik afgelopen nacht ineens het gevoel had dat mijn buik dus echt wel wat aan het groeien is kreeg ik weer het gevoel dat alles toch goed gaat Deze week is echt voorbij gevlogen dus ik denk dat volgende week ook wel voorbij zal vliegen. Heb je nog een echo rond volgende week donderdag?