Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    dat heb ik nou ook...ik denk dat helemaal in paniek zou raken als ik niets zou horen...dit is beter zo..voor mij dan heh!

Heftig hoor smiley...wel fijn dat je nu zoveel extra controle hebt...moet voor jezelf een stuk rustiger zijn denk ik!

En Lien gefeliciteerd! nou kan je Diana gezelschap houden!

2. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    Jawel, de tweede tweelingmama, gefeliciteerd Lien. Een hoop extra zorgen en drukte, maar ook 2x zoveel liefde!
    Van harte gefeliciteerd!

3. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik moet zelf zeggen dat ik de angelsound wel fijn vind heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook veel bloedingen gehad en dat maakte onzeker was blij dan om het hartje weer te horen, kon hem trouwens na 12 weken toen direct in 1 keer vinden.

Hebben jullie ook last van misselijkheid met boodschappen doen? Ik werd me gisteren en vandaag toch slecht in de winkel nu nog moet ik zeggen zie er al tegen op als ik vrijdag grote boodschappen ga doen....

4. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

@berenbotje: vreselijk.. heel veel sterkte :(

@Meris: dat was ik, maar ik ben er niet door gekwetst hoor, het was gewoon gezonde jalouzie! hartstikke super dat je het krijgt toch, en tuurlijk kan je dat hier gewoon neerzetten!

@mooii: nee! dat kan je niet menen! wat moet je je vreselijk voelen! hoe kan je vriend je nou alleen laten terwijl je zwanger bent!? jullie wilden dit toch samen? en dat het nou misgaat.. heel veel sterkte meid, dit moet echt als de hel voelen :cry:
    en ps: ik zou een totaal roesje doen, het lijkt me vreselijk om bewust mee te maken.

@dootje: fijn om te horen dat het beter word na week 9!

@pixie: wat rot voor je! hoop dat je je snel beter voelt, rustig aan he..

@marb: rustig aan he! goed dat je het iig voelt aankomen en op de grond kan gaan liggen..

@Lien: gefeliciteerd tweelingmama! oei dat wordt een drukke boel! heb je ook nog extra veel last van de hormonen of dat niet?

@sanne: heb ik ook met boodschappen doen! ik zie daar ook elke keer tegenop! hee, ff over de angelsound.. gebruik je die nu ook al of kan dat pas na 12 weken?

5. Sunshine09

Sunshine09 Fanatiek lid

4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Jaaaaaa net op controle geweest en alles is in orde! De bloedonderzoeken van vriend zijn goed dus er is geen gevaar voor de baby.

Ook nog echo gehad, t is een druktemakertje hoor we hebben ong.3 min. gekeken en het was de hele tijd aan het draaien en doen. Opeens ging zn handje naar zn hoofd echt schitterend. Pff echt een pak van mn hart nu kan ik echt gaan genieten!

6. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

geweldig!

gefeliciteerd met je mooie echo :D

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier ben ik weer. Ons mooi wondertje bewonderd :) *zwijmel* Hij/zij lag dit keer te slapen, en het liet zich niet goed zien. Maar alles is goed, uitstekend zelfs :) Alles groeit boven het gemiddelde, hihi.

Heerlijk hoor ;)

Ik klim weer op mijn roze wolk..

@Sunshine: gefeliciteerd met de mooie echo, en gelukkig dat alles goed is met het bloedonderzoek. geniet ervan :)

8. Madelon84

ik heb ook mn 2e echo gehad! ben zo blij! hij/zij bewoog een paar keer en het hartje was heel duidelijk zichtbaar, we hebben het ook gehoord, dat is nog wel het mooiste van allemaal vind ik, het sneltreintje wat je hoort :D de vk heeft het op dvd gezet en over 3 weken krijg ik weer een echo en dat zet ze er dan achteraan, geweldig gewoon!
    ik zie roze! hihi

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi meiden,

Veel te lang niet geweest en dus ook maar weinig teruggelezen.
    Hoe is het met iedereen hier?
    Nog spannende dingen gebeurt?
    Las wel iets over tweelingmama's. Leuk! :D Wel schrikken lijkt me. En vooral als je weet dat je nu ook nog eens verhuizen moet.
    Allemaal dingen waar je even geen rekening mee had gehouden.

Hier alles goed. 10 weken vandaag :D
    Dat er al meiden zijn die de 12 weken al lang voorbij zijn hier. Gaat de tijd toch wel hard he!

10. Aichaaaa

Geweldig al die mama's vandaag op die roze wolk!

11. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Heb even het een en ander teruggelezen en wil graag Berenbodje en Mooii heel veel sterkte wensen met jullie grote verlies!

12. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Meiden ik ga jullie verlaten! :( :cry:

Ik heb een miskraam vandaag gehad en me vruchtje in handen mogen hebben!

Wens jullie alle een voorspoedige zwangerschap toe!

Mammie Patricia

13. Aichaaaa

oooow wat erg Patricia, :cry:
    heel veel sterkte ....

dikke troostknuffel voor jou

14. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

Berendbotje mooii en Mammie Patricia ik wil jullie heeel erg veel sterkte wensen met jullie verlies... veel sterkte de komende tijd...

de meiden met een mooie goede echo van harte gefeliciteerd!
    super!

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jeetje patricia wat erg.
    maar je kon het echt als het vruchtje herkennen?
    joh zeg weet niet wat ik moet zeggen behalve dat ik je heel veel sterkte wens!

dikke knuffel

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mammie patricia sterkte meid

@ Madelon, sommige horen nu al wat met de angelsound, kzal vanaaf eens proberen in bed maar meestal is wat te horen vanaf 11 a 12 weken

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ik hoor ook nog steeds niks hoor met de angelsound.

en ik baal ontzettend dat ik gister het dvdtje gebroken heb, waar dus de eerste echt beelden van me kind op zijn te zien, eerste keer t hartje gehoord...en ik breek m gewoon..pfffff

18. Madelon84

mammie patricia, nee... veel sterkte meis.

sanne, ben benieuwd, laat je het weten als je hem hebt hehoord?

anoniempjuh, balen dat je hem gebroken hebt! ik heb eigenlijk ook een beetje spijt, want de vk vroeg of ik het op dvd wou hebben en toen ik nadacht zei ze je kunt het ook de volgende keer doen (over 3 weken) dan zijn de beelden mooier en duidelijker. ik dacht nou prima doen we het over 3 weken, wist niet eens dat de mogelijkheid er was!
    en nu eenmaal thuis spijt! nog 3 weken wachten en nou hadden we het onze ouders kunnen laten zien. en heel duidelijk klopte het hartje.
    grrr.. nou ja niets aan te doen

ps wat klaag ik nou anderen krijgen een miskraam en ik zeur hierover :(

19. demi26

demi26 Niet meer actief

He bah, denk ik iedereen vandaag lekker te kunnen feliciteren en dan toch nog weer een naar berichtje :( mamapatricia heel veel sterkte!

Lien gefeli met jullie tweeling... Gaat vast helemaal goedkomen!

Alle anderen ook lekker verder genieten :)

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mammie patricia heel veel sterkte!

meiden ik krijg steeds geen melding in mijn mail meer hiervan wel van de rest van het forum raar hoor.

Deel Deze Pagina