Juni 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dootje24, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Mama Patricia heel veel sterkte meis..vreselijk voor je.

heb de angelsound gehaald vanmiddag...maar kan me nog steeds bedwingen hem te gebruiken hihi...weet niet of dat nog lang duurt maar goed ik heb um vast ;)

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey madelon ja idd waar klagen we eigenlijk over.
    maar snap jou ook wel hoor haha, ik zei eerst ook nee en toen liet ze het hartje horen en dat vond ik zo gaaf dat ik vroeg ehhh kan het toch nog op dvd, dus toen heeft ze alles nog even over gedaan, hartje horen, opmeten, alles uitleggen, hartstikke leuk, alleen zal ik het nooit meer terug kunne zien grrrrrr
    nou zaterdag maar snel een nieuwe dvd, hoop net zo mooi als de eerste.

xxxx

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey madelon ja idd waar klagen we eigenlijk over.
    maar snap jou ook wel hoor haha, ik zei eerst ook nee en toen liet ze het hartje horen en dat vond ik zo gaaf dat ik vroeg ehhh kan het toch nog op dvd, dus toen heeft ze alles nog even over gedaan, hartje horen, opmeten, alles uitleggen, hartstikke leuk, alleen zal ik het nooit meer terug kunne zien grrrrrr
    nou zaterdag maar snel een nieuwe dvd, hoop net zo mooi als de eerste.

xxxx

4. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.308
    0
    0
    Brabant
    mammie patricia...veel sterkte! Niet te bevatten he!?

Even een update van mijn kant. Vandaag is de bloeding begonnen. Is toch weer even schrikken, ook al wist ik gisteren al dat het fout was...

Ik ben er in ieder geval wel achter gekomen, dat ik mijn lichaam kan vertrouwen. Ik had geen goed gevoel over mijn zwangerschap, helaas kon ik bij de vk in eerste instantie geen eerdere echo krijgen. Gisteren dan alsnog met spoed, omdat mijn klachten overeen kwamen met een miskraam.

A.s. maandag moet ik op controle bij de gyn om te kijken of het vruchtje helemaal uit de baarmoeder is verdwenen, indien dit niet het geval is, dan zal ik gecurrateerd worden. Afwachten dus nog even.

Deze week ga ik niet meer naar mijn werk. Ik heb er gewoon even de puf niet voor. Even aan mezelf denken!

Ik heb me trouwens wel weer bij de NOD december aangemeld. Vol goede moet naar de toekomst kijken, toch?

Sorry voor dit ego berichtje

Bij de juni mama's is echt teveel mis gegaan. Het kan en mag nu echt niet meer mis gaan! Dus beebs...houdt jullie vast en blijf maar lekker bij jullie mama. Ze zullen goed voor jullie gaan zorgen!
    Ik wens jullie allemaal gezonde baby's toe in juni. Maar dat kan ook haast niet meer anders!

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

heel veel sterkte meis!

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@lien

gefeliciteerd een tweeling, leuk hoor.

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

yeahhhh...... vandaag alweer 10 weken.

morgen een eerste echo.

spannend.

xxx

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ mamapatricia: wat erg meisje... Heel veel sterkte... :cry:

@ lien: een tweeling, wat leuk! Ik hoop daar stiekem een beetje op :oops: Op de vorige echo was t er eentje, maar ik zie vaker dat op een vroege echo nog maar 1 vruchtje te zien is en later twee... ;)

@ anoniempjuh: ow... dat soort dingen kan ik ook niet zo goed tegen. Voelt zo definitief. Ja, tuurlijk kun je een nieuwe dvd laten maken, maar tis nooit meer de eerste keer dat je jouw kindje zag en hoorde. Hmm...

Er is inderdaad al veel te veel misgegaan hier. Heb even zitten rekenen en tis 18,1%! Wat ik zeg: veel te veel. Nu mag er niets meer misgaan hoor...

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    berenbotje sterkte!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    8 blz bijgelezen.... begon met super verhalen, mooie echo's, een tweeling erbij ... en dan toch weer zo'n rot bericht.
    Mama Patricia, heel veel sterkte.

11. sinada

sinada Niet meer actief

patricia heel veel sterkte. Moet vreselijk zijn. evenals berenbotje. Harde klap. Ook voor jou veel sterkte

Kom op andere beebs lekker blijven zitten hoor. In juni moeten er heel veel mooie en gezonde baby's geboren worden.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Agenda:

Mac,vk en echo 8.30 uur

13. McGyver

McGyver Niet meer actief

yeah eindelijk sta ik in de agenda met echo, heb lang moeten wachten maar morgen mag ik dan eindelijk!

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Veel plezier ;)

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    We gaan trouwens zaterdag weer eens met de angelsound luisteren. Dan ben ik over de 11 weken. Ben erg benieuwd. Hoop dat we deze keer wel iets horen.

16. sinada

sinada Niet meer actief

heel veel plezier geniet er lekker van is zo gaaf

17. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Jeetje wat een heftige verhalen :(
    Berenbotje, Mooiii en Mama Patricia ik wil jullie heel veel sterkte wensen en een dikke digi *knuf* geven.

De meiden met goede echo's super gefeliciteerd en Lien84 jij helemaal met je tweeling :D

Het mag nu inderdaad echt niet meer fout gaan!
    Vanaf nu alleen nog maar goede berichten... DEAL!

Mac, veel plezier morgen!

Liefs Anna

18. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Niemand geeft je antwoord, en ik weet het niet zeker, maar het kan zijn dat als je naar dit topic gaat je onderaan de pagina ziet staan: abbonneer op dit onderwerp!
    Het is dan de bedoeling dat je hierop klikt, omdat je waarschijnlijk jezelf de vorige keer hebt afgemeld hiervoor.
    Als dat niet de oplossing is, zou ik je vraag stellen bij het forum beheer.

Succes!

Liefs Anna

19. McGyver

McGyver Niet meer actief

dit klopt wat je zegt!

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mac heel veel plezier morgen!