Hoi Meiden, Wil heel graag wat leuks met jullie delen, want misschien hebben jullie hier ook iets aan met name degene uit brabant die bij SHL hun echo krijgen. Een vriendin van mij heeft twee jaar geleden een echoscopiste gehad (die heet Saskia en werkt waarschijnlijk op ma en di in Etten-Leur) die een speciale cursus heeft gevolg in engeland en die in week 12-14 kan zien wat het geslacht wordt (natuurlijk geen 100% zekerheid). Dit kunnen ze zien aan de hand van de streepjes die zich in week 11 beginnen te vormen. Bij een meisje lopen de streepjes van onder naar boven (verticaal: richting van stuit/kruin (niet letterlijk, maar die richting bedoel ik)) en bij een jongetje lopen de streepjes horizontaal: van dijbeen tot dijbeen(niet letterlijk, maar die richting bedoel ik). Bij mijn vriendin had ze het inderdaad goed voorspeld! Toevallig moet ik op dinsdag 2 dec weer langs voor een echo (nekplooimeting), grote kans dat Saskia de echo maakt, ga gelijk vragen wat zij denkt dat het wordt! Hihihihih ben zo aan het tetsen omdat ik het zo spannend vindt Liefs Anna
mama Patricia: jeetje wat erg. heel veel sterkte met het verlies. @Mac: heel veel succes morgen En wel met goed nieuws komen he. ga nu ff naar de kleine luisteren. Fijne avond allen!
Patricia, wat erg voor je..................mijn maatje uit Nijmegen...............................ik wens je heel erg veel sterkte toe! Zorg goed voor jezelf en neem de tijd die je nodig hebt! Doe het rustig aan he meis! Ik denk aan je! Liefs dootje
O, ja nog meer nieuws! Vandaag heb ik met de Maxi Cosi Mura 4 en de Quinny Buzz 4 een testronde gelopen op een parcours in de winkel...en ben verkocht de Maxi Cosi Mura loopt super fijn en maakt geen lawaai op keitjes/klinkertjes en op schuine stoepen hoef je deze wagen niet constant te corrigeren. Daarnaast vindt mijn moeder dat het een wagen met 'boddy' is en mijn mannetje er niet voor l.l achter zal lopen Moest wel lachen om haar uitspraak. We zijn ook lekker even de stad in geweest voor onszelf en ik heb onwijs veel kleding + positiekleding gekocht bij Miss Etam en H&M. Dames een tip: er zijn een heleboel vesten en truitjes die nu super hip zijn en die lekker ruim vallen bij je buik of van stretch zijn en ze zijn niet zo duur als positiekleding en na je zwangerschap kan je dit ook nog makkelijk dragen! Heb 13 kledingstukken gekocht en was maar 200,- EUR kwijt en heb daarvoor ook leuke vesten en truitjes! Ideaal Miss Etam en H&M! Volgens mij heb ik nu wel weer genoeg geschreven voor vandaag Begin trouwens een buikje te krijgen en lijkt me sterk dat het van verstopping komt, want heb al 2x een grote boodschap gedaan. Het buikje valt voornamelijk op met stretch truitjes Fijne avond! Liefs Anna
Hoi meiden, Ik heb nog niet kunnen lezen, ben best wel moe. Wel wil ik goed nieuws met jullie delen: Vanavond hebben wij een super mooie echo gehad. Onze kleine is nu 4 cm. En op 3D was te zien dat hij/zij erg druk was. Hij sloeg en schopte om zich heen. De man die de echo maakte (een oud verloskundige van mij =>heeft een eigen echobureau) vroeg of ik hem al voelde. Ik zei dat ik dat wel meende, maar tja....kan dat met 10 (Bijna 11) weken. Volgens hem kan dit, want de kleine was ZO druk. Echt super mooi om te zien. Ben je 4cm groot en dan al zo bewegelijk. Dat belooft nog wat voor als hij groter wordt. Dan schopt hij mij misschien wel bont en blauw Tevens zei hij dat de kans dat het mis gaat nu minder dan 1% is. Maar goed, gedurende de hele zwangerschap is het natuurlijk spannend. En er was ook al een blaas te zien. Op 22 december krijg ik nog een echo. Gewoon een rondje van de zaak, zoals de echoscooptist (schrijf je dat zo?) zei. En dan gaan wij een afspraak maken voor de 20 weken echo. Joehoe ik ben helemaal BLIJ! Groeten Friezin
Jij ook veel sterkte he! Het is inderdaad niet te bevatten me gedachte dwalen ook telkens af daarom probeer ik ook afleiding te zoeken al valt het niet mee! Meiden bedankt voor jullie steunende reactie's! En jullie weten het er mag niks meer mis gaan nu meer bij de juni mama's! Groeten
bedankt voor je reactie! nadat ik dat geschreven had kreeg ik weer mail , dus ik kan weer lekker mee babbelen.
@mac heel veel plezier vandaag! ik heb best wel veel last van buikpijn echt onderin mijn buik en heb nog steeds last van afscheiding, nog iemand die dit ook heeft?
goedemorgen dames, allereerst mmooii en berenbortje en mamapatricia, heel veel sterkte...heb er geen woorden voor @ Lien, wat leuk zeg! Een tweeling! Nou ik ben al een tijdje niet geweest en dat komt omdat ik constant kotsmisselijk ben... Daarbij zitten we ook nog midden in een verhuizing, dus hebben we het erg druk. En nu loopt er ook nog 1 van 13 maanden rond, die heeeeel veel aandacht vraagt Nou ja, straks zit ik lekker in mn huisje en dan klets ik weer volop mee! xxx minnie (maandag 2e echo )
@ Berenbotje en mammie patricia Meiden ontzettend veel sterkte. Dit zijn zeker weten de minder leuke dingen van het leven. Ik denk aan jullie. Dikke knuffel
Mandy ik had het afgelopen nacht en vanochtend een beetje. Soort vage steken. Ik ga er vanuit dat het bandenpijn is. afscheiding heb ik ook nog steeds erg veel last van. vind het zo irritant maar ja kan er niets aan doen. Ik gebruik ook geen inlegkruisjes omdat ik bang ben dat ik er dan weer een schimmelinfectie van krijg. Dat is nog irritanter
@ friezin: wat cool! Vind t bij jou altijd nog net wat gaver om te horen omdat jij mijn datum-buddy bent
Friezin, van harte met je mooie echo meid! Echt super. Ik ben blij dat je dit schrijft want ik dacht afgelopen nacht namelijk ook iets te voelen.. dacht eerst nee meid houd op met dromen, kan toch helemaal niet! maar nu ik jouw verhaal lees ga ik denken dat het misschien toch zo zou kunnen zijn. Heel lichtjes wel te verstaan.. maar kreeg het wel meteen een warm van binnen. Trouwens waar zit dat echoburo waar je geweest bent? Ik wil binnenkort met mijn moeder voor een echo en het liefst bij haar in de buurt.
Goedemorgen meiden, Ik ben een dagje niet geweest dus ik moest nogal veel teruglezen. Maar ik ga toch even proberen om op zo veel mogelijk te reageren. @Mmooii wat een verschrikkelijk nieuws zeg. En wat een schoft. Heel veel sterkte de komende tijd! @Nathalie, Aichaaa, Smiley, Madelon en Friezin jullie gelukkig wel een goede echo. Gefelicieteerd! @Lien84 Gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap! @MamaPatrica wat verschrikkelijk zeg, weet even niet wat ik moet zeggen. @Alle mamas die in de tussentijd de 12 weken grens hebben gehaald, gefeliciteerd met jullie mijlpaal! Ik heb trouwens de eerste echo in mijn album gezet, ben er echt helemaal verlieft op. Ik moet ook elke dag wel een paar keer kijken.
Goedemorgen, Zag goede en slechte berichten Hoop dat het nu gebeurt is met de slechte berichten. Iedereen met een mooie echo gefeliciteerd. Ik ben nog steeds ontzettend misselijk. Hang ook steeds vaker boven de wc. Vanmorgen om 6 uur 2 crackers gegeten in bed en 10 minuten later was het mis Nu weer wat gegeten, dus hoop dat het goed gaat. Ben niet zo erg down meer gelukkig, maar nog steeds nergens zin in. Dinsdag de eerste echo, dus daar kijk ik maar naar uit.
Yippie! Ben vandaag 11 weken! Nog maar 1 week! Ik had trouwens vannacht wel een ontzettend klote droom! namelijk weer dat ik bloedverlies had. ik heb nog nooit voorspellende dromen gehad dus dat zal deze ook wel niet zijn, maar vervelend is het wel. heb tot nu toe al 3 van dat soort dromen gehad!
Hihi, gefeliciteerd. Ik morgen Je droomt klinkt heel stom trouwens. Kan me voorstellen dat je van slag bent. Ik heb gedroomd dat we een jongetje zouden gaan krijgen
Mammie patricia, wat klote voor je zeg! Heel veel sterkte gewenst! Lien, wat leuk een tweeling! Lijkt me super! Mijn zussen zijn ook tweeling en ik vond dat altijd erg leuk moet ik zeggen... Alle anderen met een goede echo, gefeliciteerd en ga lekker genieten nu! Ik vind ook dat vanaf nu toch echt alles goed moet blijven gaan hoor! Er is al zoveel ellende geweest hier..wordt je niet vrolijk van.. Ik had zelf eigenlijk ook het idee dat mijn buik aan het groeien is. Onderaan inderdaad, ben vandaag begonnen met meten.. kan ik bijhouden of het echt is