dat zei ze bij de vk praktijk ja.. maar ik geloof er niets van.. wat is de kans dat 1 juni echt 1 juni word? bwhahaha nou goed. ik ben in ieder geval wel hier aan het kletsen omdat ik vind het fijner .. kan voorstellen dat de ander meiden in mei hebben zo van wat een nuub.. met al haar simpele klachtjes haha.. geintje!
**inbraak maart 2009 mama** Juni mama's alweer.......GEFELICITEERD! Meiden, heel veel suc6 en sterkte de komende weken en op naar de 1e mijlpaal he! **uitbraak mama 2009 mama**
Hoi allemaal! Wat gaan de pagina's alweer snel zeg: gezellig! Zou iemand mijn gegevens ook aan willen passen? 30 jaar - 1e kindje - Z - B. Vraagje by the way over de verloskundige. Ik had gister al een mail naar ze gestuurd (omdat ik te laat was voor een telefonische afspraak) en vanochtend belden ze me terug terwijl ik in overleg zat...en mijn telefoon uit had staan. Morgenochtend dus maar weer proberen. Maar wanneer krijg je je eerste echo? Is dat met negen weken? Ben benieuwd! Hebben jullie al ergens last van? Ik heb het voornamelijk steeds heel erg warm terwijl dat het niet echt is, beetje last van gespannen borsten en voor de rest mag ik geloof ik niet klagen
hi Robin ik zal de gegevens toevoegen als ik weer thuis ben heb niet veel tijd nu.. maar wou toch even reageren.. Ik heb vanochtend gebeld en ze zeiden dat ik dan bij 10 weken mijn 1e echo krijg. dit omdat dit een beetje bij hun praktijk hoort.. als er geen bijzonderheden zijn. als je bloedverlies krijg mag je bellen en dan krijg je het eerder. dat is wat ik heb begrepen. ik ben moe. krijg ook koud..dan weer warm en dan weer koud.. dus.. en zere tepels heb ik. verder geen klachten.. mayo ruikt vies hahaha..
6 JUNI MAMA's 2009 Geslachten : 6 onbekend | Meisje | Jongen 27-05-09 MissQ - 28jr - 2e - mvm - ? - B 28-05-09 Meris - 28jr - 1e - T - B 29-05-09 Roozje - 27jr - 1e - ? - ? 01-06-09 Pixie - 27jr - 1e - mvm - T - B Robin77 - 30jr - 1e - Z - B 03-06-09 Dootje24 - 26jr - 1e - Z - B Codes: mvm - moeders voor moeders | T=thuisbevallen | Z=Ziekenhuis | B=borstvoeding | F=Flesvoeding AFSPRAKENLIJST 01-10-08 MissQ, intake mvm 06-10-08 Dootje, uitslagen onderzoeken miskramen MissQ, 1e afspraak gynacoloog 13-10-08 Dootje, echo ziekenhuis, 13.25 uur 17-10-08 Meris, 1e echo 20-10-08 MissQ, 1e afspraak vk Meris, intake vk 22-10-08 Pixie, intake vk 14.00 Voor het overnemen van het lijst : Als je niet weet hoe het moet, klik op een van deze namen die je heb zien langskomen vaak : Pixie, Dootje24, Graag naam toevoegen als je ook mee wil helpen lijst bij houden. Haal de [ quote] van boven en [ /quote] van onderaan weg. Vergeet niet de aantallen te veranderen bovenaan van zwangeren en ook geslachten Pixie, ik heb de gegevens van Robin er ff bij gezet!
Hoi meiden, Wat wordt er al lekker gekletst! Heerlijk, voel me hier echt thuis! Pixie, toch 1 juni geworden. Dus je bent een echte geworden. Lol. Ik zou mijn test verhaal nog laten weten. Na de vmk in augustus ben ik aan de slag gegaan met ovu-testen (ik dacht dat ik te laat eraan begonnen was!). Toen zijn we een weekendje naar de Weerterbergen gegaan. Omdat ik er echt even tussenuit wilde na de vmk. Het grappige aan dit alles is, dat we in januari 2006 ook naar dit park waren gegaan (huisje nu en toen lagen heeel dicht bij elkaar) en op de maandag heb ik positief getest van mijn ukkie. Ik heb onbewust gekozen voor dit park, was toevallig een aanbieding die we per mail binnen hadden gekregen. Het weekend een hele rare "menstruatie" gehad. Heel licht bloedverlies en 1 keer wat meer. Heb toen maandag getest met een zwangerschapstest en die gaf een heeeel licht positief resultaat, daarna een ovulatietest en die gaf een licht positief resultaat. Op aandringen van een vriendinnetje toch met de huisarts gebeld en mocht daar een test komen doen. Die was negatief. Ik mocht vrijdag terug komen met ochtend urine en hoefde in de tussen tijd niet te testen. Maar eigenwijs als ik ben, toch donderdagavond een ovulatietest (vet positief!) en daarna een zwangerschapstest (licht positief!). Vrijdagochtend bij de huisarts was heel spannend, vooral omdat ze me 20 minuten in de wachtkamer lieten wachten terwijl ik maandag samen met de assistente gelijk mocht testen. Toen ze me binnen riep was de assistente van de maandag er ook en die stond daar met een big smile te kijken, gefeliciteerd! Het eerste wat ik uit kon brengen was, heb ik echt 2 strepen?! Ze zei licht positief is ook zwanger! Een streep is een streep! Daarna ben ik met mijn ukkie en de positieve test naar mijn mannetje gereden en heb hem ons kleine kadootje laten zien. Dolgelukkig! Krijg het er weer helemaal warm van als ik eraan terug denk! Dikke knuff, MissQ.
@MissQ: Wat leuk! En wat een verhaal zeg! Heb je waarschijnlijk dus gewoon een innestelingsbloeding gehad dat weekend! Hihi, kan me voorstellen dat die onzekerheid wel ff spannend was........maar nu lekker op die roze wolk he! Probeer maar niet te veel aan die VMK te denken, lekker genieten! Heej meiden, ik was benieuwd naar jullie kwaaltjes, als je die al hebt.... Mijn ergste zijn eigenlijk de gespannen borsten, bh lijkt nu al te klein te zijn,hahaha. En krampjes in de onderbuik die doorstralen naar de liezen als ik opsta van de bank of omdraai in bed ofzo. Heb ook wel een beetje last van mijn onderrug,maar ik weet niet of dat van de zwangerschap komt. O ja, en ik ruik ineens stukken beter! Is niet altijd fijn,haha. Verder voel ik me hartstikke goed en dat komt het huishouden ten goede, heb de hele dag lopen poetsen! Fijne avond meiden!
Ik probeer er inderdaad niet te veel aan te denken, anders word ik gek. De kwaaltjes, ja zeker, last van het volgende! Heb ook gespannen borsten en erg gevoelige tepels. Ruik alles veel beter en zoals jij al zegt, is dat niet altijd er fijn. Ik kan ineens erg veel eten (en ook snoepen, deed ik eerder niet). Heb af en toe ook steekjes in mijn buik en beetje last van mijn polsen. Dat laatste had ik bij mijn ukkie ook heel erg in de zwangerschap. Ben met vlagen ineens misselijk en heb last van puisjes die pijnlijk en groot zijn. Geloof dat dit het wel zo'n beetje is! Ow nee, als ik eraan denk begin ik helemaal te stralen! Ben benieuwd naar de andere meiden. Dikke kus, MissQ.
Ik heb trouwens vandaag mijn formulier voor de 8 weken echt (ivm de vmk) binnen gehad. Was helaas pas om half 6 in de gelegenheid om te bellen en ze waren maar tot half 5 te bereiken. Dat wordt vrijdag bellen, wil niet dat ze het op het werk al weten namelijk. Wel een heel leuk vooruitzicht @Dootje, nog een kwaaltje, heb een stuk van mijn kies afgebroken.... bij de vorige zwangerschap moest ik 3 keer naar de tandarts omdat een kies iedere keer afbrak.....
Ehm...vraagje , groeit jullie buik ook al? Ik heb normaal echt een strakke buik maar als ik nu op de stoel zit heb ik toch al wel een beetje een 'blubber-buikje'. .......BEN BENIEUWD!
Dat idee had ik ook al, maar vind het nog zo vroeg... dus weet niet. Ik eet nu wel al een stuk meer dan ik daarvoor deed, dus misschien ligt het daar ook wel aan?