Ik droom ook heel veel en heel echt,het zijn denk ik meer je onbewuste angsten die naar boven komen. Ik heb in het begin ook gedroomd dat het hartje niet klopte,maar Godzijdank heb ik 2 x 'n kloppend hartje gezien, Gisteren droomde ik dat ik mijn jongste zoontje borstvoeding gaf en dat terwijl hij al 7 is (ik denk ook onbewust afscheid nemen van het feit dat hij voor mij nog steeds mijn baby is ) dussss laat je niet gek maken door je dromen
Nu moet het echt afgelopen zijn! [-X met dat vervelend kl*te nieuws! Mammie patricia, heel veel sterkte meid! Liefs Inger
Ik denk ook dat het dat is hoor, maar toch ga ik dan soms twijfelen. zou het geen voorspellende droom zijn etc. Ik heb 1 keer gedroomd dat ik met 20 weken een miskraam kreeg en 1 keer dat ik het babietje in mijn handen had met zeg maar een plat hoofd . Echt vaag hoor! Zoals de droom van afgelopen nacht denk dat ik die heb gehad door de verhalen hier van de meiden waarbij bloedverlies was begonnen enzo... Blijkt maar weer hoe erg ik er mee bezig ben.
Ik droomde precies hetzelfde vannacht. Vanmorgen dat ik wakker werd ook bang dat het zo was maar gelukkig is er niks aan de hand. komt denk ik door de nare berichten hier. Helaas voel me brak vandaag. grieperig verkouden en beetje buikpijn. succes allemaal vandaag
Het zou fijn zijn als we allemaal 1 maand verder zouden zijn,dan is het miskraam gevaar voor iedereen weg (gaan we ons weer om andere dingen ongerust maken )
Zoooow ik ga eens mijn aanrecht zoeken onder de vieze afwas Fijne dag allemaal en mac succes met je eerste echo!
Ook hier vannacht zn nare droom kschrok er wakker van maar gelukkig geen bloedverlies Hebben jullie ook dat je snachts vaak op moet om te plassen? Kmoest er vannacht wel 3 keer uit En dat je je de ene dag meer zwanger voelt dan de andere? Kben benieuwd moet vanmiddag weer werken na 2 weken vrij te hebben gehad, kwerk in de zorg en kan vaak sommige luchtjes niet verdragen ( tenminste tijdens mijn vorige zwangerschap ben benieuwd hoe dat nhu gaat
haha wil je die van mij ook gaan zoeken? en mijn bankstel onder de was? en mijn vloer onder de stof? heb er gewoon geen puf voor 's avonds.
Hebben jullie ook last van je heupen? ben soms bang dat ik last ga krijgen van b.i. maar daar staat bij symptomen niets over pijnlijke heupen. hoop dat het gewoon het uitzetten is.. wat denken jullie?
Goedemorgen! mama patricia, heel veel sterkte! Iedereen die vandaag een echo heeft. Succes en veel plezier! Basmalah, daar heb ik geen last van! En brede heupen heb ik Heb wel spierpijn, maar dat komt van het paardrijden
haha brede heupen heb ik ook al. dus dat ze nog meer uitzetten hoeft wat mij betreft echt niet haha, maar ja dat liever als bekkeninstabiliteit.
Hallo allemaal, Meiden met een echo vandaag super veel succes en geen nare berichten meer. Ik moet straks weer terug naar de VK, vannacht weer hele erge buikpijn gehad, dacht dat ik er nu wel een beetje vanaf was. Ze gaan dan weer naar de baby kijken en anders weer naar het ziekenhuis. Ik hoop toch zo dat het goed is en dit niet 9 maanden gaat duren, dan kan je me wegbrengen. Liefs Simone
hallo dames, hoe is het hier? Ik las dat een aantal van jullie zulke rare dromen had. Dromen zijn bedrog he Het is verschrikkelijk hoor, want volgens mij schrik je je dan te pletter als je wakker wordt. Nou ik heb 1 van onze nieuwe echo's in mijn album geplaatst. *smelt smelt*
Oh ja, wat ik sinds gisteren ook voel in mijn buik zijn van die plopjes. Lijkt me te vroeg om de kleine nu al te voelen. Geen flauw idee wat dit kan zijn. Iemand ervaring hiermee? Dames met een afspraak/echo: good luck